Licitatie Publica - Servicii pentru creatia, proiectarea, amenajarea si functionarea Standului Romania la targurile turistice
Anunt de participare numarul 132271/21.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Elena Lupu, Tel. 0372111422, Email: [email protected], Fax: 0372111483, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru creatia, proiectarea, amenajarea si functionarea Standului Romania la targurile turistice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: intern si international
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii pentru creatia, proiectarea, amenajarea si functionarea standului Romania cu stand amenajat la principalele targuri turistice interne si internationale in perioada 2012 - decembrie 2014
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79950000-8 - Servicii de organizare de expozitii, de targuri si de congrese (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de perticipare in val. de 215.000 lei, garant.de buna executie in val. de 10% din val.contractului fara tva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
proiecte cu finantare din fonduri externe nerambursabile FEN
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind neincad. in prev. art. 180 din O.U.G. nr.34/2006, declaratie privind neincad.in preved. art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, declaratie pe propria raspundere din partea op. ec. conf. art.69, indice 1 din OUG 34/2006, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, Certificat de atestare fiscala priv. indep. la zi a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorcatrebugetul de stat consolidat si catre bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conf. documentatiei de atribuire: media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani este egala sau mai mare de 2.000.000Lei,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestari deservici similare efectuate in ultimii 3 ani sa rezulte ca ofertantul a prestat uncontract de servicii anterior ce reprezinta din punct de vedere valoric suma de minim de 400.000 lei sau trei contracte anterioare a caror suma cumulata sa fie de minim 1.000.000 lei, cel putin o recomandare emisa de beneficiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
certificate care atesta implementarea sistemului de calitate SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru ofertant in domeniul aferent obiectului contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2012 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante - str. Apolodor, nr.17, latura nord, sector 5 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicire scrisa, copie act identitate pentru persoanele imputernicite ale ofertantului sa participe la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104649, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: strada oltenitei, nr.70 - 111, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. 0213321240, Fax: 0213323377, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: str. Apolodor, nr.17, latura nord, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. 0372111422, Fax: 0372111483
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2011 15:42