Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii pentru silvicultura


Anunt de participare numarul 142423/08.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 6
Adresa postala: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061521, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU PAPURICA, Tel. +40 214102550, Email: [email protected], Fax: +40 214101681, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru silvicultura
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: pe raza teritorial administrativa a sectorului 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 856, 445 si 15, 584, 064RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: numar estimat de contracte subsecvente ce vor fi atribuite: 10; valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent: 1.856.445 lei fara TVA; valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 3.676.320 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii pentru silvicultura. Serviciile care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire sunt prezentate in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.2)
77211400-6-Servicii de taiere a arborilor (Rev.2)
77211500-7-Servicii de elagaj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- taieri de arbori cu diametrul trunchiului intre Ø 30?60 cm: min. 600 exemplare, max. 4.000 exemplare
- taieri de arbori cu diametrul trunchiului mai mare de Ø 60 cm: min. 800 exemplare, max. 1.000 exemplare
- reduceri ale coronamentului arborilor: min. 950 exemplare, max. 14.500 exemplare
- toaletari ale arborilor: min. 1.100 exemplare, max. 19.000 exemplare
- extragere buturugi si radacini cu diametrul intre Ø 30?50 cm: min. 775 bucati, max. 5.500 bucati
- extragere buturugi si radacini cu diametrul intre Ø 50?80 cm: min. 760 bucati, max. 1.800 bucati
- extragere buturugi si radacini cu diametrul mai mare de Ø 50?80 cm: min. 70 bucati, max. 160 bucati
Cantitatile de servicii aferente celui mai mic contract subsecvent:
- taieri de arbori cu diametrul trunchiului intre Ø 30?60 cm: 600 exemplare- taieri de arbori cu diametrul trunchiului mai mare de Ø 60 cm: 800 exemplare- reduceri ale coronamentului arborilor: 950 exemplare
- toaletari ale arborilor: 1.100 exemplare- extragere buturugi si radacini cu diametrul intre Ø 30?50 cm: 775 bucati
- extragere buturugi si radacini cu diametrul intre Ø 50?80 cm: 760 bucati
- extragere buturugi si radacini cu diametrul mai mare de Ø 50?80 cm: 70 bucati
Cantitatile aferente celui mai mare contract subsecvent:
- taieri de arbori cu diametrul trunchiului intre Ø 30?60 cm: 1.000 exemplare- taieri de arbori cu diametrul trunchiului mai mare de Ø 60 cm: 300 exemplare- reduceri ale coronamentului arborilor: 3.500 exemplare
- toaletari ale arborilor: 4.500 exemplare- extragere buturugi si radacini cu diametrul intre Ø 30?50 cm: 1.000 bucati
- extragere buturugi si radacini cu diametrul intre Ø 50?80 cm: 400 bucati
- extragere buturugi si radacini cu diametrul mai mare de Ø 50?80 cm: 50 bucati
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 856, 445 si 15, 584, 064RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 300.000 lei. Garantia va fi constituita printr-un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari sau prin virament cu OP vizat de banca emitenta in contul RO59TREZ7065006XXX000135 deschis la Trezoreria Statului sector 6, cod fiscal: 4364349. Dovada constituirii garantiei de participare se va face pana la data limita de deschidere a ofertelor. Ofertantii care sunt IMM pot constitui garantia de participare in cuantum de 50%, dar numai daca intruneste conditiile prevazute in Legea nr.346/2004. In acest caz, dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de documentele prevazute de Legea nr.346/2004. Garantia se constituie pentru o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. In cazul unei contestatii ce va fi respinsa de catre CNSC, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 278 ind. 1 din OUG nr. 34/2006. 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent constituita cu un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari sau prin virare intr-un cont de garantii deschis la trezoreria statului, in care se va transfera intial 0, 5% din valoarea fara tva a contractului, iar restul de 4, 5% va fi transferat prin retineri succesive.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind situatia personala a operatorului economic (Formularul 12B). In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus, iar in caz de sustinere de catre un tert, persoana care asigura sustinerea va prezenta declaratia mai sus mentionata. In situatia in care din documentul solicitat sau din verificarile efectuate de catre autoritatea contractanta reiese ca ofertantul sau unul dintre asociati (in cazul asocierii de operatori economici) se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
- Declaratiepe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura (Formular 12C). In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta aceasta declaratie.
- Declaratia pe proprie raspundere ca ofertantul respecta prevederile art.69^1 din OUG nr 34/2006 (model prezentat in sectiunea Formulare). Persoanele care fac obiectul art.69^1 sunt: Rares Serban Manescu ? Primar, Doru Manolache ? Director Economic Primarie, Adrian Nicolae Vigheciu ? Director General, Tudor Cristian - Director General Adjunct, Son Florin - Director General Adjunct, Dan Cosmin Petrache - Director General Adjunct, Stela Sertu ? Contabil Sef, Mariana Claudia Amaranducai ? Consilier juridic, Ovidiu Papurica ? Presedinte comisie de evaluare, Liliana Costea ? Membru comisie de evaluare, Marioara Alexandru - Membru comisie de evaluare, Ion Laurentiu Iordan ? Sef sectie Spatii Verzi, Domenico Varlan ? Sef Formatie Spatii Verzi, Anton Cristian Ioan, Avramescu Manuel, Butacu Simona Valentina, Buznicea Cristinel, Catrina Eugen George, Eftimie Cristinel, Enache Adrian Nicolae, Gaspar Florentina, Gheorghe Iulian, Jicman Liviu Sebastian, Mihailescu Ion Bogdan, Moisa Constantin, Neacsu Ioana Mihaela, Nicolescu Daniela, Niculae Roxana Nicoleta, Orhei Oliviu Lucian, Petrea Gabriel, Petrescu Conona, Puscas Ionel, Simion Adrian, Spiridon Demirel, Stan Robert, Stan Sorin Cristian, Surulescu Aurelia, Tanasuica Ion, Tulugea Danil, Iacobescu Valeria, Stanescu Dan Gheorghe ? consilieri locali. Fac obiectul art.69^1 si rudele sau afinii pana la gradul IV al acestora. In situatia in care din documentul solicitat sau din verificarile efectuate de catre autoritatea contractanta reiese ca ofertantul sau unul dintre asociati (in cazul asocierii de operatori economici) se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea acordului cadru. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care un subcontractant este declarat sau exista un tert sustinator, acestia trebuie sa depuna acest document.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (model prezentat in sectiunea Formulare). In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
- Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele la bugetul local (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,Conform cu originalul).
- Certificatul de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale MinisteruluiFinantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,Conform cu originalul);
- Certificat de cazier fiscal, valabil la data depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,Conform cu originalul);Pentru persoane juridice/fizice straine: Ofertantii vor prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) din care sa rezulte apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie certificate ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va atasa traducerea legalizata a acestora in limba romana.Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Data la care expira termenul de achitare a impozitelor, taxelor si contributiilor la buget este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertele depuse de catre operatori economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Pentru ofertele care se depun intre 01 ? 25 ale lunii, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in luna anterioara depunerii ofertelor. Pentru ofertele care se depun intre 26 ? 31 ale lunii, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor cu scadenta in luna in curs.
In cazul ofertantilor care detin puncte de lucru declarate, certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea acordului cadru.
Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru a demonstra ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii acordului cadru. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,Conform cu originalul), care sa evidentieze cel putin structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectele de activitate. Ofertantul trebuie sa detina obiect de activitate, principal sau secundar, care are corespondent in codul CAEN pentru servicii pentru silvicultura sau similar.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul acordului cadru, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia sa prezinte, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ofertantul va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata , ,conform cu originalul?, insotite de traducerea legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale (Formular B3), pentru care va utiliza urmatoarele cursuri de schimb medii: pentru anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei, pentru anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei, pentru anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, pentru anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei.
Documente relevante care sa demonstreze indeplinirea cerintei de calificare privitor la cifra de afaceri, certificate , ,conform cu originalul? (bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani sau ultimele bilanturi contabile in situatia in care anul financiar nu se incheie la 31.12., vizate si inregistrate de organele competente, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara).
Media cifrelor de afaceri globale pe maxim ultimii 3 ani (exclusiv 2012) trebuie sa fie de minim 7.300.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor depune: Fisa de informatii generale (Formular B3)si documente relevante care sa demonstreze indeplinirea cerintei de calificare privitor la cifra de afaceri, certificate , ,conform cu originalul? (bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani sau ultimele bilanturi contabile in situatia in care anul financiar nu se incheie la 31.12., vizate si inregistrate de organele competente, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantiitrebuie sa depuna lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani (Formular 12E) si Fisa de experienta similara (model prezentat in sectiunea Formulare), care va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic. Autoritatea contractanta are dreptul de a verifica informatiile cuprinse in aceasta declaratie.
In cazul in care contractul/contractele depus/depuse pentru dovedirea experientei similare contine/contin clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, ofertantul poate prezenta paginile din contract/contracte care contin referinte cu privire la partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum si semnaturile/stampila partilor. Copiile respective vor fi certificate ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de catre ofertant. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate. In cazul asocierilor, cerinta minima privind experienta similara se va considera indeplinita in mod cumulativ, prin luarea in considerare a tuturor membrilor asocierii. In acest caz, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al liderului de asociere, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.In ultimii 3 ani ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit cel putin un contract de servicii pentru silvicultura sau similare, in valoare de minim 3.650.000 lei fara TVA. Indeplinirea nivelului minim al experientei similare poate fi demonstrata si prin cumularea valorilor a maxim 2 contracte similare.
Ofertantii trebuie sa depuna lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari/servicii/furnizare (Formular 12H).
Ofertantii trebuie sa dispuna prin orice forma legala de urmatoarele cantitati minime de utilaje, mijloace de transport si echipamente: foarfece pentru taiere pomi - 40 bucati, motofierastrau mecanic - 10 bucati, motofierastrau telescopic - 4 bucati, masina de tocat material lemnos cu ø >20 mm - 1 bucata, autospeciala cu brat ridicator si nacela (atestata ISCIR) ? 1 bucata, echipament catarare pentru alpinisti - pentru 4 echipe (corzi statice - 400 ml, carabine - 40 bucati, coltari - 8 bucati, casti de protectie - 8 bucati, opt-rapel - 8 bucati, ochelari protectie -15 bucati, ham de sustinere - 4 bucati), incarcator multifunctional pentru activitati profesionale ? 3 bucati, tractor cu remorca ? 4 bucati, autovehicul pentru transport - 8 bucati (din care minim 4 cu suprastructura deschisa), cazmale - 15 bucati, greble - 15 bucati, tarnacop - 10 bucati, ciocan 8-10 kg - 10 bucati.
Se vor depune documente in copie certificata , ,conform cu originalul? care sa faca dovada faptului ca ofertantul dispune de utilajele, mijloacele de transport si echipamentele declarate.
Ofertantii vor completa o declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formularul 12I). Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun cel putin de numarul si categoriile de personal necesar indeplinirii acordului cadru, astfel: inginer silvic ? 2 persoane, responsabil SSM - 1 persoana, mecanici utilaje ? 4 persoane, fasonator mecanic (drujbist) ? 4 persoane, conducatori auto ? 12 persoane, alpinist utilitar ? 8 persoane, muncitori ? 40 persoane.
In cazul personalului de specialitate solicitat (inginer silvic, responsabil SSM, alpinisti utilitari, fasonatori mecanici, mecanici utilaje) ofertantii vor prezenta copii ale documentelor de absolvire si/sau specializare/atestare/autorizare obtinute. In plus, pentru alpinisti si fasonatori mecanici se vor prezenta avizele medicale eliberate de cabinete de medicina muncii, pentru a demonstra ca sunt apti pentru a presta lucrul la inaltime. Pentru conducatorii auto, se vor prezenta copii ale permiselor de conducere.
In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, se va prezenta o declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al liderului de asociere, precum si declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Pentru a demonstra faptul ca dispune de personalul declarat, ofertantii trebuie sa depuna documente relevante (contracte de munca, contracte de colaborare, contracte de prestari servicii, etc). Daca la data depunerii ofertelor ofertantii nu dispun de personalul solicitat, acestia pot prezenta angajamente de disponibilitate din partea persoanelor respective, dar in cazul in care sunt declarati castigatori, acestia au obligatia de a prezenta documentele de prestare a activitatii pana cel mai tarziu la data stabilita pentru semnarea acordului cadru.
Acord de asociere (daca este cazul). Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Acordul de asociere trebuie sa cuprinda cel putin: - faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea acordului cadru;
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- partea/partile din acordul cadru ce urmeaza a fi indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mai sus mentionate, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor.
In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii.
Sustinere de catre un tert. In cazul in care ofertantii fac uz de prevederile legale privind sustinerea de catre un tert, acesta trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- daca face uz de prevederile art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d).
- daca face uz de prevederile art.190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d).
Ofertantii trebuie sa depuna declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora (Formularul 12G).
In cazul in care o parte din contracte va fi indeplinita de catre un subcontractant, se va preciza partea din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. In cazul in care ofertantul este declarat castigator, are obligatia sa incheie subcontractele respective, pana la data stabilita pentru semnarea acordului cadru. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la acordul cadru. Pe parcursul derularii acordului cadru, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in derularea acordului cadru, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalentul lui emis pentru obiectul acordului cadru sau echivalent. Se va prezenta certificatul in xerocopie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca are implementat standardul de management de mediu SR EN ISO 14001 sau echivalentul lui emis pentru obiectul acordului cadru sau echivalent. Se va prezenta certificatul in xerocopie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani (Formular 12E), Fisa de experienta similara (model prezentat in sectiunea Formulare), care va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic. Autoritatea contractanta are dreptul de a verifica informatiile cuprinse in aceasta declaratie.In cazul in care contractul/contractele depus/depuse pentru dovedirea experientei similare contine/contin clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, ofertantul poate prezenta paginile din contract/contracte care contin referinte cu privire la partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum si semnaturile/stampila partilor. Copiile respective vor fi certificate ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de catre ofertant. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate. In cazul asocierilor, cerinta minima privind experienta similara se va considera indeplinita in mod cumulativ, prin luarea in considerare a tuturor membrilor asocierii. In acest caz, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al liderului de asociere, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul. Indeplinirea nivelului minim al experientei similare poate fi demonstrata si prin cumularea valorilor a maxim 2 contracte similare.Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari/servicii/furnizare (Formular 12H) insotita de documente in copie certificata , ,conform cu originalul? care sa faca dovada faptului ca ofertantul dispune de utilajele, mijloacele de transport si echipamentele declarate.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formularul 12I) insotita de documentele de absolvire si/sau specializare/atestare/autorizare obtinute. In plus, pentru alpinisti si fasonatori mecanici se vor prezenta avizele medicale eliberate de cabinete de medicina muncii, pentru a demonstra ca sunt apti pentru a presta lucrul la inaltime. Pentru conducatorii auto, se vor prezenta copii ale permiselor de conducere.In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, se va prezenta o declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al liderului de asociere, precum si declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul. Pentru a demonstra faptul ca dispune de personalul declarat, ofertantii trebuie sa depuna documente relevante (contracte de munca, contracte de colaborare, contracte de prestari servicii, etc). Daca la data depunerii ofertelor ofertantii nu dispun de personalul solicitat, acestia pot prezenta angajamente de disponibilitate din partea persoanelor respective, dar in cazul in care sunt declarati castigatori, acestia au obligatia de a prezenta documentele de prestare a activitatii pana cel mai tarziu la data stabilita pentru semnarea acordului cadru.Depunerea unui acord de asociere care trebuie sa cuprinda cel putin: - faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea acordului cadru;
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- partea/partile din acordul cadru ce urmeaza a fi indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mai sus mentionate, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor.In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii.- Daca ofertantii fac uz de prevederile art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (model prezentat in sectiunea Formulare), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d).- Daca ofertantii fac uz de prevederile art.190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (model prezentat in sectiunea Formulare), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d).Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora (Formularul 12G)Se va prezenta certificatul in xerocopie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Se va prezenta certificatul in xerocopie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de prestare
20%
Descriere: Reprezinta numarul de zile necesar ofertantului sa execute servicii de taiere a 100 de exemplare de arbori cu diametrul mai mare de 60 cm
3.
Termen de interventie
30%
Descriere: Reprezinta timpul necesar echipelor de interventie ale ofertantului pentru a se prezenta la locul de interventie ca urmare a unor calamitati naturale
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2013 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2013 12:00
Locul: Intr. Av. Lt. Caranda nr.9, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, cate o persoana imputernicita pentru fiecare ofertant, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor situate pe primul loc cu punctaje egale, va fi pretul. In cazul ofertelor cu preturi egale clasate pe primul loc, pentru departajare, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici respectivi prezentareaunor noi propuneri financiare de unde sa reiasa propunereafinanciara imbunatatita. Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din oug 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Domeniului Public si Dezvoltare Urbana sector 6 - Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061521, Romania, Tel. +40 214102550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2013 18:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer