Licitatie Publica - SERVICII PENTRU SUPERVIZAREA CONTRACTELOR DE LUCRARI FINANTATE DIN PROGRAMUL PHARE 2003 COMPONENTA PROIECTE MARI DE INFRASTRUCTURA REGIONALA
Anunt de participare numarul 65537/07.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, Latura Nord, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Directia Asistenta Tehnica, Tel.+40372111314, In atentia: Ana Maria Bacalu, Email: [email protected], Fax: +40372111376, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)/ MDLPL
Adresa postala: Blvd. libertatii nr. 12, Scetor 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Directia Asistenta Tehnica, Tel.+40372111314, In atentia: Ana Maria Bacalu, Email: [email protected], Fax: +40372111376, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro , www.mdlpl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII PENTRU SUPERVIZAREA CONTRACTELOR DE LUCRARI FINANTATE DIN PROGRAMUL PHARE 2003 COMPONENTA PROIECTE MARI DE INFRASTRUCTURA REGIONALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Baza de operare a proiectului va fi in Bucuresti. Serviciile vor fi prestate pe santierele proiectelor de infrastructura 2003.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul acestui contract consta in furnizarea de servicii de asistenta tehnica pentru supervizarea adecvata a celor 3contracte de lucrari prin preluarea rolului de Inginer in conformitate cu FIDIC Cartea Rosie, Conditii de Contract pentru Constructii, editia 1999 si asistenta ca si consilier al MDLPL in rolul acestuia de angajator al contractelor de lucrari finantate din Phare 2003.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare sub forma scrisoare de garantie in original pt 1.500 Euro. In cazul ofertantilor IMM cuantum redus cu 50%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din fonduri comunitare, prin Programul National PHARE 2006, componenta Coeziune Economica si Sociala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantii se pot asocia in conditiile prevazute in Fisa de Date a Achizitiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Procedura este lansata cu CLAUZA SUSPENSIVA .Semnarea contractului de MDLPL este conditionata de amendarea Memorandum Finantare Phare 2006 CES.Op econ nu beneficiaza de rambursare sau daune, pt pierderi si costuri.Op ec isi asuma riscul neintrarii in vigoare a contract prin participare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea ofertantului in situatileprevazutela art. 180si art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Ofertantul nu are dreptul: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna candidatura/oferta individuala si o alta candidatura/oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.
Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice.
Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie de minimum 150.000 euro. In cazul unei asocieri de operatori economici cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ.
b)Rezultatul net anual al exercitiului pentru ofertant, conform bilantului (in cazul ofertantilor individuali) sau media anuala a rezultatului net anual al exercitiului pentru ofertant, conform bilanturilor fiecarui asociat (in cazul asocierilor de operatori economici) pentru fiecare din ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie pozitiv (i.e.profit net).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Minim150.000 euro.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, cuantumul cifrei de afaceri minime solicitate este redus cu 50%.b) Pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Efectivele medii anuale ale personalului angajat permanent de catre ofertant in domeniul de activitate al proiectului (individual sau asociere) pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie de minim 5.
2.Indeplinirea si finalizarea cu succes, in ultimii 5 ani, a cel putin 2 contracte care au ca obiect principal supervizarea contractelor de lucrari guvernate de FIDIC Conditii de contract pentru Constructii, Cartea Rosie ed. 1999, pentru care cota de participare a ofertantului a fost de minim 100.000 euro pentru fiecare dintre cele doua contracte cerute. Pentru fiecare dintre cele doua contracte indeplinite si finalizate, ofertantul va prezenta recomandari din partea beneficiarilor/ clientilor. In cazul unei asocieri de operatori economici cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ.
3. Pentru personalul responsabil cu prestarea serviciilor (experti cheie/principali - Lider de echipa, Inginer rezident, Inspector de cantitati, Specialist in revendicari) se cere indeplinirea conditiilor minime specificate in capitolul 6.1.1. "Experti principali", din Documentatia de atribuire- Specificatii tehnice.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Min 5 angajati.2. Min 2 contracte de min 100.000 euro, .3. a) min licenta inginerie civila/echivalent, fluent vorbit si scris Engleza, operare calculator MS Word, Excel, Autocad si Primavera;min 10 ani experienta profesionala inginerie civila (proiectare, constructie, activitati asociate cu cerinte Caiet de sarcini), min 2 ani experienta relevanta management de program/proiect sector constructii;min 10 ani experienta supervizare tehnica lucrari, min 2 ani experienta administrare contractuala proiecte, experienta management ca Lider de echipa min 1 contract international domeniu constructii.3. b) min licenta inginerie civila/echivalent, fluent vorbit si scris Engleza, operare calculator MS Word, Excel, Autocad si Primavera;foarte buna cunoastere FIDIC Conditiile Contract, Cartea Rosie, demonstrata prin experienta min 3 ani supervizare sau executare lucrari guvernate aceste reguli;min 7 ani experienta post-absolvire administrare contracte lucrari si inspectia cantitatii, participare pozitie similara in 1 contract supervizare a min un contract lucrari natura similara cu obiectul contract, atestare valida ISC conform cu Ordin 595/6.08.2007 pt aprobare autorizare diriginti santier, pt sectoarele ce constituie obiectivele contractului.3. c) min licenta inginerie civila/echivalent, fluent vorbit si scris Engleza, operare calculator MS Word, Excel, Autocad si Primavera;foarte buna cunoastere FIDIC Conditii Contract, Cartea Rosie, demonstrata prin experienta min 3 ani supervizare sau executarea de lucrari guvernate de aceste reguli;min 5 ani experienta post-absolvire administrare contracte lucrari si inspectia cantitatii, participare pozitie similara in 1 contract supervizare min 1 contract lucrari natura similara cu obiectul prezentului contract.3. d) min licenta inginerie civila/echivalent, fluent vorbit si scris Engleza, operare calculator Microsoft Office (Word, Excel, Autocad si Primavera);foarte buna cunoastere FIDIC Conditii Contract, Cartea Rosie, demonstrata prin experienta min 10 ani supervizare sau executare lucrari guvernate aceste reguli;min 10 ani experienta internationala relevanta analiza si interpretare revendicari Constructori.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Rationament
20%
Descriere:
2.
Strategia abordarii
20%
Descriere:
3.
Graficul implementarii
20%
Descriere:
4.
Oferta financiara
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO2006/018-147.04.01.01.01.05
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2008 16:00
Locul: MDLPL, Blvd. Libertatii nr.12, sector 5, Bucuresti, Et IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, pe baza prezentarii unei imputerniciri scrise si a unui act de identitate, cu fotografie, al persoanei imputernicite.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat prin programul national Phare 2006 pentru Romania, componenta Coeziune Economica si Sociala, in baza Memorandumului de Finantare semnat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana in data de 14 decembrie 2006.Atentie! Proiectul este lansat cu "clauza suspensiva" - a se vedea III.1.4.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021/310.4641, Email: [email protected], Fax: +4021/310.4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica din cadrul Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Strada Apolodor, nr. 17, latura Nord, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.+40372111412, Fax: +40372111649, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.10.2008 11:48