Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii pentru efectuarea reviziilor periodice, intretinere curenta si repararea autovehiculelor


Anunt de participare numarul 30511/31.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA FEROVIARA ROMANA - AFER
Adresa postala: Calea Grivitei nr.393, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010719, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Palie, Tel.021.307.68.73, Email: [email protected], Fax: 021.307.79.82, Adresa internet (URL): www.afer.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Organism specializat al MT
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru efectuarea reviziilor periodice, intretinere curenta si repararea autovehiculelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: AFER-Calea Grivitei 393, SECTOR 1, BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 151, 976.19RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsecvent nr. 1:19.10.2007-31.12.2007 si Contract subsecvent nr. 2:01.01.2008-17.10.2008
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii pentru efectuarea reviziilor periodice, intretinere curenta si repararea autovehiculelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.1)
50112000-3-Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.1)
50116000-1-Servicii de reparare si de intretinere a pieselor speciale pentru vehicule (Rev.1)
50116400-5-Servicii de reparare si de intretinere a transmisiilor de vehicule (Rev.1)
50116510-9-Servicii de resapare de pneuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
30 autoturisme
Lot 1: Autoturisme tip Daewoo, 14 buc
Lot 2; Autoturisme tip Dacia (11 buc), Aro 10 (4 buc) si Hyunday Galloper(1 buc)
Valoarea estimata fara TVA: 151, 976.19RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.10.2007 pana la 17.10.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
755 lei Lot 1 si 755 leiLot 2, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA, documentatie de atribuire 50 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-se va completa si prezenta formularul12 A - Declaratie privind eligibilitatea si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: incadrarea prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
-se va completa si prezentaformularul 12 B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006
Nota 1: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excuderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
-Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale
-Certificat de atestare fiscalaValabile la data deschiderii -vor fi eliberate cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii
-Certificat de inregistrare eliberat de oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declararea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferentobiectului contractului, pe ultimii 3 ani in masura in care informatiile sunt disponibile.Daca din motive obiective, justificate corespunzatoroperatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate , acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare ;
- bilantul la 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formularul 12 E Declaratie privind listaprincipalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
- formularul 12 I Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Se vor anexa CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;
- Cerinta:
Se solicita informatii cu privire la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
Se mai solicita urmatoarele:
- Autorizatie Tehnica de functionare eliberata de Ministerul Transporturilor pentru activitatile de revizie periodica, reparatii si intretinere a autovehiculelor rutiere.
-Certificat de atestare a capacitatii profesionale in domeniul constructiei si repararii de vehicule rutiere, eliberat de Ministerul Transporturilor.
- Autorizatie de valorificare eliberata de Comisia Nationala pentru Reciclarea Materialelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nr. 5/2007 licitatie deschisa
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea documentatiei de atribuire-se achita la sediul casieriei AFER, pana la deschiderea ofertelor
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2007 10:30
Locul: AFER-Calea Grivitei nr. 393, sector 1. Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoane juridice participante la procedura de licitatie deschisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC- Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-310.51.80, Email: [email protected], Fax: 021-319.82.46
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AFER - Oficiul Juridic
Adresa postala: Calea Grivitei nr. 393, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010719, Romania, Tel.021-307.79.15, Email: [email protected], Fax: 021-316.42.58
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2007 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer