Licitatie Publica - Servicii pentru realizarea comunicarii, informarii si publicitatii Proiectului ,,Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Constanta?
Anunt de participare numarul 144834/10.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala: BD.TOMIS 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUNGU, Tel. +4 0241708413, Email: [email protected], Fax: +4 0241488411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru realizarea comunicarii, informarii si publicitatii Proiectului , ,Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Constanta?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare Strategie de comunicare, informare si de asigurare a publicitatii proiectului Sistem Integrat de Management al Deseurilor in judetul Constanta;realizare campanii de comunicare si informare a beneficiarilor final, realizarea unei pagini web, conferinte de presa, banner-e, comunicate de presa, panouri si placi informative, deplasari in teren, sondaje, publicatii si alte materiale publicitare si de informare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
79341100-7-Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
79341200-8-Servicii de gestionare publicitara (Rev.2)
79341400-0-Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare Strategie de comunicare, informare si de asigurare a publicitatii proiectului Sistem Integrat de Management al Deseurilor in judetul Constanta;realizare campanii de comunicare si informare a beneficiarilor final, realizarea unei pagini web, conferinte de presa, banner-e, comunicate de presa, panouri si placi informative, deplasari in teren, sondaje, publicatii si alte materiale publicitare si de informare.
Nota: Autoritatea contractanta precizeza ca nu sunt aplicabile prevederile art. 28 alin. (7) din OUG nr. 34/2006 actualizata.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 085, 507.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP se solicita in cuantum de 30.000 lei. Pentru GP constituita in alta mondeda decat leu, se va calcula la cursul leu/valuta comunicat de BNR din data data publicarii anuntului de participare. GP se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari(model cf.Formular nr. 1), cf. cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 , in conditiile in care fiecare membru al asocierii respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-se prevederile art. 278^1 alin. (1) lit. b) din OUG nr 34/2006 , respectiv 6.865, 51 lei . GP se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zilede la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.Constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Constit. prin retineri succesive din situatiile de plata, atunci garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 din H.G. 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM cf Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului. (Formular nr.2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din Fonduri europene prin Programul Operational Sectorial Mediu Fondul European de Dezvoltare Regionala, buget de stat si local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani (2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de ofertant.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani sa fie de minim 5.000.000 lei. Pentru echivalentul in lei al valorilor exprimate in alta valuta se va lua in considerare in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 8A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 8B, Formularul nr. 5 si Formularul nr.4 (art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Experienta similara in domeniul contractului: -un contract similar in valoare de minim 2.500.000 lei fara TVA, prestat in ultimii 3 ani. Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experinetei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Pentru echivalentul in lei al valorilor exprimate in alta valuta se va lua in considerare in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Cerinte pt.demonstrarea exp.similara: Fisa de experienta similara;prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar, care sa confirme experienta similara astfel cum a fost solicitata, respectiv din care sa rezulte: denumirea client/autoritate, valoarea contractului, modul de indeplinire a contractului si perioada derularii contractului.Nota: in conditiile in care ofertantii au participat la derularea unor contracte similare in calitate de asociat/subcontractant sa se prezinte contractul de asociere/subcontractare din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de la experienta similara (valoarea serviciilor prestate) sau orice alte documente justificative pentru demonstrarea valorii solicitate ca experienta similara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 9A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 9B, Formular nr. 5 si Formularul nr.4 (art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) ).
Declaratie pe proprie raspundere ca dispune de echipamentele tehnice necesare prestarii serviciilor
Informatii privind personalul calificat de specialitate.Personal cheie responsabil pentru indeplinirea contractului, minim: a. Liderul de echipa/Manager proiect
Cerinte:
-Studii superioare absolvite cu licenta- experienta generala de minimum5 ani
-experienta intr-o pozitie similara respectiv manager/ coordonator de proiect, in cadrul unui proiect
b. Asistent de proiect
Cerinte:
-absolvent de studii superioare sau absolvent de studii medii
- experienta generala de minimum 3 ani
- experienta intr-o pozitie similara
c. Expert creatie
Cerinte:
- Studii superioare absolvite cu examen de licenta
- Experienta generala de minimum 5 ani
- Experienta intr-o pozitie similara
d. Expert informare si publicitate
Cerinte:
- Studii superioare absolvite cu examen de licenta
- Experienta generala de minimum 5 ani
- Experienta intr-o pozitie similara
e. Grafician web
Cerinte: specializare in design pagini web demonstrata prin diplome/certificari recunoscute natitonal si/sau inernational, cod COR 411303 sau echivalent;
- Experienta dovedita prin portofoliu ? minimum un proiect;
-Cunostinte HTML, XHTML, CSS;
-Cunostinte standarde w3c;
-Cunostinte minimale Javascript;
-Abilitati de utilizare aplicatii software specifice (Adobe Photosop, Corel Draw etc.).
f. Expert sondaje
Cerinte:
- Studii superioare absolvite cu examen de licenta;
- Experienta generala de minimum 5 ani;
- Experienta intr-o pozitie similara.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii si in acest sens ofertantii sa prezinte: CV-uri si documentele care demonstreaza calificarea/atestarea experientei specifice pentru pozitia propusa in cadrul echipei, respectiv: diplome studii, atestate valabile la data limita de depunere a ofertelor, (acolo unde sunt solicitate aceste atestate). Pentru personalul al carui angajament a fost obtinut in vederea derularii contractului, completarea unei declaratii de disponibilitate sau angajament de participare, pentru serviciile care urmeaza a fi prestate in perioada contractuala.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Organizarea a 2 deplasari, lafiecare dintre amplasamentele in care se vor executa lucrari aferenteSMID
10%
Descriere: 2 deplasari la fiecare dintre locatiile aferente contractului de executie Inchidere deseuri urbane neconforme, respectiv 10 amplasamente
3.
Spot/uri TV si radio
15%
Descriere: Spoturi TV -max. 10 puncte, Cerinte: durata minim 30 secunde, difuzarea spotuluiintr-un interval orar: 17:00 ? 23:00; Spoturi radio - max 5 puncte, cerinte: durata spot: minim 30 secunde, interval orar: 08:00 ? 17:00. Posturile TV si radio sa fie cel putin regionale, cu acoperire min. jud. Constanta
4.
Scrisori informare cetateni
2.5%
Descriere: Acordarea, optional a unui numar de 100.000 de bucatiscrisori informare cetateni
5.
Film documentar
12.5%
Descriere: Realizarea unui film documentar cu prezentarea proiectului SMID, durata 20 min,
6.
Difuzare Film documentar
7.5%
Descriere: Difuzarea pe un post de televiziune cel putin regional care sa acopere minim teritoriul judetului Constanta, in interv. orar: 17-23
7.
DVD-uri ? 5.000 bucati cu film documentar
2.5%
Descriere: Multiplicarea filmului documentar realizat in conditiile descrise la punctul Film documentar pe un numar de 5.000 de DVD ?uri
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2013 12:00
Locul: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr.51, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare:
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Sectorial Mediu - Axa prioritara 2 ? ?Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor istorice contaminate?, Domeniul Major de Interventie 1 ? ?Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si extinderea infrastructurii de management al deseurilor?.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care urmare a evaluarii ofertelor, pe locul I, se claseaza mai multe oferte cu punctaje egale, oferta care se va clasa pe primul loc va fi oferta cu pretul cel mai scazut. b)In cazul in care si pretul (de la punctul a) este egal se va solicita respectivilor ofertanti o noua propunere financiara, in plic inchis, iar oferta care va avea pretul cel mai scazut se va clasa pe primul loc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, cf art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, Consiliul Judetean Constanta
Adresa postala: Bd. Tomis nr. 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel. +40 241708413, Email: [email protected], Fax: +40 241488411
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2013 16:41