Licitatie Publica - SERVICII PENTRU SILVICULTURA
Anunt de participare numarul 73497/12.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Publica Locala a Padurilor Sacele RA.
Adresa postala: str. P-ta Libertatii nr. 17 (adresa de corespondenta: str. Canalului nr. 16), Localitatea: Sacele, Cod postal: 505600, Romania, Punct(e) de contact: RPLP SACELE RA - str. Canalului nr. 16, mun. SACELE jud. BRASOV cod 505600, Tel.0268/274056, In atentia: ing. HERMENEAN SORIN, Email: [email protected], Fax: 0268/274059
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII PENTRU SILVICULTURA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: In fondul forestier proprietatea Primariei SACELE, administrat de catre RPLP SACELE RA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta urmatoarele servicii silvice: impaduriri, lucrari in pepiniere, lucrari de ingrijire in arborete tinere, punere in valoare a masei lemnoase, ajutorarea regenerarii naturale, lucrari specifice pentru protectia padurii, imprejmuiri. Serviciile prestate vizeaza numai partea de manopera.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Impaduriri=23, 84 ha, completari curente=6, 49 ha, degajari=33, 2 ha, curatiri = 36, 2 ha.
Valoarea estimata fara TVA: 527, 715RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la procedura de achizitie publica: 5000 RON constituita cu scrisoare de garantie bancara, OP sau CEC vizate de banca.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare-art. 44, 45/OG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
- Se vor respecta Normele tehnice pentru lucrari silvice in vigoare editia 2000 - emitent MAPPM- Serviciile silvice vor fi ofertate in concordanta cu Normele de timp si productie pentru lucrari din silvicultura - editia 1987 - elaborate de MAPPM.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. nr. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 (formulare)
- Fisa de informatii generale (formular)
- Copie dupa CUI
- Certificat constatator emis de ORC (nu mai vechi de 60 zile)
- Certificat constatator privind plata impozitelor catre bugetul consolidat (si catre bugetul local al mun. Sacele ptr. ofertantii cu sediul social sau puncte de lucru in mun. Sacele - jud. Brasov)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant contabil la 31.12.2007
- Bilant contabil la 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri medie pe anii 2007-2008 minim 900.000 RON- Profitul brut mediu pe anii 2007-2008 minim 100000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Coordonatorul lucrarilor sa fie inginer silvic, absolvent al Facultatii de silvicultura.
- Copie diploma
- Copie act dentitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Experienta anterioara: in ultimii 3 ani, minim trei contracte de prestari servicii silvice, cu valoarea cumulata de minim 700.000 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de achizitie se poate achizitiona cu numerar de la sediul RPLP SACELE RA str. Canalului nr. 16, mun. Sacele jud. Brasov
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2009 12:00
Locul: RPLP SACELE RA str. Canalului nr. 16, mun. Sacele jud. Brasov, cod 505600
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii pot asista la dechiderea ofertelor, pe baza de imputernicire si act de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: B-dul Stavropoleos nr. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al RPLP SACELE RA
Adresa postala: str. Canalului nr.16, Localitatea: SACELE, Cod postal: 505600, Romania, Tel.0268/274056, Email: [email protected], Fax: 0268/274059
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2009 11:50