Licitatie Publica - Servicii pentru optimizarea Retelei Nationale de Monitorizare a Calitatii Aerului din Romania
Anunt de participare numarul 122167/31.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Florica Baitan, Tel. 021-316.37.04, Email: [email protected], Fax: 021-316.37.04, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru optimizarea Retelei Nationale de Monitorizare a Calitatii Aerului din Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Pe teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de optimizare a Retelei Nationale de Monitorizare a calitatii Aerului din Romania, conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de optimizare a Retelei Nationale de Monitorizare a calitatii Aerului din Romania, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 8, 064, 516.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 161.290 lei si garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din Fondul pentru Mediu (venituri proprii)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social; Certificat privind plata impozitelor locale; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare; Actul constitutiv eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 16 milioane; fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, daca este cazul; Bilanturi contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si la 31.12.2010, vizate si inregistrate la A.F.P.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele prestari de servicii similare in ultimii 3ani; Contracte al caror obiect este similar cu obiectul contractului;ISO 9001, ISO14001;Fisa experienta similara;prezentarea unui contract de natura similara din ultimii 3 ani, a carui valoare totala sa fie de minim 8.000.000 lei; Recomandari;Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si Lista cu subcontractantii, daca este cazul;Declaratie privindasigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea acestora, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului;CV-urile personalului de conducere si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Indeplinirea obiectivelor de calitate a aerului conform angajamentelor asumate ca stat membru UE fata de reducerea impactului asupra atmosferei
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Experienta similara, Max 100 p, pentru contractul prezentat, intre: 8.000.001 - 16.000.000 lei-25 p;16.000.001 - 24.000.000 lei-50 p;peste 24.000.000 lei-100 p
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2011 12:00
Locul: Sediul MMP, B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, sala de consiliu, etaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cu imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului si copie act de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Finantarea din Fondul pentru Mediu (venituri proprii).Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP, pina la data de 02.06.2011, ora 12. De asemenea, documentatia de atribuire va putea fi descarcata de pe site-ul www.e-licitatie.ro, incepind cu datapublicarii prezentului anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021- 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021- 310.46.42, Adresa internet (URL): www, cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile, in conformitate cu art. 256^2, persoana vatamata poate sesiza CNSC sau, dupa caz instanta judecatoreasca competenta in vederea anularii, actului si/sau recunosterea dreptului pretios ori a interesului legitim
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Mediului si Padurilor - Directia Juridica
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel. 021- 316.37.04, Email: [email protected], Fax: 021-316.37.04, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2011 10:40