Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii pentru editare materiale informative aferente Proiectului 17609 SMIS-CSNR Campanie Nationala de constientizare privind importanta conservarii Biodiversitatii prin Reteaua Natura 2000 in Romania


Anunt de participare numarul 128477/18.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Fundatia Centrul National pentru Dezvoltare Durabila
Adresa postala:  Str. Dr. Burghelea, nr.16, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  024032, Romania, Punct(e) de contact:  Radu Vadineanu, Tel. 021 310 33 20, Email:  [email protected], Fax:  021 310 33 21, Adresa internet (URL):  www.ncsd.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organizatie non-guvernamentala
Activitate (activitati)
Altele: protectia mediului; planificare strategica; dezvoltarea capacitatii institutionale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru editare materiale informative aferente Proiectului 17609 SMIS-CSNR Campanie Nationala de constientizare privind importanta conservarii Biodiversitatii prin Reteaua Natura 2000 in Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului si siturile Natura 2000 (SCI si SPA) din Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Productia, editarea si tiparirea materialelor de constientizare necesare derularii campaniei nationale de constientizare privind conservarea biodiversitatii in reteaua Natura 2000 in Romania
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
79320000-3-Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
79970000-4-Servicii de editare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii pentru editarea si tiparirea materialelor necesarea derularii unei Campanii nationale de constientizare privind importanta conservarii biodiversitatii prin reteaua Natura 2000 in Romania
Valoarea estimata fara TVA: 6, 144, 812RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.10.2011 pana la 31.07.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 120.000 RONGarantie de buna executie 2% din valoare contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial Mediu, Bugetul de Stat si contributie proprie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Certificatele de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat/local, in orginal sau copie cf. cu originalul, documente aflate in termenul de valabilitate precizat de autoritatea emitenta la data deschiderii ofertelor;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Declaratie de conformitate cu prevederile Legii nr. 161/2003- prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie cf cu originalul cu identificarea codului 7320, 5812, 5819, 1812, 7311, 7420 in obiectul de activitate al ofertantilor potrivit Sectiuni I, emis cu cel mult 30 zile inainte de depunere a ofertelor.- Copie dupa certificatul de inregistrare;
- Copie dupa actul constitutiv/statut.- Cazierul fiscal al societatii ? emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertei, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original sau copie cf cu originalul.Cerinta obligatorie: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularului B2 Informatii generale inclusiv tabelul referitor la cifra medie de afaceri din ultimii trei ani, din care va trebui sa reiasa indeplinirea urmatoarelor criterii: o Sa inregistreze o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim echivalentul in lei a 1.500.000 euro pe domeniul de activitate specificat in cadrul prezentei documentatii de atribuire;Candidatii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata a documentelor mentionate mai sus. Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra minima de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a candidatului stabilit de Banca Nationala a Romaniei dupa cum urmeaza Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei; Anul 2009:1 euro = 3, 8976 lei, Anul 2010:1 euro = 4, 2135 lei- Bilantul contabil la 31.12.2010 , inregistrat la DGFP;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularului B3 Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- Formularului B8 Contracte de referinta - sa fi derulat in ultimii trei ani cel putin cate 1 contractde prestari servicii dupa cum urmeaza:
- colectarea de date in domeniul biodiversitatii si protectiei mediului- efectuarea unui sondaj de opinie cu acoperire la nivel national sau international- proiectarea si gestionarea unei baze de date la nivel national sau international- realizarea (editarea si tiparirea) de materiale similare cu materialele care urmeza a fi realizate din punct de vedere al tipului de material (agenda, album, catalog, manual, roll banner)- Formularele B7a, B7b si B7c din Sectiunea IV (Asigurarea cu personal, lista persoanelor direct responsabile de indeplinirea contractului precum si Curriculum Vitae al acestora in format standard european)
In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai candidatului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa de catre titular si se va prezenta in original Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut in Formularul B7d. In plus se va prezenta si un Angajament al candidatului privind resursele umane potrivit modelului inclus in Formularul B7e din care sa reiasa ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial (Candidatul va completa si va prezenta ca si conditie minima Formularele B7a, B7b si B7c, B7d si B7e din Sectiunea IV, precum si copii de pe diplome, atestate, sau alte acte doveditoare din care sa reiasa calificarea personalului respectiv si legatura acestora cu candidatul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
7 experti ? pozitia: Expert evaluator de terenExperienta profesionala specifica: experienta de minim 3 ani in activitati la nivelul ariilor naturale protejate7 experti ? pozitia: Operator sondajeExperienta profesionala generala: Experienta de minim 3 ani in activitati de sondare a opiniei publice7 experti ? pozitia: FotografExperienta profesionala specifica: experienta in proiecte de fotografie natura, mediu, biodiversitate care au avut ca rezultat publicarea de lucrari.1 expert ? pozitia: Expert GIS si baze de dateExperienta profesionala specifica: Experienta in utilizarea sistemelor GIS si gestiunea bazelor de date GIS in domeniul conservarii biodiversitatii si al managementului ariilor naturale protejate. Participarea pe pozitia de expert GIS in cel putin 1 proiect la nivel national sau international in domeniul arii protejate/mediu/biodiversitate.2 experti ? pozitia: Prelucrare fotoExperienta profesionala specifica: experienta in proiecte de fotografie de natura, mediu, biodiversitate care au avut ca rezultat publicarea de lucrari.1 expert ? pozitia Expert sondajeExperienta profesionala specifica: Experienta in minim 1 proiect de sondare a opiniei publice la nivel national sau international pe un esantion de minim 3500 de subiecti1 expert ? pozitia Expert baze de dateExperienta profesionala specifica: Experienta in minim 1 proiect avand ca obiect crearea si gestionarea unei baze de date unei baze de date la nivel national sau international continand informatii specifice de tipul date alfanumerice, fotografii, harti, cu facilitati de tipul interfata de lucru cu utilizatori nespecializati, interfata de gestiune si update pentru utilizatori nespecializati1 expert ? pozitia Coordonator de productieExperienta profesionala specifica: Experienta in coordonarea productiei tipograficeExperienta in minim 1 proiect avand ca obiect tiparirea de materiale similare cu materialele care urmeza a fi realizate din punct de vedere al tipului de material (agenda, album, catalog, manual, roll banner)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
blocaj activitati conexe din cadrul Proiectului, deja contractate - conform Notei Justificative din sectiunea Documentatie si clarificari
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
? Cifra medie de afaceri din ultimii trei ani ? 60 puncte; si? Experienta similara in ultimii trei ani ? 40 puncte
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2011 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2011 12:00
Locul: Fundatia Centrul National pentru Dezvoltare Durabila, Str. Dr. Burghelea, nr.16, Sector 2, Buc
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Au dreptul de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor numai reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Fundatia CNDD - serviciul juridic
Adresa postala:  str. Dr. Burghelea nr 16, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  024032, Romania, Tel. 021 310 33 20, Email:  [email protected], Fax:  021 310 33 21, Adresa internet (URL):  www.ncsd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2011 17:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer