Licitatie Publica - Servicii pentru procesul de evaluare a proiectelor depuse in cadrul Axei prioritare 1 a Programului Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice?.
Anunt de participare numarul 117497/23.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala: CALEA VICTORIEI NR.152, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Punct(e) de contact: DGAPCSI, Tel. 0212025227, In atentia: Florentina Constantinescu, Email: [email protected], Fax: 0212025294, Adresa internet (URL): www.minind.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru procesul de evaluare a proiectelor depuse in cadrul Axei prioritare 1 a Programului Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Bucuresti, Calea Victoriei nr. 152, sector 1
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul va furniza asistenta tehnica Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, Organismului Intermediar pentru IMMin vederea asigurarii unui proces calificat si transparent de evaluare din punct de vedere administrativ si al eligibilitatii si tehnico economica a propunerilor de proiecte care corespund obiectivelor Axei prioritare 1 a POS CCE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79313000-1 - Servicii de evaluare a randamentelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de prestari de servicii pentru procesul de evaluare a proiectelor depuse in cadrul axei prioritare 1 a Programului Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice?
Valoarea estimata fara TVA: 2, 448, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. participare 25000 lei - instr. de garantare emis de o soc. bancara/asigurari sau OP in contul RO05TREZ7005005XXX002305; Gar. buna exec. 5% din val. contr. fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din bugetul de stat - Linia de finantare 56.20 cu rambursare a maxim 75% din fondurile Axei de AT a POS CCE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat constatator;
- Certificat de atestare fiscala;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
- Cazier judiciar pentru administrator(i) precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art. 180 si art 181, respectiv Declaratia privind eligibilitatea
- Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil);
- Cazier fiscal al companiei (pentru statele unde este aplicabil);In cazul unui ONG/Persoane juridice non-profit, se vor depune si urmatoarele documente:
- Statutul cu modificarile la zi;
- Procese verbale relevante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale;
- Bilant contabil 2007, 2008, 2009;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009)trebuie sa fie de minimum 1.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
- Declaratie privind efectivul mediuanual(2008, 2009, 2010) al personalul angajat si al personalului de conducere;
- O lista cu expertii propusi pentru implementarea proiectuluiui;
- Curriculum vitae pentru fiecare expert.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Prestarea in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei (martie 2008 ? martie 2011) aminim unui contract de servicii similare, cu o valoare de minim 800.000 lei;
- Ofertantul trebuie sa aiba cel putin 30 experti care sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime: a) 15 experti cu urmatorul profil: economic/juridic/tehnic;b) 2 experti cu urmatorul profil: juridicc) 2 experti tehnici cu urmatorul profil: arhitecturad) 3 experti tehnici cu urmatorul profil: constructiie) 1 expert IT;f) 1 expert al sistemelor de management al calitatiig) 1 expert al sistemelor de management de mediu;h) 1 expert marketing;i) 4 experti tehnici.Expertii trebuie sa indeplineasca cerintele minime prevazute in documentatia de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2011 12:00
Locul: Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, Calea Victoriei 152, Sect. 1, et.3 cam. 307
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoane imputernicite in acest sens
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din bugetul de stat - Linia de finantare 56.20 cu rambursarea a maxim 75% din fondurile Axei de AT a POS CCE
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 004 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 004 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform art. 256^2(1) lit. a din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri - Directia Generala Juridica si Relatii Institutionale
Adresa postala: Calea Victoriei nr. 152, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Tel. 0212025424
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2011 14:09