Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii pentru realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, elaborarea documentatiei pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului


Anunt de participare numarul 72778/27.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TRUSESTI (Primaria Comunei Trusesti)
Adresa postala: Loc. Trusesti, Jud. Botosani, Localitatea: Trusesti, Cod postal: 717400, Romania, Punct(e) de contact: SANDUTA-LUMINITA MOCANU, Tel.0231570207, Email: [email protected], Fax: 0231570207
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, elaborarea documentatiei pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Consiliul local Trusesti, judetul Botosani
Adresa postala: Localitatea Trusesti, comuna Trusesti, judetul Botosani, cod postal: 717400, Romania, Tel./Fax: 0231/570207.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii pentru realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, elaborarea documentatiei pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: Proiect integrat privind infiintarea sistemului de canalizare (retea de canalizare si statie de epurare) ape uzate si gradinita copii localitatea Trusesti, Comuna Trusesti, judetul Botosani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita intocmirea documentatiilor tehnico-economice in 4 exemplare (ptr. fiecare faza de proiectare: P.T.+C.S., D.E.si P.A.C.), intocmirea tuturor studiilor necesare, intocmirea documentatiilor pentru obtinere avize, acorduri si autorizatii care sunt necesare si asistenta tehnica pentru realizarea obiectivului Proiect integrat privind infiintarea sistemului de canalizare (retea de canalizare si statie de epurare) ape uzate si gradinita copii localitatea Trusesti, Comuna Trusesti, judetul Botosani
Valoarea estimata fara TVA: 379, 471RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: - lotul I: 4.700 lei- lotul II: 800 leiCuantumul garantiei de buna executie este de 5%din valoarea contractului (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul FEADR, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii, societati mixte, asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - formular 12A.
Declaratie de neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - se vor prezenta Certificate constatatoare in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data depunerii - formular 12 B.
Ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie - Formularul nr. 12C.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care se atesta inregistrarea si din care rezulta ca ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidare si are ca obiect principal de activitate: codul CAEN 7111 Activitati de arhitectura.
Copie dupa statutul sau actul constitutiv/copie dupa Autorizatia eliberata in baza Legea 507/2002 (pentru perosone fizice autorizate).
Copie dupa certificatul de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului de activitate aferent obiectului contractului, conform formular 3 informatii generale. Se va completa deasemenea si Identificarea financiarea Anexa 3A.
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 900.000 lei pentru lotul I si minim 150.000 lei pentru lotul II. Pentru intreprinderile noi infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri din ultimul an.
Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii trei ani. Profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv.
Polita de asigurare a riscului profesional.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani - Formularul 12E conform fisei de date.
Proces verbal de receptie pentru fiecare contract de prestari servicii;
Recomandare din partea a minim 2 beneficiari de servicii similare;
Completarea si prezentarea Formularului 12H Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Se va completa si prezentarea Formularului 12I Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.ISO 9001 sau echivalent (nu se accepta societati in curs de atestare);ISO 14001 sau echivalent (nu se accepta societati in curs de atestare);OHSAS 18001sau echivalent (nu se accepta societati in curs de atestare);
Certificare privind efectuarea de studii de gospodarirea apelor, proiectare si consultanta in domeniile: gospodarirea apelor, hidroedilitare, constructii hidrotehnice, amenajari hidrotehnice pentru irigatii si desecari, regularizarea scurgerii pe versanti - corectare torenti si intocmirea documentatiilor tehnice pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor de gospodarire a apelor emis de Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor sau echivalent (nu se accepta societati in curs de atestare).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada a minim: - 1 Coordonator proiect cu: Minim 25 ani experienta in domeniu de activitate.- 1 Expert tehnic in geotehnica si fundatie: Minim 25 ani experienta in domeniu de activitate.- 1 Expert tehnic in constructii, structuri de zidarie si beton: Minim 5 ani in domeniu de activitate.- 1 Inginer biochimist cu: Minim 5 ani experienta in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul oferit in lei fara TVA
51%
Descriere:
2.
Durata de executie PTH si DDE
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2009 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Conditii si modalitati de plata: la caseria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2009 11:00
Locul: Locul: Sediul Primariei Comunei Trusesti, Judetul Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da in baza art. 33 (2) din HG 925/06Reprezentantii ofertantilor sau persoanele imputernicite.In baza art. 33 (2) din HG 925/06
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos 6, Bucuresti, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile C.N.S.C. pot fi atacate cu plangere in termen de 10 zile de la comunicare conform art.280 al.5 din O.U.G. nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Trusesti, judetul Botosani
Adresa postala: Localitatea Trusesti, comuna Trusesti, judetul Botosani, Localitatea: Trusesti, Cod postal: 717400, Romania, Tel.0231/570207, Fax: 0231/570207
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2009 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer