Licitatie Publica - Servicii pentru elaborarea proiectului tehnic, detaliilor de executie, documentatii lor pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului in cadrul proiectului integrat : ?Imbunatatirea retelei de drumu
Anunt de participare numarul 106985/30.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DRAGU
Adresa postala: str. Principala, nr. 120, Localitatea: Dragu, Cod postal: 457130, Romania, Punct(e) de contact: RODICA VIORICA PUSCAS, Tel. 0260 628701, Email: [email protected], Fax: 0260 628701, Adresa internet (URL): www.primaria dragu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru elaborareaproiectului tehnic, detaliilor de executie, documentatii lor pentru obtinerea de avize, acordurisi autorizatiisiasistenta tehnica din partea proiectantuluiin cadrul proiectului integrat : ?Imbunatatirea retelei de drumuri in comuna Dragu siInfintarea si dotarea unui centru de ingrijire a persoanelor de varsta a treia in localitatea Dragu ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Localitatile Dragu, Ugrutiu, Voivodeni si Fantanele, comuna Dragu, judetul Salaj, precum si la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin prezenta procedura de achizitie se doreste achizitionarea: Contractul de servicii de proiectare tehnica pentru constructii de lucrari publice, (drumuri si constructii civile) conform HG 28/2008 si a Ordinului 863/2008 Ministerului Dezvoltarii, lucrarilor Publice si Locuintelor - (elaborarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor) servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice, de incalzire si electrice pentru constructii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul de elaborare a proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini si documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, precum si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor se va presta pentru urmatoarele actiuni:
Actiunea I : Imbunatatirea retelei de drumuri in comuna Dragu
Actiunea II: Infintarea si dotarea unui centru de ingrijire a persoanelor de varsta a treia in localitatea Dragu
Valoarea estimata fara TVA: 247, 584RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cheltuielile suplim neprevazute vor fi atribuite cf art. 122 lit. i din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 4800 lei din care Actiunea I: 4000, iar Actiunea II 800 lei. In situatia in care ofertantulintra in categoria intreprinderilor mici si mijocii se reduce cu 50%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat prin FEADR, Masura 3.2.2. in baza Contractului de finantare nr. C 322010963300039/02.07.2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (art. 44 alin. 1 si 2 din OGU 34/2006). Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractante si potentiali subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente prezentate de ofertant: Declaratie privind eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, impozitele si taxele locale si a asigurarilor sociale de stat (original sau copie legalizata);Declaratie privind calitatea de participant la procedura ; Acord de asocire si acord de subcontractare (daca este cazul);Imputernicire de semnatura; Certificatul de inregistrare; Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului sau institutii similare pt ofertatanti straini, emis cu cel putin 30 de zile inaite de data dechideri ofertelor, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatea serviciului si este autorizata potrivit Legii 359/2004 pentru efectuarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei entru ofertantii din tara, respectiv cod CAEN 7112 (Rev 2) ? ?Activitati de inginerie si consultanta tehnica legata de aceasta? sau echivalent pentru ofertantii straini;persoanele care detin actiuni in cadrul firmei, cu nume si prenume;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, mentiuni referitoare la hotarari de condamnare a agentului economic pentru fapte penale, fals, concurenta neloiala, coruptie);Atestat ANRE de tip B (pentru firma)- elaborare proiect instalatii electrice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) de cel putin 480.000 lei, (cumulativ in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Nota Se va lua in considerare la stabilirea cifrei de afaceri numai sumele care reprezinta ?Productia vanduta ?din valoarea totala a cifrei de afaceri cuprinsa in Contul de profit si pierdere din Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) si nu va intra in calcul la stabilirea cifrei de afaceri sumele cuprinse la rubricile Venituri din vanzarea marfurilor, Venituri din dobanzi inregistrate de entitatile al caror obiect de activitate il constituie lisingul, precum nici sumele cuprinse la Venituri din subventii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, cifra de afaceri se ia in procent de 50% din valoarea prezentata mai sus
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitate tehnica: Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; Copii dupa contractele de servicii prezentate ca similare;Copii dupa procesele verbale de predare primire a documentatiilor de proiectare;Recomandari din partea beneficiarilor; Un document intocmit de catre ofertant, atasat fiecarui contract, in care sa se evidentieze categoriile de servicii (elaborare PT, DDE, Documentati pentru avize, acorduri si autorizatii si asitenta tehnica) cu cantitati si valori, precum si categoriile de lucrari care au facut obiectul proiectarii, realizate in cadrul contractului prezentat ca similar.Capacitatea profesionala: Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Declaratie referitoare la personalul responsabil care va fi utilzat pentru indeplinirea contractului; CV-urile persoanelor responsabile ? experti cheie; Diploma de absolvire a studiilor superioare pentru expertii cheie, domeniile - cai ferate, drumuri si poduri, constructii civile, arhitectura si instalatii pentru constructii si dovada inregistrarii arhitectului nominalizat in Tabloul National al Arhitectilor.5. Copii dupa cartile de munca si contractele individuale de munca inregistrate la ITM pentru persoanele responsabile cu indeplinirea contractului sau contracte de colaborare sau documente echivalente pentru ofertantii straini.Declaratie privind partile care sunt indeplinite de subcontractanti.Ofertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al calitatiiin conformitate cu cerintele ISO 9001, mediu in conformitate cu ISO 14001 si securitatii ocupationale in conformitate cu OHSAS 180001 sau echivalente, in domeniul ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire ? proiectare (Activitati de inginerie si consultanta tehnica legata de aceasta).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Celputin 2 (doua) contracte de serviciisimilare, in ultimii 3 ani, pentru servicii de proiectare construire/modernizare de drumuri cu asternere de covor asfaltic, cu o valoare cumulata a contractelorde 200.000 lei, fara TVA. si celputin 2 (doua) contracte similare, in ultimii 3 ani, in cadrul caruiaau fost prestate servicii de proiectarepentru constructii/modernizare de constructi care sa cuprinda lucrari de infrastructura(fundatii din beton), suprastructura (zidarie, plenseu, sarpanta si finisaje), inst. electrice, inst. termice, inst. sanitare, cu o valoare cumulata a celor doua contracte de cel putin de 40.000 lei, fara TVA.2. Minim 2 (doi) ingineri cu diploma de absolvire a studiilor superioare in domeniul constructiilor de drumuri si poduri (specializare CFDP ? cai ferate, drumuri si poduri), cu experienta in domeniul proiectarii de drumuri si poduri de cel putin 3 ani, conform informatiilor din CV-ul prezentat;Minim 1 (unu) ingineri cu diploma de absolvire a studiilor superioare in domeniul constructiilor civile, cu experienta in domeniul proiectarii de constructii civile de cel putin 3 ani, conform informatiilor din CV-ul prezentat; Minim 1 (unu) arhitect cu diploma de absolvire a studiilor superioare in domeniul arhitectura, inscris in Ordinului Arhitectilor din Romania si inregistrat in Tabloul National al Arhitectilor cu drept de semnatura;Minim 1 (unu) inginer cu diploma de absolvire a studiilor superioare in domeniul instalatii pentru constructii;3.CertificatISO 9001 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii, in domeniul ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire ? proiectare (Activitati de inginerie si consultanta tehnica legata de aceasta);CertificatISO 14001 sau echivalent privind Sistemul de Management de Mediu, in domeniul ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire ? proiectare (Activitati de inginerie si consultanta tehnica legata de aceasta);CertificatOHSAS 18001 sau echivalent privind Sistemul de Management al Securitatii Operationale, in domeniul ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire ? proiectare (Activitati de inginerie si consultanta tehnica legata de aceasta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de elaborare a proiectului tehnic, detalii de executie si documentatii pentru avize, acorduri si autorizatii
30%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2010 12:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante, COMUNA DRAGU, localitatea Dragu, nr. 120, Judetul Salaj.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, observatorii UCVAP, expertii externi cooptati, reprezentantii APDRP si reprezentatii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR), implementat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR) Masura322 ?Renovarea, dezvoltarea satelor, vizeaza imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Posibilitatea studierii documentatiei tehnice (cerere de finantare, studii de fezabilitate, expertize tehnice, avize)si a amplasamentelor lucrarilor pentru care se solicita elaborarea proiectului tehnic se poate face oricand in perioada de depunere a ofertei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Dradu
Adresa postala: Loc. Dragu, nr.120, jud. Salaj, cod postal 457130, Ramania, Localitatea: Dragu, Cod postal: 457130, Romania, Tel. 0260/ 628701, Email: [email protected], Fax: 0260/ 628701
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2010 16:25