Licitatie Publica - Servicii pentru dezvoltarea sistemului TIC M1SS ? Mini One Stop Shop
Anunt de participare numarul 146304/05.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Adresa postala: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Sediul ANAF, tronson VII, etaj 6, camera 22, Tel. +40 213872370 / +40 213871178, In atentia: Teodor Stan, Radu Turcitu, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213199676, Adresa internet (URL): www.anaf.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru dezvoltarea sistemului TIC M1SS ? Mini One Stop Shop
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Baza operationala a proiectului va fi in Bucuresti, la sediul DGTI, situat in str. Col. Poenaru Bordea nr.3-5, sector 4, Bucuresti.Sistemul M1SS va fi implementat centralizat la aceeasi adresa.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 392, 200 si 1, 001, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Estimari cantitati pe durata intregului acord-cadru: minim-dezvoltare, testare sistem, maxim-dezvoltare, testare sistem, finalizare dezvoltare, testare, incl. de conformanta; estimari ale cantitati/ contract subsec. dintre cele care urmeaza sa fie atribuite: minim-dezvoltare, testare sistem, maxim-dezvoltare, testare sistem, finalizare dezvoltare; calendarul est. de atrib. a contr.subsec.: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii pentru dezvoltarea sistemului TIC M1SS ? Mini One Stop Shop si pentru intretinere corectiva, adaptiva si evolutiva
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
80533100-0-Servicii de formare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Preambul Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 392, 200 si 1, 001, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 7.000 EURO, sau echivalentul in lei, la cursul comunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucraripublice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO26TREZ7005005XXX000860 al autoritatii contractante, deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul in care CNSC respinge o contestatie se va retine in raport cu valoarea estimata o suma in conformitate cu prevederile art.278'1, alin.(1) din OUG 34/2006.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din suma fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna executie se constituie fie: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (art.90, alin.1) din HG 925/2006 modificata de HG 834/2009); prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din HG 925/2006 actualizata se aplica in mod corespunzator;b) in cazul in care partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.- In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr.1045 din 19.10.2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. 1)
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr. 2 )Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).
- Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completareFormular nr. 3)
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completareFormular nr. 4)
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Gelu Stefan Diaconu, presedinte, Octavian Teodor Deaconu, secretar general, Narcisa Stefania Bradeanu, director general, Directia generala economica, Elena Giorgiana Nicoleta Hagi- Nicovici, director general adjunct, Directia generala economica, Delia Radoi, Director General, Directia Generala de Strategie, Reforma si Cooperare Internationala, Stefan Aurelian Daia, director general, Directia generala de tehnologia informatiei, Daniel Gruia, director general adjunct, Directia generala de tehnologia informatiei, Toma Costreie, director general, Directia generala juridica, Luiza Magdalena Geambasu, director general adjunct, Directia generala juridica, Paul Soviani, director, Directia de buget si contabilitate interna, Lacrimioara Golban, sef birou, Directia de buget si contabilitate interna, Anamaria Danalache, consilier superior, Directia de buget si contabilitate interna, Florina Lucretia Pasca, sef serviciu, Directia de buget si contabilitate interna, Dan Andrei Pavel, director, Directia de investitii, achizitii publice si servicii interne, Nicolae Gheorghe director adjunct, Directia de investitii, achizitii publice si servicii interne, Anica Lincu, sef birou Directia de investitii, achizitii publice si servicii interne, Teodor Stan, sef serviciu, Directia de investitii, achizitii publice si servicii interne, Radu Turcitu - manager public, Directia de investitii, achizitii publice si servicii interne, Melania Cozma, consilier superior, Directia de investitii, achizitii publice si servicii interne, Elena Lehadus - Timofte, manager public, Directia Generala de Strategie, Reforma si Cooperare Internationala.Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completareFormular nr. 5);
- Certificat de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?; Informatii privind persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include categoria de servicii care fac obiectul prezentei proceduri - in original, copie legalizata sau copie certificata "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectului contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.Daca este cazul se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? urilor.Informatii privind persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie globala din ultimii 3 ani. Media trebuie sa fie cel putin egala cu 700.000, 00 Euro. Daca este cazul valorile vor fi convertite Cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza la: 2012 :1euro= 4, 4560 lei, 2011:1 euro = 4, 4379 lei, 2010:1 euro = 4.2099lei.Ofertantii care trebuie sa faca conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana pentru respectivele monede. Toate calculele referitoare la astfel de conversii vor fi prezentate explicit in Fisa de informatii generale (Formular 6)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita operatorului economic informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze. (Se va mentiona si specializarea subcontractantilor)
Se solicita operatorului economic sa faca dovada ca a prestat in ultimii treiani, pana la termenul limita de depunere a ofertelor, servicii similare in valoare cumulata de minimum 350.000, 00 Euro, in cadrul a maximum 4 (patru)contracte.Prin prestarea de servicii similare se va intelege servicii in care s-au folosit cel putin tehnici si/sau instrumente J2EE, Business Process Execution, SOA, ESB, XML, UML, MOM si servicii web.
Pentru dovedirea celor declarate, se solicita ofertantului prezentarea de documente / contracte / procese verbale de receptie (copie lizibila cumentiunea conform cu originalul). Din documentele prezentate trebuie sa reiasa valoarea serviciilor prestate.Daca este cazul valorile vor fi convertite Cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza la: 2012 :1 euro= 4, 4560 lei, 2011:1 euro = 4, 4379 lei, 2010:1 euro = 4.2099 lei. Ofertantii care trebuie sa faca conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana pentru respectivele monede.
Responsabil de proiect
Certificari: cel putin una din certificarile in domeniul managementului de proiect (PRINCE2, PMP sau echivalent).
Cel putin 3 ani in pozitia de Lider/ Manager / Responsabil de Proiect / componenta de proiect.Se solicita ca si experienta specifica implicarea persoanei intr-un proiect in care sa fi desfasurat activitati specifice similare activitatilor ce urmeaza a fi desfasurate in cadrul acestui proiect.
Analist Business
Certificari: cel putin una din certificarile intr-o disciplina de specificare a cerintelor (UML, BPM sau metodologii care le inglobeaza)
Cel putin 1 proiect TIC implementat in pozitia de analist business in domeniul administrarii impozitelor, taxelor sicontributiilor.
Arhitect de Sistem/Lider de echipa tehnica. Experienta specifica: participarea in calitate de arhitect de sistem/lider echipa tehnica in cel putin un proiect; participarea ca expert intr-un proiect de dezvoltare software cu dimensiunea de 1000 zile/om.Se solicita cel putin una din certificarile UML, J2EE, BPM, XML, servicii web.
Arhitect securitate
Certificari: cel putin un certificat profesional in Securitate TIC, dezvoltare de software de siguranta sau echivalent
Experienta ca expert de Securitate in implementarea standardelor sidezvoltarea procedurilor de securitate in cel putin 1 proiect TIC, implicandmanipularea in siguranta a datelor personale sau ale companiei si proceduri de certificare a securitatii.
Documente doveditoare pentru sistemul de management al calitatii (ISO9001 sau echivalent), valabile la data limita de depunere a ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu.
Documente doveditoare pentru managementul securitatii informatiilor (ISO 27001 sau echivalent), valabile la data limita de depunere a ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numar runde2Durata rundei24 oreNU poate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste ofertaOfertantii pot vedea cea mai buna oferta de pretOfertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatieLicitatia NU se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentuluiNU se va utiliza pasul de licitare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1121265/24.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2013 11:30
Locul: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Sediul ANAF, tronson VII, etaj 6, camera 25
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic! Programul este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica;In cazul in care un ofertant uzeaza de prevederile art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in anexa care va insoti declaratia respectiva, acesta trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de atac este prevazut la art. 256^2 din OUG nr.34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne - ANAF
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 0213872370, Fax: +40 0213199676
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2013 14:23