Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii pentru dezvoltare de functionalitati noi pentru Sistemul informatic eTerra


Anunt de participare numarul 88048/07.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel.021.3152520, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii pentru dezvoltare de functionalitati noi pentru Sistemul informatic eTerra
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Splaiul Independentei nr.202A
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii pentru dezvoltare de functionalitati noi pentru Sistemul informatic eTerra
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212900-8 - Diverse servicii de dezvoltare de software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii pentru dezvoltare de functionalitati noi pentru Sistemul informatic eTerra
Valoarea estimata fara TVA: 8, 356, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 100.000 leigarantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii, plata prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind eligibilitatea
b. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
c. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetul de stat
d. Persoane juridice romane, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Persoane juridice /fizice straine, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Bilant contabil 2006, 2007, 2008
b. Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 15.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Experienta similara Declaratie
privind lista principalelor prestari serviciib. Recomandari din partea altor Achizitori
c. Informatii privind personalul tehnic de specialitated. Declaratie privind protectia muncii
e. Informatii privind subcontractantiif. Informatii privind asociatii
g. Informatii privind tertii.h. Certificat pentru asigurarea calitatii serviciilor
i. Certificat pentru asigurarea securitatii informatiilor
j. Certificat de asigurare a calitatii software-ului dezvoltat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Finalizarea in ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008) a minim 1 contract cu obiect similar, care sa aiba o valoare minima de 5.000.000 lei.2. Finalizarea in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) a minim 1 contract care sa fi continut dezvoltare de aplicatii cu componenta GIS in cuantum de minim 1000 zile x om, folosind ESRI ArcSDE si ESRI ArcGIS Runtime Engine.3. Finalizarea in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) a minim 1 contract de integrare de sisteme care sa fi continut dezvoltare de aplicatii folosind Oracle PL/SQL ca limbaj de programare.4. Finalizarea in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) a minim 1 contract de integrare de sisteme care sa fi continut dezvoltare de aplicatii folosind SGBD Oracle si VB.Net ca limbaj de programare.5. Finalizarea in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) a minim 1 contract de integrare de sisteme care sa fi continut dezvoltare de aplicatii folosind SGBD Oracle si Java ca limbaj de programare.6. Finalizarea in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) a minim 1 contract de integrare de sisteme care sa fi continut dezvoltare de aplicatii folosind platforma IBM Content Manager.Pentru fiecare din contractele care indeplinesc cerintele minime de la experienta similara, se solicita prezentarea a minim unei recomandari/ document constatator din partea Achizitorilor care trebuie sa mentioneze ca serviciile au corespuns din punct de vedere cantitativ si calitativ.Se vor prezenta CV-uri pentru urmatorii specialisti1. Project Manager 2. Deputy Project 3. Arhitect software 4.Analist 5. Specialist dezvoltare aplicatii Java 6. Specialist GIS 7. Specialist Oracle PL/SQL 8. Specialist analist cerinte economice 9. Specialist Content Management 10.Specialist in asigurarea calitatii11.Specialist in securitatea sistemelor informatice12. Specialist instruireDETALIEREA CERINTELOR MINIME SE GASESTE IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ATASATA LA PREZENTA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2009 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2009 10:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2009 11:00
Locul: Spaliul Independentei nr.202A, etaj 1, Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice din Splaiul Independentei nr.202A, sector 6 Bucuresti, tel/fax: 021-315.25.20.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavreopoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.0213195176, Email: [email protected], Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.202A, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel.0213152520, Email: [email protected], Fax: 0213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2009 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer