Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii pentru realizarea strategiei comune de dezvoltare a infrastructurii rutiere in judetul Teleorman


Anunt de participare numarul 132255/21.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TELEORMAN
Adresa postala: str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, Tel. 0247/311201, int.348, In atentia: Radu Gabriela, Fax: 0247/314787, Adresa internet (URL): www.cjteleorman.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN
Adresa postala: str. Dunarii, Nr.178, Localitatea: ALEXANDRIA, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, cam. 74, Tel. 0247/311201, 0247/317432, int.335, In atentia: Giui Gheorghe, Fax: 0247/314787, Adresa internet (URL): www.cjteleorman.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN
Adresa postala: str. Dunarii, Nr.178, Localitatea: ALEXANDRIA, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, cam. 74, Tel. 0247/311201, 0247/317432, int.348, In atentia: Radu Gabriela, Fax: 0247/314787, Adresa internet (URL): www.cjteleorman.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru realizarea strategiei comune de dezvoltare a infrastructurii rutiere in judetul Teleorman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Judetul Teleorman
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va prezenta in detaliu:
-Starea actuala a retelei de drumuri si poduri judetene si comunale
-Factorii de influentare a starii tehnice a drumurilor de interes judetean
-Se va stabili capacitatea portanta a tronsoanelor de drum, pentru fiecare drum judetean;
-Se va stabili structura rutiera a tronsoanelor de drum pentru fiecare drum judetean;
-Recomandari pentru viitoarele lucrari pe tronsoanele de drum judetean;
-Optimizarea drumurilor judetene si locale si intarirea leguturilor cu drumurile nationale in
vederea fluentei traficului si asigurarea unor legaturi cit mai rapide cu reteua nationala si
internationala de autostrazi.
-Se vor prezenta harti cu viitoarele lucrari in acest sens.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii pentru realizarea strategiei comune de dezvoltare a infrastructurii rutiere in judetul
Teleorman- conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 655, 040RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 10.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie = 10 % din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri externe nerambursabile, Bugetul de stat, Bugetul propriu al judetului Teleorman.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010.Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original , copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Persoane juridice/fizice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se vor prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant inregistrat la organele competente pe anii 2008, 2009 si 2010 in copie certificata prin semnatura si stampila de catre reprezentantul/reprezentantii legali ai ofertantului.
- Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului , ofertantul va prezenta ultimele trei bilanturi contabile anuale , anexele la acestea si balantele de verificare contabila, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz .Informatii privind cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globale peanii 2008, 2009 si 2010 trebuie sa fieminim de 1.200.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta: copie a informatiilor relevante din contractele propuse ca experienta similara ;procesele verbale de receptie;recomandarea/document constatator din partea beneficiarului .
Pentru demonstrarea experientei similare se accepta si documente din care sa rezulte prestarea de servicii a caror valoare este conform pragului minim solicitat. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Diplome studii superioare si C.V-uri ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului. Autorizatii pentru traducatori.Angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului(daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane).
O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/ acestora si acordul acestuia/acestora. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent
care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al calitatii (sau echivalent)-SR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ofertantului sa confirme prestarea de servicii in ultimii 3 ani : cel putin a unui contract de servicii in valoare de minim 600.000 lei, faraTVA, cuprins in Formular ANEXA nr. 15 SAU a maxim trei contracte de servicii cu o valoare cumulata a contractelor de minim 600.000 lei, fara TVA, cuprinse in Formular ANEXA nr.15.Se solicita: Personal autorizat pentru efectuarea traducerilor din : limba bulgara in limba romana;limba romana in limba engleza;limba bulgara in limba engleza.Persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii sa faca dovada ca au participat in cel putin un proiect similar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10426/20.10.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.02.2012 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Teleorman , camera.37.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN - Servicul juridic si contencios
Adresa postala: str. Dunarii, Nr.178, Localitatea: ALEXANDRIA, Cod postal: 140047, Romania, Tel. 0247/311201, 0247/317432, int.399, Adresa internet (URL): www.cjteleorman.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2011 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer