Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii pentru elaborarea Strategiei de Dezvoltare a Judetului Ialomita, perioada 2009 2020


Anunt de participare numarul 91706/27.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN IALOMITA
Adresa postala: B-DUL UNIRII NR.4, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920012, Romania, Punct(e) de contact: RODICA STOICA, Tel.0243230200, In atentia: CIOACA ILIE, Email: [email protected], Fax: 0243232400, Adresa internet (URL): www.cicnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru elaborarea Strategiei de Dezvoltare a Judetului Ialomita, perioada 2009 2020
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Ialomita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii pentru elaborarea Strategiei de Dezvoltare a Judetului Ialomita, perioada 2009 2020
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73220000-0 - Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantul declarat castigator va elabora Strategia de dezvoltare a Judetului Ialomita, perioada 2009-2020, in conformitate cu specificatiile tehnice din caietul de sarcini Sectiunea II din prezenta documentatie de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 390, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 5000 lei, garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
85% - Fondul Social European;13% - buget national;2% buget local (bugetul propriu al judetului Ialomita).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, emis de AFP, cu valabilitate la data depunerii ofertei, (original sau copie legalizata);Certificat de atestare fiscala, prezentare formular tip eliberat de Directia de impozite si taxe locale, cu valabilitate la data depunerii ofertei (original sau copie legalizata);Certificat de inregistrare in Registrul Comertului(copie legalizata);Certificat constatator;Persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare (bilantul anual) pentru ultimii 3 ani la care exista bilant anual (2006, 2007, 2008);Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008);Cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie de minim 780.000 lei, fara TVA.2.Bilanturi contabile vizate si inregistrate de organele competente ale finantelor publicesi balantele contabile aferente, la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 in copie legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind cifra medie anuala de afaceri poate sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati. Cifra de afaceri a subcontractantilor nu se ia in calcul.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M (anexa nr. 1 la Legea 346/2004) Formular nr. 5, acest indicator se va reduce la jumatate.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista servicii prestate in ultimii 3 ani;dovada realizarii in ultimii 3 ani a cel putin 3 strategii de dezvoltare: 1 strategie de dezvoltare nationala;1 strategie de dezvoltare judeteana;1 strategie de dezvoltare a unui oras;cel putin un contract similar minim100.000lei;3recomandari;lista privind dotarile specifice si echipamentul de care dispune operatorul economic;Declaratia efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Declaratia privind personalul de specialitate angajat, responsabil cu indeplinirea contractului;Cerinte privind echipa de experti si calificarea acestora;o echipa formata din minim 11 experti: Manager de proiect;1Expert prognoze economice macroeconomie;1 Expert prognoze economice agenti economici;1Expert statistica;1 Sociolog;1Expert dezvoltare regionala;1Expert tehnic;1 expert politici europene;1Expert fonduri structurale si de coeziune europene;1expert dezvoltare urbana;expert mediu;Cerinte minime expertii: Studii superioare universitare lunga durata diploma de licenta sau echivalent in domenii relevante pentru proiect;managerul de proiect sa detina experienta elaborarea de studii si alte lucrari de specialitate de minim 10 ani(planificare strategica/planificare economica/dezvoltare durabila/strategii de dezvoltare)si cel putin 10 lucrari elaborate, ca autor sau coautor;toti expertii mai putin managerul de proiect sa detina cel putin 5 ani experienta in domeniile pentru care au fost propusi.Expertul fonduri structurale si de coeziune europene si expertul politici europene trebuie sa detina diploma avizata M.E.C.I. si M.M.F.P.S.Informatiile privind studiile, pregatirea profesionala si de specialitate a expertilorreies din Cv.CV-urile vor fi insotite de copii ale diplomelor ce atesta pregatirea profesionala a expertilor sau, dupa caz, a certificatelor, respectiv atestatelor de formare profesionala avizate de M.E.C.I. si M.M.F.P.S.Declaratie de exclusivitate si disponibilitate semnata in original de fiecare expert cheie propus in oferta;Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti.Certificat SR ISO 9001:2001;SR EN ISO 14001:2005;SR OHSAS 18001:2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
propunerea tehnica
70%
Descriere: metodologia de implementare si planul de lucru
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2009 10:00
Locul: La sediul Consiliului Judetean Ialomita, b-dul Unirii, nr.4, loc. Slobozia, jud. Ialomita.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Au dreptul de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor membrii comisieide evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Document Strategic cu Scenarii de DezvoltareSocio-Economica si Demografica a judetului Ialomita, peperioada 2009-2013, cu orizont2013-2020-Realizarea Strategiei de dezvoltare a judetului IalomitaCOD SMIS 2817este finantat in cadrul Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, Axa Prioritara 1.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021-332.35.64, Email: [email protected], Fax: 021-332.12.48, Adresa internet (URL): cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Ialomita, Directia Coordonare Organizare, Compartiment juridic
Adresa postala: B-dul Unirii, nr.4, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920012, Romania, Tel.0243.230200, Email: [email protected], Fax: 0243. 230250, Adresa internet (URL): cicnet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2009 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer