Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii pentru elaborarea de activitati specifice de reglementare in domeniul performanta energetica a cladirilor, nominalizate in Programul 13/2011


Anunt de participare numarul 141240/20.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Adina Golache, Tel. +40 0372111422, In atentia: Florin Puscau, Email: [email protected], Fax: +40 0372111485, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru elaborarea de activitati specifice de reglementare in domeniul performanta energetica a cladirilor, nominalizate in Programul 13/2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii pentru elaborarea de activitati specifice de reglementare in domeniul performanta energetica a cladirilor,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 , tema 3 din Programul 13/2011: Cercetare referitoare la cadrul metodologic de calcul al nivelurilor de cost optim al cerintelor minime de performanta energetica pentru cladiri si elementele de anvelopa ale acestora, cu o valoare estimata de 48.262, 00 Lei fara T.V.A,
LOTUL 2, tema 5 din Programul 13/2011: Cercetare pentru identificarea si definirea cerintelor privind proiectarea / renovarea majora a cladirilor pentru realizarea de ?cladiri al caror consum de energie este aproape egal cu zero?, cu o valoare estimata de 154.139, 00 Lei fara T.V.A.
Valoarea estimata fara TVA: 202, 401RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: detaliat in anexa B pentru fiecare lot in parte. Perioada de valabilitate 90 zile calendaristice incepand cu termenul limita de primire a ofertelor. Se constituie in conformitate cu art 86 si 87 din H.G.925/2006. In cazul constituirii prin Scrisoare de garantie bancara?completare Formularul nr.12.In cazul depunerii unei contestatii daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine operatorului din garantia de participare in conformitate cu prevederile art.278^1 alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - 1541. Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti R03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art.88 din H.G. 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile calendaristice incepand cu data limita pentru depunerea ofertelor. Cursul de referinta pentru depunerea garantiei de participare in alta moneda este cel declarat de BNR la data publicarii anuntului de participare. 5% din valoarea contractului fara TVA.Se constituie, in conditiile art.90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, document care devine anexa la contract. (Formular 13) Se recomanda ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Veniturii proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- formular 8
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareb) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
c) Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelor locale - in conformitate cu art. 181. lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelor locale, din luna anterioara lunii in care se depun ofertele; Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
d) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 2 in original,
e) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are, in cadrul autoritatii contractante membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire ? in conformitate cu art. 69? din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul Ministerului: Alexandru Chirca - Sef Serviciu, Gabriel Florin Pu?cau - Director General, Cristian Paul Stamatiade - Director, Alina Dinca - Director General General, Mihai Calota, Valentin TRIFAN ? Secretar General Adjunct, Secretar General - Demirel Spiridon, Marcel Bolo? ? Secretar de Stat, Iulian Matache - Secretar de Stat, Eduard Hellvig - Ministru - Formularul 1C in original, se va completa si de subcontractanti, daca este cazulf) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 1 B Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea Conform cu originalul.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt sunt inscrise mentini cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitatea de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane fizice sau juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantulapartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita ca media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani sa fie de minimum 90.000, 00 lei LOT 1 si 200.000, 00 lei LOT 2.
In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra medie anuala a acestuia pentru cei 3 ani de referinta indicati.In cazul ofertelor comune (depuse de o asociere), se va lua in calcul cifra de afaceri anuala a asocierii respective pentru fiecare dintre cei 3 ani de referinta mentionati, calculata ca medie aritmetica anuala a cifrelor de afaceri anuale individuale ale fiecaruia dintre asociati.
Pentru a nu restrictiona participarea la procedura de atribuire in cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Echipa propusa de ofertant pentru elaborarea lucrarii va fi formata din absolventi ai institutiilor de invatamant tehnic universitar cu indicarea coordonatorului pentru elaborarea acesteia;
2.Coordonatorul echipei trebuie sa fie cercetator stiintific sau cadru didactic universitar;
Pentru fiecare lucrare in parte se vor prezenta maxim 3 contracte finalizate la data limita de depunere a ofertelor, de cercetare/proiectare/elaborare de reglementari tehnice cu tematica in domeniul eficientei energetice in cladiri, indiferent de calitatea pe care ofertantul a avut-o in contractele similare prezentate (contractant unic, subcontractant, asociat si altele de aceasta natura).
Lista asociatilor si a subcontractorilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2013 11:00
Locul: Sediul MDRT, Apolodor nr.17, latura nord, sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentati operatorilor economici insotiti de copie dupa cartea de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Apolodor, nr.17, latura Nord, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Fax: +40 372111483, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2012 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer