Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii pentru elaborarea planului cadastral pentru drumurile judetene din judetul Teleorman


Anunt de participare numarul 132215/21.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TELEORMAN
Adresa postala: str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, Tel. 0247/311201, int.348, In atentia: Radu Gabriela, Fax: 0247/314787, Adresa internet (URL): www.cjteleorman.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN
Adresa postala: str. Dunarii, Nr.178, Localitatea: ALEXANDRIA, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, cam. 74, Tel. 0247/311201, 0247/317432, int.335, In atentia: Giui Gheorghe, Fax: 0247/314787, Adresa internet (URL): www.cjteleorman.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN
Adresa postala: str. Dunarii, Nr.178, Localitatea: ALEXANDRIA, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, cam. 74, Tel. 0247/311201, 0247/317432, int.348, In atentia: Radu Gabriela, Fax: 0247/314787, Adresa internet (URL): www.cjteleorman.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru elaborarea planului cadastral pentru drumurile judetene din judetul Teleorman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Drumurile judetene din judetul
Teleorman conform Anexei 2 la Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Analiza documentelor cartografice, textuale si tehnice preluate de la OCPI Teleorman si CJT
- Analiza documentelor juridice
- Raportul asupra constatarii in urma analizei documentelor
- Recunoasterea terenului
- Stabilirea limitelor imobilelor-drumuri judetene prin masuratori la teren si realizarea proceselor verbale
de vecinatate
- Intocmirea documentatiei cartografice aferente sistemului informational al drumurilor judetene
- Intocmirea documentatiilor cadastrale in vederea inscrierii in Cartea Funciara a drumurilor judetene pe
fiecare UAT si receptia planului cadastral aferent drumurilor judetene la nivelul judetului Teleorman
- Realizarea aplicatiei GIS si a planului topografic digital
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii pentru elaborarea planului cadastral pentru drumurile judetene din judetul Teleorman -
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 758, 190RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 75.000 lei, echivalent 17.544 euro.Cuantumul garantiei de buna executie = 10 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri externe nerambursabile, Bugetul de stat , Bugetul propriu al judetului Teleorman.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare cu oferta independenta.Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006.Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Persoane juridice/fizice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare.Certificat de autorizare clasa I ? pentru categoria de lucrari D (pentru persoane juridice), emis de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara, in baza Ordinului nr.108/2010.Certificat de autorizare categoria D (pentru persoane fizice), emis de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara, in baza Ordinului nr.108/2010.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente pe anii 2008, 2009 si 2010 in copie certificata prin semnatura si stampila de catre reprezentantul/reprezentantii legali ai ofertantului.
- Pentru ofertantii nerezidenti , in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului , ofertantul va prezenta ultimele trei bilanturi contabile anuale , anexele la acestea si balantele de verificare contabila, insotite de raportul
auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz .Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globale pe anii 2008, 2009 si 2010 trebuie sa fie minim de 7.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare ,
beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta :
- copie a informatiilor relevante din contractele propuse ca experienta similara;
- procesele verbale de receptie;
- recomandarea/document constatator din partea beneficiarului.
Pentru demonstrarea experientei similare se accepta si documente din care sa rezulte prestarea de servicii a caror valoare este conform pragului minim solicitat.
Informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere , precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Diploma studii superioare, C.V-uri ale personalului responsabil
pentru indeplinirea contractului, certificate de autorizare ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului.Angajament de participare al persoanei /persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului ( daca ofertantul nu
are angajat/angajate astfel de persoana/persoane).O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din
contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca , datele de recunoastere ale acestuia/acestora si acordul acestuia/acestora. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al calitatii pentru lucrari de cadastru (sau echivalent)-SR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ofertantului sa confirme prestarea de servicii in ultimii 3 ani : cel putin a unui contract de servicii (cadastru) in valoare de minim 3.500.000 lei, fara TVA, cuprins in Formular ANEXA nr. 15 SAU a maxim trei contracte de servicii (cadastru) cu o valoare cumulata a contractelor de minim 3.500.000 lei, fara TVA.cuprinse in Formular ANEXA nr. 15.Persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii sa faca dovada ca au participat in cel putin un proiect similar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
535/13.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S246-375870 din 18.12.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2012 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Teleorman , camera.37
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013)
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN - Servicul juridic si contencios
Adresa postala: str. Dunarii, Nr.178, Localitatea: ALEXANDRIA, Cod postal: 140047, Romania, Tel. 0247/311201, 0247/317432, int.399, Adresa internet (URL): www.cjteleorman.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2011 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer