Licitatie Publica - Servicii pentru elaborarea de activitati specifice de reglementare in domeniul "Actiuni asupra constructiilor" - Actiuni in constructii - Actiuni generale - Actiuni accidentale. Anexa nationala de aplicare a Eurocodului EN 1991-1-7
Anunt de participare numarul 90759/11.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Alistar, Tel.0372111478, In atentia: Alexandru Chirca, director, Email: [email protected], Fax: 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru elaborarea de activitati specifice de reglementare in domeniul "Actiuni asupra constructiilor" - Actiuni in constructii - Actiuni generale - Actiuni accidentale. Anexa nationala de aplicare a Eurocodului EN 1991-1-7
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii pentru elaborarea de activitati specifice de reglementare in domeniul "Actiuni asupra constructiilor" - Actiuni in constructii - Actiuni generale - Actiuni accidentale. Anexa nationala de aplicare a Eurocodului EN 1991-1-7 - baza de date nationale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul constructii: Actiuni asupra constructiilor
Valoarea estimata fara TVA: 130, 626RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare, constituita astfel: Scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare, ordin de plata sau plata in numerar. Cuantum 700 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor catre stat, inclusive cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat; Certificat constatator si Certificat de inregistrare, eliberate de catre Oficiul National al Registrului Comertului; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Copie bilantul contabil la data de 31.12.2007, 30.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani - minim 200.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat. Se va prezenta numarul si pregatirea persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului.
2. Prezentareadedocumente care dovedesc atestarea capacitatii de a desfasura activitati de cercetare-dezvoltare si inovare, respectiv acreditareaca unitati si institutii componente ale sistemului de cercetare-dezvoltare de interes national (in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea stiintifica si dezvoltarea tehnologica, cu modificarile si completarile ulterioare).
3. Informatii privind subcontractantii.
4. Declaratie privind faptul ca ofertantula tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
5. Lista de experienta similara.
6. Lista privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Finalizarea in ultimii 4 ani a unui contract sau a cel mult trei contracte de natura similara, cu o valoare cumulata a contractelor de minim valoarea estimata precizata la punctul II.2.1) a prezentului anunt.2. Echipa care va realiza contractul va fi formata obligatoriu si din cercetatori stiintifici atestati si/sau cadre didactice universitare, cu experienta in domeniu de min. 5 ani. Cercetatorii stiintifici atestati si/sau cadrele didactice universitare trebuie sa fi participat la cel putin elaborarea unei lucrari similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Asigurarea bazei de date si informatii privind practicile la nivelul UE
10%
Descriere:
3.
Descrierea modului de abordare a lucrarii; Continutul propriuzis al lucrarii
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S10-013286 din 16.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2009 11:00
Locul: Sediul MDRL: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti, parte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantului. Persoanele imputernicite vor prezenta o imputernicire din partea ofertantului si o copie dupa actul de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la documentatia de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, anexat la anuntul de participare, pana pe data de 02.12.2009, ora 12:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei nr.70-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.(021)332.12.40, Fax: (021)332.33.77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii, Regionale si Locuintei; Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, Latura Nord, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.0372111473, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2009 19:24