Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii pentru furnizarea serviciilor de formare si specializare profesionala in cadrul proiectului ?Pregatirea profesionala a personalului Consiliului judetean Vaslui?


Anunt de participare numarul 125541/07.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VASLUI
Adresa postala:  Stefan cel Mare nr 79, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730168, Romania, Punct(e) de contact:  Iacob Iulia, Tel. 0235361095, In atentia:  Vasiliu Cristina, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0235361091, Adresa internet (URL):  www.cjvs.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru furnizarea serviciilor de formare si specializare profesionala in cadrul proiectului ?Pregatirea profesionala a personalului Consiliului judetean Vaslui?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant si de formare profesionala
Locul principal de prestare: municipiul Vaslui, judetul Vaslui.
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform prevederilor din caietul de sarcini: sesiuni de instruire pentru: Manager financiar, Manager Resurse Umane, Responsabil Proces, Manager proiect, Modulul: Managementul financiar al proiectelor, Manager proiect, Expert achizitii publice, Expert in administratie publica, Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene, ECDL Complet, Limba engleza, Expert in administratie publica, Modulul: Gestiunea patrimoniului public si privat al entitatilor publice, Asistent in relatii publice si comunicare, Formator..
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80510000-2 - Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor desfasura sesiuni de instruire pentru: Manager financiar, Manager Resurse Umane, Responsabil Proces, Manager proiect, Modulul: Managementul financiar al proiectelor, Manager proiect, Expert achizitii publice, Expert in administratie publica, Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene, ECDL Complet, Limba engleza, Expert in administratie publica, Modulul: Gestiunea patrimoniului public si privat al entitatilor publice, Asistent in relatii publice si comunicare, Formator.
Valoarea estimata fara TVA: 459, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 9000 lei;Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European, Finantare nationala de la bugetul de Stat siFonduri de la bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiile pentru asigurarile sociale de stat ;Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale; Documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, caziere judiciare, alte documente)-persoane juridice/fizice straine;Certificat constatator emis de ORC/ autorizatie de functionare/altele echivalente (statut) ;Certificat de inregistrare emis de CCI/ORC ;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-persoane juridice/fizice straine.
-Autorizatii valabile, eliberate de Comisia de autorizare a furnizorilor de servicii de formare profesionala, pentru ocupatiile : Manager financiar (COD COR 123110), Manager Resurse Umane (COD COR 123207), Responsabil Proces (COD COR 241931), Manager Proiect (COD COR 241919) Expert achizitii publice (COD COR 241940), Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene (COD COR 241948), Expert in administratie publica (COD COR 247002), Limba engleza, Asistent in relatii publice si comunicare (COD COR 342906) si Formator (COD COR 241205) ;Certificat atestare ?centru examinare autorizat ECDL?;Certificat atestare ?centru examinare autorizat BULATS?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale, completand formularul din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire ;
-Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 2 ani incheiati (2009, 2010), vizate si inregistrate de organele competente.- Documente privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie egala cu sau mai mare decat valoarea de 450.000 lei, sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
-Experienta similara ;
-Copii ale contractelor de prestari servicii prezentate ca similare ;
-Documente constatatoare/ Recomandari/ echivalent din partea beneficiarilor, semnate si stampilate ;
-Dovada procentului de promovabilitate a examenelor la cursurile organizate in baza contractelor prezentate ca similare.-Lista formatorilor, cu mentionarea studiilor si a experientei specifice a acestora - formular centralizator din sectiunea FORMULARE;
-CV-uri datate si semnate, in original, din care sa reiasa experienta minima solicitata, cu mentiunea ?Declar pe proprie raspundere, sub sanctiunea Codului penal, ca informatiile prezentate sunt corecte si corespund realitatii?;
-Copii ale certificatelor sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV, pentru formatorii propusi;
-Copii ?conform cu originalul? ale certificatelor solicitate;
-Documente care sa ateste caliatatea de examinator ECDL;
-Documente care sa ateste caliatatea de examinator BULATS
-Declaratii de disponibilitate sau contracte de colaborare cu persoanele care nu au calitatea de angajat al ofertantului;
-Recomandare ca si formator, pentru fiecare formator propus;
-Ofertantul trebuie sa prezinte dovezi din care sa rezulte ca a eliberat certificate de absolvire / calificare de programe de formare profesionala;
- Declaratie privind subcontractantii;
- Informatii generale pentru subcontractanti, daca este cazul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putinunul sau mai multe contracte de minim 450.000, 00 lei, avind ca obiect prestarea unor servicii similare cu cele care fac obiectul contractului, cu un procent de promovabilitate de minim 70 %;
-Ofertantul trebuie sa dispuna de echipe de formatori, pentru acoperirea tuturor cerintelor de instruire, care sa detina nivelul de educatie, experienta generala si specifica si certificarile necesare;
-Ofertantul trebuie sa dispuna de un examinator ECDL si un examinator BULATS;
- Pentru Coordonatorul de curs: Studii superioare finalizate cu diploma de licenta de specialitate;Specializare in ocupatia Manager de proiect, certificat CNFPA, cod COR 241919; Specializare in management;Specializare in ocupatia Formator de formatori, cod COR 241919;Experienta relevanta in organizarea/ desfasurarea/ gestionarea unor programe complexe de instruire de minimum 3 ani.-Formatori cu studii, experienta si calificare pentru urmatoarele cursuri: Manager financiar, Modulul Management financiar pentru institutiile si autoritatile publice;Manager Resurse Umane;Responsabil Proces;Manager proiect, Modulul: Managementul financiar al proiectelor;Manager proiect;Expert achizitii publice;Expert in administratie publica, Modulul: Investitii publice;Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene;ECDL Complet;Limba engleza;Expert in administratie publica, Modulul: Gestiunea patrimoniului public si privat al entitatilor publice;Asistent in relatii publice si comunicare, Modulul: Optimizarea comunicarii intrainstitutionale;Formator.-Pentru fiecare sesiune de instruire se vor prezenta cate 2 formatori. Coordonatorul de curs nu poate fi cooptat si ca formator pentru sesiunile de instruire. Astfel, echipa Prestatorului va fi formata din coordonator curs, cate 2 formatori pentru fiecare modul de instruire, cu exceptia cursurilor ECDL si Limba engleza pentru care echipa prestatorului va fi formata astfel: -pentru cursul ECDL echipa va fi formata din coordonator de curs, 2 formatori si un examinator ECDL;
-pentru cursul Limba engleza echipa va fi formata din coordonator de curs, 2 formatori si un examinator BULATS.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Vaslui, str. Stefan cel Mare, nr. 79, municipiul Vaslui, judetul Vaslui, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect ?Pregatirea profesionala a personalului Consiliului judetean Vaslui? , finantat prin PO-DCA
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
Asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii ? prezentare certificat/certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001 sau echivalent, pentru activitatea corespunzatoare obiectului contaractului-Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: Data 15.07.2011 ora limita 16, ora Romaniei;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  Strada Atanasie Panu, nr.25 bis., Localitatea:  iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232260600, Email:  [email protected], Fax:  0232255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Sesizarea CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile prevazute de OUG nr. 34/2006, despre un act al autoritatrii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN VASLUI ? Compartimentul juridic-contencios
Adresa postala:  Vaslui, Str. Stefan cel Mare, nr. 79, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730168, Romania, Tel. 0235 361089, Email:  [email protected], Fax:  0235 361090, Adresa internet (URL):  www.cjvs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2011 19:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer