Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII PENTRU ELABORAREA MASURILOR DE MANAGEMENT IN CADRUL PROIECTULUI ,,MANAGEMENTUL CONSERVATIV SI PARTICIPATIV IN SITURILE NATURA 2000 CHEILE TURZII SI CHEILE TURENILOR? SMIS-CSNR 36113?


Anunt de participare numarul 141693/29.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: calea Dorobanti, Nr. 106, Cluj Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: HOREA DORIN UIOREANU, Tel. +40 372640000, Email: [email protected], Fax: +40 372640070, Adresa internet (URL): WWW.CJCLUJ.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII PENTRU ELABORAREA MASURILOR DE MANAGEMENT IN CADRUL PROIECTULUI , ,MANAGEMENTUL CONSERVATIV SI PARTICIPATIV IN SITURILE NATURA 2000 CHEILE TURZII SI CHEILE TURENILOR? SMIS-CSNR 36113?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Cluj-Napoca, sit Natura 2000 Cheile Turzii ROSCI0035 ?i sit Natura 2000 Cheile Turenilor ROSCI0034
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare / revizuire a planurilor, strategiilor si a masurilorde management al Siturilor Natura 2000 si alte activitati conexe (activitati preliminare masurilor concrete de investitii sau conservare)Activitatea A.1. Elaborarea masurilorde management pentru ariile naturale protejate Cheile Turzii si Cheile TurenilorA.1.1. Evaluarea situatiei existente la momentul de inceput al proiectului, despre baza de date si starea de conservarea a habitatelor si speciilor din ariile naturale protejateCheile Turzii si Cheile Turenilor;
A.1.2. Inventarierea, evaluarea si cartarea habitatelor din cele doua arii naturale protejate incluse in proiect;
A.1.3. Inventarierea, evaluarea si cartarea amfibienilor , reptilelor ?i pe?tilor din cele doua arii naturale protejate vizate prin proiect;
A.1.4. Inventarierea, evaluarea si cartarea speciilor de nevertebrate din ariile naturale protejate Cheile Turzii si Cheile Turenilor;
A.1.5. Inventarierea, evaluarea si cartarea speciilor de mamifere din aria naturala protejata Cheile Turzii;
A.1.6. Inventarierea, evaluarea si cartarea speciilor de plante din aria naturala protejata Cheile Turzii;A.1.7.Inventarierea, evaluarea si cartarea speciilor de pasaridin ariile naturale protejate Cheile Turzii ?i Cheile Turenilor;
A.1.8. Elaborarea metodologiilor ?i a planurilor pentru monitorizarea starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara/nationala incluse in cele doua arii naturale protejate vizate prin proiect;
A.1.9. Stabilirea masurilor de management pentru mentinerea/imbunatatirea starii de conservare favorabila a speciilor si habitatelor prezente in cele doua arii naturale protejate pe baza rezultatelor activitatilor de inventariere, evaluare si cartografiere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90710000-7 - Management de mediu (Rev.2)
71354000-4-Servicii de cartografie (Rev.2)
71354100-5-Servicii de cartografie digitala (Rev.2)
90711400-8-Servicii de evaluare a impactului asupra mediului (EIA), altele decat cele pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII PENTRU ELABORAREA MASURILOR DE MANAGEMENT IN CADRUL PROIECTULUI , ,MANAGEMENTUL CONSERVATIV SI PARTICIPATIV IN SITURILE NATURA 2000 CHEILE TURZII SI TURENILOR? SMIS-CSNR 36113?
Valoarea estimata fara TVA: 786, 658.58RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
15.700 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie in baza prevederilor art. 85 lit. a din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se exprima in lei si se constituie in una din urmatoarele forme: 1. Cu OP, in contul RO44TREZ2165006XXX006923 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. 2. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatea bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, conform Formularului nr. 19, in original; Garantia de participare se va constitui numai in lei. Pentru o evaluare ?i o raportare unitara a cuantumului aferent garan?iei de participare, echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va calcula la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare la licitatie, poate fi emis de oricare dintre asociati, in cuantumul total stabilit de autoritatea contractanta. Demonstrarea calitatii de IMM se face de catre ofertant si/sau toti asociatii din cadrul consortiului prin completarea ?DECLARATIE PRIVIND INCADRAREA INTREPRINDERII IN CATEGORIA INTREPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII? ? Formular 10Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Conform art. 278^1 din OUG 34/2006 in cazul depunerii unei contestatii si in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de: 4 566, 66 lei. Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea totala a contractului fara TVA si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in original, conform modelului din Formularul 26) sau prin retineri succesive din platile intermediare. Modalitate de constituire a garantiei de buna executie va fi stabilita de comun acord.In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. (se vor respecta prevederile HG nr. 1045/2011).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Managementul conservativ si participativ in siturile Natura 2000 Cheile Turzii si Cheile Turenilor? ? SMIS ? CSNR 36113 - FEDR POS Mediu ? AP4
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si datele furnizate in declaratii atrage excluderea din procedura.
Oricare dintre documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime de calificare trebuie prezentate la deschiderea ofertelor.
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare descrise in acest capitol, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere (Formular 25 si anexa) semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv valorile solicitate, cantitatile sau altele asemenea.
In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.
Toate documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat clar numele intreg al persoanei semnatare.
Nu se accepta folosirea de prescurtari.
Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual fie ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective. De asemenea, este interzisa participarea cu oferta individuala/comuna si nominalizarea ca si subcontractant sau tert sustinator pentru acelasi contract, in cadrul aceleiasi proceduri.
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de consortiu /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
? Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul consortiului/asocierii precum si categoriile de servicii executate de fiecare dintre acestia;
? Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Se recomanda ca semnatura autorizata sa fie a administratorului / directorului general al societatii partenere lider sau a persoanei imputernicite de fiecare dintre membrii consortiului/asocierii;
? Unul din membrii trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte sau un contract de asociere in cadrul caruia sa fie stipulata aceasta imputernicire;
? Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).
? Toti partenerii din cadrul consortiului/asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;
? Structura sau constituirea consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial;
? Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea Ofertantului din procedura de atribuire.
De asemenea, Autoritatea contractanta va exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie:
Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizarea si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.
Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul prezentarii acestuia si va fi prezentat in original sau copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant.
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care persoana care semneaza oferta, inclusiv declaratiile/formularele solicitate si contractul nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta (Formularul 2).Cerinta nr. 1 Calitatea de participant la procedura
Operatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze:
1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formularul nr. 62. Imputernicire (daca este cazul) ? privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului ? Formularul nr.2Cerinta nr. 2 Eligibilitatea / neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Operatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte:
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 3- Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 3 Neincadrarea indispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Operatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte:
1. Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 4 ? declaratei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSustinatorii ofertantilor trebuie sa prezinte dovada neincadrarii in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 literele a), c^1) si d) prin completarea in mod corespunzator a Formularului 4.Declaratia va fi insotita de urmatoarele documente:
Persoane juridice romane:
? Certificatul privind impozitele ?i taxele localeeliberat de Direc?ia de impozite ?i taxe locale: Se va prezentaformularul specific autorita?ii emitente din care sa reiasa situa?ia obliga?iilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie lizibila, cu men?iunea in confomitate cu originalul, semnate ?i ?tampilate de operatorul economic.
Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administra?ia Finan?elor Publice pentru obliga?iile de plata catre bugetul consolidat general: Se va prezentaformularul specific autorita?ii emitente din care sa reiasa situa?ia obliga?iilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie lizibila, cu men?iunea in confomitate cu originalul, semnate ?i ?tampilate de operatorul economic.Cu excep?ia impozitelor ?i taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente ?i in masura in care s-au respectat condi?iile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii scadente, la bugetul general consolidat ?i/sau la bugetul local, indiferent de cuantumul acestora, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoane juridice straine:
? Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul
? Certificat pentru plata CAS ( pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)Cerinta nr.4 Evitarea conflictului de interese/ Neincadrarea in dispozitiile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Operatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si subcontractantii si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte:
Formularul nr. 5 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Lista persoanelorcu putere de decizie in prezenta procedura : Horea Dorin Uioreanu ? presedinte CJC, Vakar Istvan Valentin - vicepresedinte CJC, Olelelu Ioan - vicepresedinte CJC, Oltean Sanda - Arhitect Sef, Simona Gaci ? Secretar al Judetului, Simona Cornelia Tatomir - Director General, Mariana Ratiu - Director executiv, Pop Dan Vasile - Director executiv, Alexandru Simion Cretu - Sef serviciu, Diana Coman ?Manager de proiect, Radu Constantin SPORIS ? asistent de proiect, Simona Adriana Mosutan - responsabil relatii publice si comunicare, Corina Salanta - responsabil achizitii publice, Ramona Susana Hedes - responsabil financiar, Pintea Corina Dana ? responsabil IT, Iliescu Stefan Eduard ? consilier juridic, Pacurar Bogdan Nicolae - responsabil de mediu .Consilieri judeteni : Lapusan Remus Gabriel, Manzat Marius Dorel, Cuibus Valentin Claudiu, Szeplekan Mihai, Cristea Aurelia, Petran Ioan, Balaj Marius Gheorghe, Ivan Ilarie, Oros Nechita Adrian, Canta Danut Dorel, Secara Dorel Viorel, Druta Eugen, Salatioan Vasile, Bogdan Emil Mircea Vasile, Bota Ioan, Coroian Alexandru, Tuluc Calin Marin, Morar Andreea Veronica, Racolta Steluta Carmen, Borza Radu Florin, Catarig Horatiu Liviu, Simplicean Horea Dan, Les Mariana Carmen, Marc Marinela, El-Hayes Arthur Roland, Ratiu Adina Maria, Rares Stelian Rusu, Nemeti Andrei, Okos-Rigo; Denes, Lorinczi Zoltan Laszlo;, Ferencz Stefan, Pop Valentin, Husar Axente, Ianchis Ghete Iulia Ligiana.Cerinta nr. 5 Certificat de participare la procedura cu oferta independenta
Operatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte:
Formularul nr. 7 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 6 Informatii generale privind ofertantul
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) va completa punctele 1 - 12 din cadrul Formularul 8 ? Informatii generale Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care persoana care semneaza oferta, inclusiv declaratiile/formularele solicitate si contractul nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta (Formularul nr.2)
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care se constata discrepante intre varianta tradusa si versiunea originala, aceasta din urma va prevala.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.
Fiecare dintre documentele de mai jos trebuie sa fie valabil in momentul prezentarii acestuia si va fi prezentat ca document original sau copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant.
Toate documentele solicitate trebuie sa fie valabile in momentul prezentarii acestora.
Atentie, nu se folosesc prescurtari.Cerinta nr. 1 Inregistrare
Persoane juridice romane :
Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.
? Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Informa?iile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa ateste faptul ca: Ofertantul are autorizate activita?ile care fac obiectul licita?iei.
Pentru a fi valabil, certificatul constatator va fi prezentat in copie certificata ?conform cu originalul?.
NOTA: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Persoane juridice straine :
Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este inregistrat.
? Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.
? Documente de atestare asupra urmatoarelor, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: (i) denumirea completa, (ii) durata de functionare, (iii) sediul social, sedii secundare (iv) asociati/actionari, (v) persoane imputernicite/administratori, (vi) domenii de activitate, activitati autorizate (vii) faptul ca nu s-au inregistrat mentiuni referitoare la intrarea in faliment/insolventa sau lichidare.Pentru a fi valabile, documentele mentionate vor fi prezentat in copie certificata ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. Toate documentele vor avea pe langa semnatura, mentionat clar numele intreg al semnatarului.
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.
Fiecare dintre documentele de mai jos trebuie sa fie valabile in momentul prezentarii acestuia si va fi prezentat ca document original sau copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant.
Atentie, nu se folosesc prescurtari.
Informatii privind cifra de afaceri
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca media cifrei globale de afaceri in ultimii 3 ani este de cel putin 1.570.000, 00 lei.
Pentru calculul valorii cifrei de afaceri se va lua in considerare un curs euro mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, iar pentru alte valute se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Nota: In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, care fac dovada acestei calitati prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004 - Formularul 10 ? Declaratie privind incadrarea in categoria IMM, valoarea pentru cifra medie de afaceri se accepta in procent de 50% din cuantumul precizat.
In situatia in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii si reducerea de 50% a cerintei privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani se va aplica numai daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM-urilor. In acest caz fiecare membru al unei asocieri va completa Formularul 10.
Tertul sustinator va prezenta in original:
- Declaratie de angajament de sustinere economica si financiara - Formular 22 din Sectiunea IV a documentatiei de atribuire;
-Declaratia privind eligibilitatea ? Formularul nr. 3 din Documentatia de atribuire ? Sectiunea IV Formulare
-Formularul nr. 4 din Documentatia de atribuire ? Sectiunea IV Formulare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Capacitatea economica si financiara a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul acesta, ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana si are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele economice si financiare invocate Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, caz in care se vor prezenta documentele de la cap. 2 pct.2.1.asi nici in situatiile prevazute la art.181 literele a), c1) si d).Se vor prezenta copii certificate pentru conformitatea cu originalul, cu semnatura si stampila, ale situatiilor financiare ale companiei, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata ulterior : Situatiile financiare ale companiei trebuie sa fie: - inregistrate la organul de administratie fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, sauOfertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor, persoane juridice romane si persoane juridice straine, prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.Se va completa punctul 13 din Formularul 8 ? Informatii generale din Documentatia de atribuire ? Sectiunea IV Formulare.PrecizareToate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitatea cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care persoana care semneaza oferta, inclusiv declaratiile/formularele solicitate si contractul nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta (Formularul 2)
Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.
In cazul unei asocieri de operatori economici, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale vor fi luate in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati in oferta, exclusiv pentru partea lor de implicare in executarea contractului.
Cerinta nr. 1
Principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani - Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani cu anexele acestuia.
Se va prezenta lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii si ducerii la bun sfarsit a maximum 5 contracte de servicii, a caror obiect este similar obiectului contractului aferent procedurii, cu o valoare CUMULATA egala sau mai mare decat: 780.000, 00 lei fara TVA.
Pentru sintagma "servicii duse la bun sfarsit" se vor aplica dispozitiile art. 13 din Ordinul ANRMAP nr. 509 din 14.09.2011, privind formularea criteriilor de calificare si selectie. Se vor prezenta certificate/documente emise de beneficiari din care sa reiasa prestarea de servicii similare cu cele care vor constitui obiect al contractului ce urmeaza a fi atribuit.Certificatele/documentele prezentate in copie vor fi insotite de orice tip de documente suport care dovedesc prestarea conforma a serviciilor similare.
Continuare Cerinta nr. 1
Pentru contractele exprimate in alte monede se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro) pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat.
In cazul ofertei depuse de o asociere de operatori economici, cerintele se realizeaza prin cumul, doar pentru contractele care indeplinesc cerinta minima.
Valoarea contractului prezentat in sustinerea experientei similare, valoare ce va fi luata in considerare la verificarea indeplinirii cerintei, este valoarea totala a contractului pe care ofertantul a actionat/actioneaza ca unic contractant sau in cazul in care ofertantul a fost membru al unei asocieri de operatori economici, valoarea care se va lua in considerare pentru verificarea indeplinirii cerintei este cota parte din participarea la asociere a ofertantului pe contractul prezentat ca experienta similara.
Cerinta nr. 2
Resurse umane - Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca pentru prestarea serviciilor aferente dispune de personal corespunzator executarii contractului.
In cazul ofertei depuse de o asociere de operatori economici, cerinta se aplica tuturor membrilor asocierii. Prestatorul va furniza personalul corespunzator in vederea finalizarii eficiente a tuturor activitatilor solicitate pentru atingerea obiectivelor Proiectului. Prestatorul trebuie sa dovedeasca prin intermediul documentelor depuse faptul ca este in masura sa furnizeze personal corespunzator, strict necesar indeplinirii in bune conditii a contractului.
Continuare Cerinta nr. 2
Lista personalului solicitat pentru indeplinirea contractului
Pentru personalul utilizat vor fi atasate: Curriculum vitae inso?ite de copii dupa diplome/certificate/atestate care sa sus?ina calificarea ?i experien?a profesionala minima solicitata ?i Declaratii de disponibilitate.Pentru prestarea conforma a serviciilor, este nevoie de asigurarea a cel putin urmatorilor specialisti de catre prestator:
Manager de proiect (lider de grup) ? 1 persoana
a) Pregatire profesionala: Studii universitare de licen?a, finalizate cu diploma de licentab) Experien?a profesionala: demonstrarea experientei, prin documente care sa indice participarea in calitate de manager de proiect (lider de grup)intr-un proiect (indiferent de domeniul proiectului).
Geolog ? 1 persoana
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?a finalizate cu diploma de licenta in domeniul geologie
b) Experien?a profesionala:
demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara / nationala.
Hidrolog ? 1 persoana
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?a finalizate cu diploma de licenta in domeniul hidrologie sau geografie
b) Experien?a profesionala:
demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara / nationala.
Pedolog ? 1 persoana
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?afinalizate cu diploma de licenta in domeniul geologie sau geografie sau ?tiin?e agricole.
b) Experien?a profesionala:
demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara / nationala.
Expert ecosisteme (ecolog) ? 2 persoane
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?a finalizate cu diploma de licenta in domeniul ecologie sau protec?ia mediului.
b) Experien?a profesionala:
demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara / nationala.
Expert in specii de chiroptere ? 1 persoana
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?a finalizate cu diploma de licenta in domeniul ecologie sau biologie.
b) Experien?a profesionala:
demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara / nationala.
Expert in alte mamifere ? 1 persoana
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?a finalizate cu diploma de licenta in domeniul ecologie sau biologie.
b) Experien?a profesionala:
demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara / nationala.
Expert in specii de ihtiofauna ? 1 persoana
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?a finalizate cu diploma de licenta in domeniul ecologie sau biologie.
b) Experien?a profesionala:
demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara / nationala.
Expert in specii de ornitofauna ? 1 persoana
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?a finalizate cu diploma de licenta in domeniul ecologie sau biologie.
b) Experien?a profesionala:
demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara / nationala.
Expert in specii de herpetofauna ? 1 persoana
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?a finalizate cu diploma de licenta in domeniul ecologie sau biologie.
b) Experien?a profesionala:
demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara / nationala.
Expert in specii de lepidopterofauna ? 1 persoana
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?a finalizate cu diploma de licenta in domeniul ecologie sau biologie.
b) Experien?a profesionala:
demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara / nationala.
Expert in specii de ortopterofauna ? 1 persoana
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?a finalizate cu diploma de licenta in domeniul ecologie sau biologie.
b) Experien?a profesionala:
demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara / nationala.
Expert plante (botanist) ? 2 persoane
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?a finalizate cu diploma de licenta in domeniul ecologie sau biologie.
b) Experien?a profesionala:
demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara / nationala.
Expert habitate de paji?ti ? 2 persoane
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?a finalizate cu diploma de licenta in domeniul ecologie sau biologie.
b) Experien?a profesionala:
demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara / nationala.
Expert habitate de stancarie ? 2 persoane
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?a finalizate cu diploma de licenta in domeniul ecologie sau biologie.
b) Experien?a profesionala:
demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara / nationala.
Expert habitate forestiere ? 2 persoane
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?a finalizate cu diploma de licenta in domeniul ecologie sau biologie.
b) Experien?a profesionala:
demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara / nationala.
Expert pe?teri ? 2 persoane
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?a finalizate cu diploma de licenta in domeniul geografie sau geologie.
b) Experien?a profesionala:
demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara / nationala.
Expert GIS ? 1 persoana
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?a finalizate cu diploma de licenta in domeniul biologie sau ecologie sau protec?ia mediului.
b) Experien?a profesionala:
demonstrarea experientei in proiectarea sistemelor GIS ?i a bazelor de date din domeniul biodiversita?ii prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara / nationala.
Expert topograf ? 2 persoane
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?a finalizate cu diploma de licenta in domeniul geografie.
b) Experien?a profesionala:
demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara / nationala.
Expert evaluare impact antropic ? 1 persoana
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?a finalizate cu diploma de licenta in domeniul ecologie sau protec?ia mediului.
b) Experien?a profesionala:
demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara / nationala.
Expert realizare masuri de management ? 1 persoana
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?a finalizate cu diploma de licenta in domeniul biologie sau ecologie sau protec?ia mediului.
b) Experien?a profesionala:
demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara / nationala.
Expert plan de monitorizare ? 1 persoana
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?a finalizate cu diploma de licenta in domeniul biologie sau ecologie sau protec?ia mediului.
b) Experien?a profesionala:
demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor si speciilor de importanta comunitara / nationala.
Alpinist ? 2 persoane
a) Pregatire profesionala:
Studii universitare de licen?a finalizate cu diploma de licenta in domeniul biologie sau ecologie sau protec?ia mediului.
b) Experien?a profesionala:
Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul alpinism montan.
Cerinta nr. 3
Informatii privind echipamentele puse la dispozitie
Se vor prezenta de catre ofertanti echipamentele solicitate prin caietul de sarcini.
Se aplica fiecarui membru al asocierii pentru partea de contract la care se angajeaza prin acord de asociere.
Pentru dotarile minime de care trebuie sa dispuna ofertantul, acesta va prezenta la solicitarea autoritatii contractante orice documente justificative (de exemplu Angajament de punere la dispozitie, etc.) din care sa rezulte modul de detinere si folosire a acestora pe intreaga perioada de derulare a acestui contract.
Cerinta nr. 4
Informatii privind subcontractantii
Cerinta nr. 5
Informatii privind asociatii
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul acesta, ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana si are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate (Declaratie de angajament de sustinere tehnica si profesionala- Formular 23 , Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ? logistica si echipamente tehnice ? Formular 23a si Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ? personal angajat si cadre de conducere ? Formular 23b)
Cerinta nr. 1
Sistemul de Management al Mediului ISO 14001/2005 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb comunicate de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro). Pentru anul 2012 se va lua in considerare rata de schimb comunicata de BNR la data publicarii anuntului de participare in SEAP.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Fiecare dintre documentele de mai jos trebuie sa fie valabil in momentul prezentarii acestuia si va fi prezentat ca document original sau copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant.Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente.Se va completa, semna si prezenta Formularul 11 - Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani cu anexele acestuia.-Se va completa Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, conform Formularului nr. 13, inclusiv Anexa (Formularul 13.1).Se va completa Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, conform Formularului nr. 13.Pentru personalul utilizat vor fi atasate: Curriculum vitae (Formularul 14) inso?ite de copii dupa diplome/certificate/atestate care sa sus?ina calificarea ?i experien?a profesionala minima solicitata ?i Declaratii de disponibilitate conform Formularului 15.Atentie! CV-urile se vor prezenta cu semnatura in original.------------Se va completa si semna Formularul 16 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se va completa, semna si prezenta Formularul 9 - Declaratie privind lista asociatilor si subcontractantilor.Aceasta va cuprinde partea/partile din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Inainte de incheierea contractului, ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, cu specificarea partilor subcontractate, in cazul in care parti din prezentul contract de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti.Un ofertant participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod individual, fie ca subcontractant, tert sustinator sau ca partener al unui consortiu/asociere/ societate mixta, in caz contrar ofertele respective vor fi respinse.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte / consortiu / asociere precum si categoriile de servicii prestate de acestia.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, caz in care se vor prezenta documentele de la cap. 2 pct.2.1.a (Declaratia privind eligibilitatea ? Formularul nr. 3 din Documentatia de atribuire ? Sectiunea IV Formulare) si nici in situatiile prevazute la art.181 literele a), c1) si d) ? se completeaza Formularul 4 in mod corespunzator.Se va prezenta, in copie certificata ?conform cu originalul?, certificatul ISO 14001/2005 sau echivalent, care atesta implementarea sistemului de Management al Mediului.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat, pentru partea din contract (activitatea) pe care acesta o indeplineste.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2013 11:00
Locul: Consiliul Judetean Cluj din Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor nr. 106, Sala Licitatii, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali / imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Managementul conservativ si participativ in siturile Natura 2000 Cheile Turzii si Cheile Turenilor? ? SMIS ? CSNR 36113 - Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, conform Contractului de finantare nr. 130528/20.08.2012 - Programul Operational Sectorial Mediu ? Axa prioritara 4 - ?Implementarea Sistemelor Adecvate de Management pentru Protectia Naturii?
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Daca exista doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, in vederea departajarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita reofertarea preturilor in plic inchis.Daca este cazul, oferta trebuie sa includa un Acord de asociere (Formularul 24) prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, impreuna si individual pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv partile vor fi responsabilitatea partenerului conducator (liderului). Toti partenerii din cadrul consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa, pe toata durata de realizare a contractului. Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii (Formularul 9 ? Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor) va fi completata de liderul Asocierii. Se va anexa Acordul de Asociere (Formular 24) semnat de fiecare asociat. Se va preciza cine este lider al asocierii cu identificarea din punct de vedere fizic si valoric a serviciilor ce vor fi executate de fiecare asociat. Acordul de Asociere trebuie sa contina: ?toti membrii asocierii declara ca isi asuma raspunderea solidara si indivizibila pentru incheierea si executarea contractului si ca, in eventualitatea in care unul din asociati inceteaza sa mai fie membru al asocierii sau isi inceteaza existenta, membrii ramasi: -vor executa si finaliza Serviciile; -vor fi imputerniciti sa foloseasca toate resursele puse la dispozitie de catre orice parte a asocierii; -vor avea dreptul de a subcontracta oricaror Subcontractanti; ?liderul asocierii este raspunzator de executia Contractului, inclusiv a platilor pe care la va primi integral si le va redistribui membrilor asocierii conform acordului dintre acestia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN CLUJ - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: Calea Dorobantilor, nr. 106, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400609, Romania, Tel. +40 372640027, Email: [email protected], Fax: +40 372640040, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2013 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer