Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii pentru elaborarea proiectului tehnic, detaliilor de executie, documentatii lor pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului in cadrul proiectului integrat :? MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITA


Anunt de participare numarul 104257/19.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Banisor (Primaria Comunei Banisor)
Adresa postala:  Banisor, nr. 29, judetul Salaj, Localitatea:  Banisor, Cod postal:  457030, Romania, Punct(e) de contact:  Eugen sorin Maxim, Tel. 0260637571, Email:  [email protected], Fax:  0260637566, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru elaborareaproiectului tehnic, detaliilor de executie, documentatii lor pentru obtinerea de avize, acordurisi autorizatiisiasistenta tehnica din partea proiectantuluiin cadrul proiectului integrat : ? MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATILE : BANISOR , BAN SI PECEIU , POD PESTE VALEA BANULUI LA BAN, PODPESTE VALEA BANULUI LA PECEIU IN COMUNA BANISOR JUDETUL SALAJ;ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA PECEIU, COMUNA BANISOR;RETEADE CANALIZARE MENAJERASI STATIE DE EPURAREIN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Localitatile Banisor, Peceiu si Ban, comuna Banisor, judetul Salaj, precum si la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin prezenta procedura de achizitie se doreste achizitionarea: Contractul de servicii de proiectare tehnica pentru constructii de lucrari publice, conform HG 28/2008 si a Ordinului 863/2008 Ministerului Dezvoltarii, lucrarilor Publice si Locuintelor - (elaborarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor) servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice, de incalzire si electrice pentru constructii pentru fiecare lot si actiune in parte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul de elaborare a proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini si documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, precum si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor se va presta pentru urmatoarele loturi:
Lotul I: Modernizare drumuri si construire poduri, ce cuprinde urmatoare actiune
Actiunea : MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATILEBANISOR , BAN SI PECEIU , POD PESTE VALEA BANULUI LA BAN, PODPESTE VALEA BANULUI LA PECEIU IN COMUNA BANISOR JUDETUL SALAJ
Lotul II: Alimentare cu apa si canalizare menajera, cu urmatoarele actiuni:
Actiunea1 : ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA PECEIU, COMUNA BANISOR
Actiunea 2 : RETEADE CANALIZARE MENAJERASI STATIE DE EPURAREIN LOCALITATEAPECEIU, COMUNABANISOR, JUDETUL SALAJ
Lotul III: Renovare si modernizare asezamant cultural si construire Centru de zi tip After School, cu urmatoarele actiuni:
Actiunea 1: RENOVARE, MODERNIZARE SI DOTARE ASEZAMANT CULTURAL BANISOR
Actiunea 2: CONSTRUIRE CENTRU PENTRU INGRIJIREA COPIILOR DE TIP AFTER SCHOOLCOMUNA BANISOR, JUD. SALAJ
Valoarea estimata fara TVA: 151, 399RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cheltuielile suplim neprevazute vor fi atribuite cf art. 122 lit. idin OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lotul I - 700 lei Lotul II- 1.500 lei Lotul III- 700 lei. Grantia de buna executie: 6% din valoarea contractului. Pentru IMM-uri garantiile se reduc cu 50%;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat prin FEADR, Masura 3.2.2. in baza Contractului de finantare nr. C 322010963300049/02.07.2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (art. 44 alin. 1 si 2 din OGU 34/2006). Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractante si potentiali subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente prezentate de ofertant, pentru toate cele 3 loturi: Declaratie privind eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, impozitele si taxele locale sia asigurarilor sociale de stat (original sau copie legalizata);Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;Imputernicire de semnatura; Certificatul de inregistrare; Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului sau institutii similare pt ofertatanti straini, emis cu cel putin 30 de zile inaite de data dechideri ofertelor, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatea si este autorizata potrivit Legii 359/2004 pentru efectuarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei indiferent pentru ofertantii din tara, respectiv cod CAEN 7112 (Rev 2) ? ?Activitati de inginerie si consultanta tehnica legata de aceasta? sau echivalent pentru ofertantii straini;persoanele care detin actiuni in cadrul firmei, cu nume si prenume;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, mentiuni referitoare la hotarari de condamnare a agentului economic pentru fapte penale, fals, concurenta neloiala, coruptie);Atestat ANRE de tip B (pentru firma)pentru Lotul II si III.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru fiecare lot in parte: 1.Declaratie privind cifra de afaceri pentru o perioada anterioara care vizeaza ultimii trei ani. In situatia in care oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, formularul solicitat va fi prezentat atat de fiecare asociat in parte, cat si cu suma cifrei de afaceri cumulata a tuturor asociatilor, cu datele de identificare si semnat si stampilat de catre liderul asociatiei.
2.Copii dupa bilanturile contabile, inclusiv contul de profit si pierdere pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), bilanturi contabile inregistratela Directia Generala a Finantelor Publice (pentru anii 2007, 2008) si confirmarea de depunere la Oficiul Registrului Comertului pentru anul 2009, pentru ofertantii din tara sau documente echivalente inregistrate la institutii similare din strainatate pentru ofertantii straini. Pentru persoane fizice autorizate romane sau Intreprinderi individuale copii dupa Formularul 200 -Declaratiile privind veniturile realizate pentru anii (2007, 2008, 2009) , depuse la Administratiile Finantelor Publice de care apartin, sau documente echivalente inregistrate la institutii similare din strainatate pentru persoanele fizice straine. In situatia in care oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, bilanturile contabile si/sau declaratiile vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.3. Identificare financiara, conform Formular 12, din Sectiunea Formulare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LOTUL I: Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) de cel putin 65.000 lei, (cumulativ in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).LOTUL II: Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) de cel putin 150.000 lei, (cumulativ in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).LOTUL III: Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) de cel putin 65.000 lei, (cumulativ in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).NotaSe va lua in considerare la stabilirea cifrei de afaceri numai sumele care reprezinta ?Productia vanduta ?din valoarea totala a cifrei de afaceri cuprinsa in Contul de profit si pierdere din Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) si nu va intra in calcul la stabilirea cifrei de afaceri sumele cuprinse la rubricile Venituri din vanzarea marfurilor, Venituri din dobanzi inregistrate de entitatile al caror obiect de activitate il constituie lisingul, precum nici sumele cuprinse la Venituri din subventii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, cifra de afaceri se ia in procent de 50% dinvaloarea prezentata mai sus
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru fiecare lot in parte:
Capacitate tehnica:
Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; Copii dupa contractele de servicii prezentate ca similare;Copii dupa procesele verbale de predare primire a documentatiilor de proiectare;Copii dupa referatele privind verificarea de calitate; Recomandari din partea beneficiarilor; Un document intocmit de catre ofertant, atasat fiecarui contract, in care sa seevidentieze categoriile de servicii (elaborare PT, DDE, Documentati pentru avize, acorduri si autorizatii si asitenta tehnica) cu cantitati si valori, precum si categoriile de lucrari care au facut obiectul proiectarii, realizate in cadrul contractului prezentat ca similar.
Capacitatea profesionala: Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Declaratie referitoare la personalul responsabil care va fi utilzat pentru indeplinirea contractului; CV-urile persoanelor responsabile ? experti cheie; Diploma de absolvire a studiilor superioare pentruexpertii cheie, CFDP ? cai ferate, drumuri si poduri (lotul I), Amenajari si constructii hidrotehhice sau instalatii sanitare, Constructii civile si instalatii electrice (lotul II), Constructii civile si Arhitectura si dovada inregistrarii arhitectului nominalizat in Tabloul National al Arhitectilor (lotul III)
5. Copii dupa cartile de muncasi contractele individuale de munca inregistrate la ITM pentru persoanele responsabile cu indeplinirea contractuluisau contracte de colaborare saudocumente echivalente pentru ofertantii straini.
Declaratie privind partile care sunt indeplinite de subcontractanti.
Ofertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al calitatii in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2001 sau echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LOTUL I :1 contract de servicii in ultimii 3 ani, pentru drum de 20.000 lei, fara TVA, si 1 contract de serviciiin ultimii 3 pentru poduri, de 10.000 lei, fara TVA;SAU- celputin 1 (unu) contract de serviciisimilar, in ultimii 3 ani, in cadrul caruiaau fost prestate servicii de proiectarepentru drumuri poduri rutiere din beton armat, cu o valoare a contractului de cel putin de 30.000 lei, fara TVA2. Minim 2 (doi) ingineri cu diploma de absolvirein domeniul constructiilor de drumuri si poduri cu experienta de cel putin 3 ani, conform CV-ul prezentatLOTUL II: 1. -celputin 1 contract de servicii, in ultimii 3 ani, pentru servicii de proiectare sistem de alimentare cu apa, cu o valoare a contractului de 30.000 lei, fara TVA, si celputin 1 (unu) contract de serviciisimilar, in ultimii 3 ani pentru servicii de proiectaresistem de canalizare menajera cu o valoare a contractului de 30.000 lei, fara TVA;SAU- celputin 1 (unu) contract de serviciisimilar, in ultimii 3 ani, in cadrul caruiaau fost prestate servicii de proiectarepentru sistem de alimentare cu apa si sistem de canalizare cu o valoare a contractului de cel putin de 60.000 lei, fara TVA.2. Minim 2 (doi) ingineri cu diploma de absolvire in domeniul constructiilor hidrotehnice sau instalatii, cu experienta de cel putin 3 ani, conform CV-ul prezentat; Minim 1 (unu) inginer cu diploma de absolvire in domeniul constructiilor civile;Minim 1 (unu) inginer cu diploma de absolvire in domeniul instalatii electrice sau electrotehnica.LOTUL III: 1. celputin 2 (doua) contracte similare, in ultimii 3 ani, in cadrul caruiaau fost prestate servicii de proiectarepentru constructii civile cu o valoare cumulata a celor doua contracte de cel putin de 35.000 lei, fara TVA;2. Minim 2 (doi) ingineri in domeniul constructiilor civile, cu experienta de cel putin 3 ani;Minim 1 (unu) arhitectinscris in OAR si inregistrat in Tabloul National al Arhitectilor;Minim 1 (unu) inginer in domeniul instalatii electrice sau electrotehnicaLOTUL I, II si III: CertificatISO 9001 in domeniul proiectarii sau Certificate si/sau documente echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de elaborarea proiectului tehnic, detalii de executie si documentatii pentru avize, acorduri si autorizatii
50%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2010 12:00
Locul: COMUNA BANISOR, localitatea Banisor, nr. 29, Judetul Salaj.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, expertii externi cooptati, reprezentantii UCVAP, reprezentantii APDRP si reprezentatii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Banisor
Adresa postala:  Banisor, nr. 29, judetul Salaj, Localitatea:  Banisor, Cod postal:  457300, Romania, Tel. 0260/ 637571, Email:  [email protected], Fax:  0260/ 637566
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2010 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer