Licitatie Publica - SERVICII PENTRU SILVICULTURA
Anunt de participare numarul 96053/17.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Publica Locala a Padurilor Sacele RA.
Adresa postala: Sacele strada Canalului nr.16 jud. Brasov, Localitatea: Sacele, Cod postal: 505600, Romania, Punct(e) de contact: Sacele strada Canalului nr.16 jud. Brasov, Tel.0268/274056, In atentia: ing. Nichitean Petru, Email: [email protected], Fax: 0268/274059, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Publica Locala
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII PENTRU SILVICULTURA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: In fondul forestier proprietatea Primariei SACELE - jud. Brasov, administrat de catre RPLP SACELE RA
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta urmatoarele servicii silvice: Punere in valoare masa lemnoasa, Lucrari de ingrijire in arborete tinere, Impaduriri, completari curente in regenerari artificiale, Lucrari de intretinere in regenerari artificiale si naturale, Ajutorarea regenerarii naturale, Lucrari in pepiniere silvice, Lucrari in solarii silvice, Lucrari specifice protectiei padurilor, Plantat borne silvice cu reperaj geodezic, Fasonat la cioata si colectat material lemnos provenit din taieri ilegale de arbori.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Degajari=24, 2 ha, Curatiri=22, 8 ha, Impaduriri+completari curente=107.000 puieti, si altele, conform Listei de cantitati anexata caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 510, 381RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 10000 lei, constituita conform art. 86 din HG nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere-subcontractare conform art. nr. 44, 45 din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
- Se vor respecta Normele Tehnice pentru lucrari silvice in vigoare, editia 2000 - emitent MAPPM - Serviciile silvice vor fi ofertate in concordanta cu Normele de timp si productie pentru lucrari din silvicultura - editia 1987 - elaborate de MAPPM.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. nr. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006
- Fisa de informatii generale - formular
- Copie dupa CUI
- Certificat constatator conform Legii 26/1990
- Certificat constatator conform Legii 359/2004 art. 17, alin (1)
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor catre bugetul consolidat , si catre bugetul local al mun. Sacele pentru ofertantii care au sediul social sau puncte de lucru in mun. Sacele jud. Brasov
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri pe anul 2009: minim 600000 lei- Profit pe anul 2009: pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de atestare pentru exploatari forestiere - eliberat conform HG nr. 85/2004
- Coordonatorul lucrarilor silvice sa aiba calificare de inginer silvic
- Ofertantul sa detina spatii de cazare mobile (vagoane dormitor sau rulote) cu minim 15 paturi pentru cazare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Experienta profesionala: Suma valorilor contractelor de servicii similare executate in ultimii 3 ani (2007-2009) sa fie de minim 500000 lei. Se vor prezenta copii ale contractelor, ale situatiilor de lucrari si ale facturilor.- Minim doua certificate de buna executie a lucrarilor emise de catre beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2010 10:00
Locul: Sediul RPLP SACELE RA, str. Canalului nr. 16, mun. SACELE jud. Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza de imputernicire in original si act de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: B-dul Stavropoleos nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie nr. 45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268/413.056
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Servicul juridic al RPLP SACELE RA
Adresa postala: str. Canalului nr. 16, mun. Sacele jud. Brasov, Localitatea: SACELE, Cod postal: 505600, Romania, Tel.0268/274056, Email: [email protected], Fax: 0268/274059
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2010 12:07