Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii pentru Managementul proiectului "Dezvoltarea infrastructurii turistice a Municipiului Campulung prin reabilitarea zonei istorice si de agrement Complex Parc Kretzulescu" cod SMIS 12940


Anunt de participare numarul 126459/21.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CAMPULUNG
Adresa postala:  STR. NEGRU VODA, NR. 127, Localitatea:  Campulung, Cod postal:  115100, Romania, Punct(e) de contact:  Bogdan Popescu, Tel. 0248/511034, Email:  [email protected], Fax:  0248/511036, Adresa internet (URL):  www.primariacampulung.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru Managementul proiectului "Dezvoltarea infrastructurii turistice a Municipiului Campulung prin reabilitarea zonei istorice si de agrement Complex Parc Kretzulescu" cod SMIS 12940
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL CAMPULUNG
Adresa postala: STR. NEGRU VODA, NR. 127 , Localitatea: Campulung , Cod postal: 115100 ,
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il reprezinta prestarea de Servicii pentru Managementul proiectului "Dezvoltarea infrastructurii turistice a Municipiului Campulung prin reabilitarea zonei istorice si de agrement Complex Parc Kretzulescu" cod SMIS 12940, de catre un consultant specializat in domeniu, conform Caietului de sarcini, anexa la Documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini si anexelor nr. 1 si 2 din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 692, 570RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de12.000 lei, conform Art 85 din HG 925/2006 lit a).Garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR - Buget de stat - Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligib; Declaratie privind neincadrarea in prev art.181 din O.U.G. nr.34/2006 Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valab la data deschiderii ofertelor; Op economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice doc edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indep obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011; Declaratie privind neincadrarea in sit prev la art. 69^1, Certific constatator emis de ORC in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data lim de dep a ofertei, , din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului este in corespondenta cu activitatile solicitate in prezentul contract sau aceasta se regaseste in certific ca activ autorizata conf art. 15 din Legea nr. 359/2004, precum si inf legate de structura actionarilor, rep legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu priv la aplicarea L 85/2006 privind proced insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2008, 2009, 2010. Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), vizate si inregistrate de organele competente Pentru operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acestia vor prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim 600.000lei, conform Art 9 lit b) din H.G. nr. 925/2006.Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic; Declaratie pe propria raspundere ca dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe care au fost declarate vor fi disponibile pe toata perioada de derulare a contractului de serviciiExperienta similara: Se solicita ofertantului indeplinireaca unic contractor, asociat, sau ca subcontractant, in ultimii 3 ani a unor contracte de servicii similare cu activitatile solicitate in prezentul contract.
- Se vor prezenta copii certificate ?conform cu originalul? ale contractelor, actelor aditionale, proceselor verbale de receptie a serviciilor.Fiecare din contractele care justifica experienta similara, trebuie sa fie insotite de o recomandare in copiedin partea beneficiarului din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere din cadrul ofertantului in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), separat pe fiecare an in parte;Lista personalului ?cheie? care va fi utilizat; Declaratie pe propria raspundere privind respectarea, pe toata durata de executie a contractului, in cazul in care acesta va fi atribuit ofertantului, a conditiilor de munca si masurilor de protectie a muncii, in conformitate cu prevederile legii privind securitatea si sanatatea in munca din Romania; Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane; Informatii privind subcontractantii/asociatii; Prezentarea certificatelor: ISO 9001,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea insumata a contractelor de servicii care justifica experienta similara trebuie sa fie de minim 600.000 lei, fara TVA si se calculeaza avand in vedere numai valorile serviciilorexecutate in intervalul de timp de 3 ani, respectiv lunaaugust 2008 ? data deschiderii ofertelor. Se accepta si contractele care la data deschiderii ofertelor sunt in curs de executie- In cazul in care contractele contin clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea acestora in integralitate, operatorul economic va prezenta paginile din contract care contin referintele privind: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si semnaturile/stampila partilor (copie conform cu originalul).. Personalul cheie : Manager de proiectcu studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta, avand experienta manageriala ? minim 4 anisi experienta specifica: manager de proiect in cel putin un proiect cu finantare europeana . Expert financiar cu studii superioare economice de lunga durata absolvite cu diploma de licenta si atestat de expert contabil emis de CECCAR cu experienta profesionala in domeniul economico-financiar: minim 3 ani; experienta profesionala specifica: responsabil financiar in cel putin un proiect cu finantare europeana.Expert tehnic custudii superioare tehnice de lunga durata absolvite cu diploma de licenta- Studii care sa ateste competente de expert achizitii publice, cod COR 241940, dovedite prin act emis de furnizori autorizati de CNFPA in baza OG 129/2000 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si recunoscut de Ministerul Educatiei si de Ministerul Muncii. Experienta profesionala specifica: dovedita prin activitati specifice de implementare, monitorizare, supervizare, pentru cel putin un proiect cu finantare europeana
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SM/25/5/5.1/235/22.09.2009 Cod SMIS 12940
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare si observatori din partea UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare prin Programul Operational Regional (POR) 2007-2013, Axa prioritara 5 ? ?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul major de interventie 5.1 ? ?Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal,
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL CAMPULUNG
Adresa postala:  str. Negru Voda, Nr. 127, Localitatea:  Campulung, Cod postal:  115100, Romania, Tel. 0248511034, Email:  [email protected], Fax:  0248511036, Adresa internet (URL):  www.primariacampulung.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2011 21:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer