Licitatie Publica - Servicii pentru supervizarea contractelor de lucrari finantate din Programul Phare 2004 componenta investitii in imbunatatirea infrastructurii aferente sistemului de invatamant profesional si tehnic (TVET)
Anunt de participare numarul 86327/12.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Marinescu sau Florina Munteanu, Tel.0372.11.14.62, In atentia: Dlui Director Alexandru Chirca, Email: [email protected], Fax: 0372.111.445, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru supervizarea contractelor de lucrari finantate din Programul Phare 2004 componenta investitii in imbunatatirea infrastructurii aferente sistemului de invatamant profesional si tehnic (TVET)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Baza de operare a proiectului va fi Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii pentru supervizarea contractelor de lucrari finantate din Programul Phare 2004 componenta investitii in imbunatatirea infrastructurii aferente sistemului de invatamant profesional si tehnic (TVET) conform Caietului de Sarcini atasat Documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii pentru supervizarea contractelor de lucrari finantate din Programul Phare 2004 componenta investitii in imbunatatirea infrastructurii aferente sistemului de invatamant profesional si tehnic (TVET)
Valoarea estimata fara TVA: 586, 554.62RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. Partic. 11731LEI Scris. garant. Banc. Form.15 sau alt instrum. garant. cf. art86(1) HG925/2006, /OP, vlb. 90zile/ Gar. Buna Exec.=8% din V contr fara TVA, prin instr. Garant cf. art. 90 HG925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat, prin HGnr. 578/2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, Declaratii privind calitatea de participant, Existenta unei forme de inregistrare si/sau atestare / apartenenta din punct de vedere profesional (Fisa ofertantului, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie),
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale - (a) Media cifrei de afaceri- Bilantul contabil la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cel putin 1173000 lei- Rezultatul net anual al exercitiului bugetar +
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Efectivele medii- Indeplinirea si finalizarea cu succes, in ultimii 5 ani, a 1 sau mai multe contracte care au ca obiect principal supervizarea contractelor de lucrari guvernate de FIDIC Conditii de contract pentru Constructii, Cartea Rosie ed. 1999.
- Lista contractelor de servicii prestate in ultimii 5 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-valoarea insumata a contractelor sa fie de586554, 62 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2009 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2009 10:30
Locul: MDRL Str Apolodor nr 17 latura Nord
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un reprezentatn autorizat al ofertantului, cu imputernicire si copie dupa CI/BI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.311.8090, Fax: 311.8095, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.332.12.40, Fax: 332.33.77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei - Directia General Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.0372.111.649
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2009 16:38