Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii pentru elaborarea de reglementarii tehnice/activitati specifice de reglemtari cuprinse in Programul 3/2011 privind elaborarea de reglementari tehnice si activitati specifice de reglementare in domeniul planificare teritoriala, cu titlul ?Analiza


Anunt de participare numarul 138943/17.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Adina Golache, Tel. +40 0372111478, In atentia: Florin Puscau, Email: [email protected], Fax: +40 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru elaborarea de reglementarii tehnice/activitati specifice de reglemtari cuprinse in Programul 3/2011 privind elaborarea de reglementari tehnice si activitati specifice de reglementare in domeniul planificare teritoriala, cu titlul ?Analiza privind asezarile informale din Romania ? evaluarea situatiei actuale in vederea formularii unor reglementari si instrumente de interventie?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii pentru elaborarea de reglementarii tehnice/activitati specifice de reglemtari cuprinse in Programul 3/2011 privind elaborarea de reglementari tehnice si activitati specifice de reglementare in domeniul planificare teritoriala, cu titlul ?Analiza privind asezarile informale din Romania ? evaluarea situatiei actuale in vederea formularii unor reglementari si instrumente de interventie?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii pentru elaborarea de reglementarii tehnice/activitati specifice de reglemtari cuprinse in Programul 3/2011 privind elaborarea de reglementari tehnice si activitati specifice de reglementare in domeniul planificare teritoriala, tema 3 din CTS 3, anexa 2 la Programul 3/2011, aprobat prin Ordinul MDRT 2393/12.09.2011.
Valoarea estimata fara TVA: 148, 038.71RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
300 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 2800 lei. Perioada de valabilitate 90 zile calendaristice incepand cu termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu art 86 si 87 din H.G.925/2006.In cazul constituirii prin Scrisoare de garantie bancara?completare Formularul nr.12.In conformitate cu prevederile art.278^1 alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006 cu modificari si completari, in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine 1480 ron.Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti R03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art.88 din H.G. 925/2006. 5 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie, in conditiile art.90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, document care devine anexa la contract. (Formular 13)Se recomanda ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania.Formular 13
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Acord de asociere ? completarea unui formular (formularul 8)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular 01b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1Ac) Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelor locale - in conformitate cu art. 181, lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelor locale, din luna anterioara lunii in care se depun ofertele; Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea Conform cu originalul.
d) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? in conformitate cu art. 45, 46 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1Be)Declaratie pe proprie raspundere ca nu are, in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al IV lea inclusiv ?in conformitate cu art. 69-1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul Ministerului: Alexandru Chirca - Sef Serviciu, Bogdan Raileanu - Director General, Anca Ileana Ginavar - Director General, Alina Dinca - Director General, Valentin Trifan - Secretar General Adjunct, Eduard HELLVIG - Ministru, Formular 1Cf) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta? Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 2. Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea Conform cu originalul.
Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt sunt inscrise mentini cu privire laaplicarea legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitatea de plata.
In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Pentru persoane fizice/juridice straine :
Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane fizice sau juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantulapartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.
Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa centralizatoare a situatiei economico ? financiare a ofertantului.Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie trebuie sa fie de minim 200.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/alta valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.Atentie! In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra de afaceri medie anuala a acestuia pentru ultimii 3 ani. In cazul ofertelor comune se va lua in calcul cifra de afaceri medie anuala a asocierii respective - se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal si lider
In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681 / 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fise de experienta similara, pentru contracte al caror obiect a fost servicii de elaborare de reglementari tehnice sau activitati de cercetare - prezentarea a maxim 3 contracte finalizate in ultimii 3 ani a caror valoare cumulata sa fie de cel putin de 140000 lei.
Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa elemente relevante ale contractelor (denumirea contractului, partile contractactului, valoarea contractului, durata contractului).Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei sau euro au obligatia sa faca conversia in moneda lei si euro la cursul lei/alta valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
2009-4.2373; 2010-4.2099; 2011-4.2379
Echipa de proiect trebuie sa includa cel putin cate un specialist: 1.urbanism/arhitectura;2.geografie;3.sociologie;4.stiinte juridice.Este obligatoriu ca:
-cel putin un membru al echipei sa fi participat intr-un proiect avand o componenta pe problematica locuirii;
-cel putin un membru al echipei sa fi publicat un articol pe problematica locuirii/calitatii vietii;
-cel putin un membru al echipei sa aiba competente in cartografiere informatica.
Lista asociatilor si a subcontractorilor
Expertii propusi vormentiona in CV-urisi referintele de identificare ale studiilor/articolelor, proiectelor/contractelor la care au participat, indicand domeniul, titlul, anul, etc., si vor descrie detaliat pozitia detinuta, contributia sa efectiva si rezultatele activitatii desfasurate. Fiecare CV va fi insotit de documente suport care sa confirme implicarea efectiva a expertului in proiectele respective, activitatile desfasurate de acesta. Nefurnizarea documentelor suport corespunzatoare va conduce la neluarea in considerare, de catre comisia de evaluare, a informatiilor cuprinse in CV-uri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2012 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale operatorilor economici insotite de copie dupa cartea de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Declaratie privind faptul ca ofertantul a tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii - completare, in original, in conformitate cu prevederile art. 34, alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, declaratia va fi semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Apolodor, nr.17, latura Nord, sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Fax: +40 372111445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2012 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer