Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii pentru tratarea slamului de la Statia de Epurare Biologica


Anunt de participare numarul 142213/27.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OLTCHIM SA
Adresa postala: Strada Uzinei, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: Livia Mihaela COCLET, Tel. +40 250701200, Email: [email protected], Fax: +40 250735030, Adresa internet (URL): www.oltchim.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Fabricare produse chim.organice de baza
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii pentru tratarea slamului de la Statia de Epurare Biologica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Locul de prestare al serviciilor este la SC Oltchim SA Rm. Valcea , in Statia de Epurare Biologica
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Cantitatea precum si caracteristicile fizico-chimice ale slamului ce va fi supus procesarii sunt urmatoarele :
Debit intrare = 30-35 mc/h ;Incarcare in SS = 40-50g/l; Temperatura intrare= 20-40 0C; CCOCr = 2000 mg/l;pH = 10-12 ;Reziduu filtrabil la 105o C = 27-33g/l
2.Slamul va fi supus unui procedeu de deshidratare , caracteristicile produselor rezultate in urma deshidratarii fiind:
2.1 Faza apoasa (limpedele )- Incarcare in SS = maxim 350 mg/l
2.2. Faza solida ( slam deshidratat )- continutul in substanta uscata = 50-65%
2.3. Slamul deshidratat va fi analizat si tratat suplimentar, daca este cazul, pentru incadrarea acestuia ca deseu nepericulos conform Ord. 95/2005 , urmarind in special urmatorii indicatori : TDS, DOC, Cloruri , pierdere la calcinare.
2.4.Slamul tratat va fi depozitat pe amplasamentul Statiei de Epurare Biologica , in spatii specialamenajate .
2.5.Evacuarea slamului tratat de pe amplasament intra in sarcina achizitorului si nu face obiectul acestui contract .
2.6. Fondul anual de timp este de 8000 ore pe an.
2.7.Extragerea slamului din instalatie se va face in sarje si anume :
-se transporta slamul din decantoarele Statiei de Epurare Biologica in ingrosatorul de namol
-se concentreaza slamul in ingrosatorul de namol pana la un continut de 40-50g/l suspensie solida
-se proceseaza slamul concentrat pe instalatia de deshidratare.
-se trateaza suplimentar , daca este cazul pentru a fi adus la stadiul de deseu nepericulos
-slamul tratat se transporta in spatiile de depozitareInstalatia va fi dimensionata in asa fel incat sa existe posibilitatea sa fie executate si lucrari de intretinere simentenanta ale utilajelor componente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90513800-4 - Servicii de tratare a namolului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate estimata An= 3.5 t/h * 8.000 h (functionare )= 28.000 To/ anCantitate Totala (2 ani) = 2 * 28.000 To= 56.000 To
Valoarea estimata fara TVA: 336, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de Participare :6500 Euro sau echivalent in Lei la curs BNR din ziua publicarii Anuntului de Participare Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zilede la data limita de depunere oferte. . Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat si pentru perioada de valabilitate a ofertei. Potrivit prevederilor art.17 si art.18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica. Daca garantia este constituita cu ordin de plata in contul autoritatii contractante(cont RO50 RNCB0263000552530001/RON, deschis la BCR Suc.Valcea), acesta se va scana si se va atasa la documentele de calificare in SEAP.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in situatia in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, va fi suma calculata in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006. Garantia de buna executie este de 10 % fara TVA din valoarea contractului atribuit si se va constitui printr-una din modalitatile urmatoare: 1)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.(2) prin depunerea la casierie.(3)*) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 .Completare si prezentare Formular 12 A, in original.
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din OUG 34/2006.Completare si prezentare Formular 12 B, in original.
-Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta. Completare si prezentare Formular 20 "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, in original;
-Clauze etice- Evitarea conflictului de interese: Declaratie pe propria raspundere- Formularul C, in original.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie si Persoane implicate in procedura de achizit din cadrul autoritatii contractante sunt cele nominalizate in Formularul C din sectiunea "formulare", respectiv:
I.Persoanele cu functii de decizie in cadrul SC OLTCHIM SA sunt:
1.Director General ? Mihai BALAN;
2.Director General Adj.? Mihai TALPASANU;
3.Director General Adj. Operatiuni Financiare ? Felicia SPIRU CIOBESCU;
4.Director Economic? Daniel ILINCA.
II.Persoane implicate in procedura de achizitie:
1.Director Directie Tehnica Calitate Mediu ? ing. Norocel-Lucian MARINESCU;
2.Sef Sector Utilitati- Ing. Victor DRASOVEAN
3.Sef Divizie Achizitii -ing. Livia Mihaela COCLET;
4.Serviciul Achizitii Lucrari Mentenanta, Investitii, Servicii-ing.Nicoleta ABABI IVASCUOficiulJuridic ? cons. Jr. Mihaela COJOCARU. Inregistrarea operatorului economic.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
Autorizatie de mediu sau autorizatie integrata de mediu emisa de Ministerul Mediului si Schimb. Climatice- Agentia nationala pentru Protectia mediului, pentru :
1.Tratarea si eliminarea deseurilor nepericuloase-Cod CAEN 3821?(Cod CAEN 9002- conform clasificarilor CAEN REV 1)
2.Tratarea si eliminarea deseurilor periculoase Cod CAEN 3822- (Cod CAEN 9002- conform clasificarilor CAEN REV 1)
Documentele se vor prezenta in original sau " copie conforma cu orginalul" si trebuie sa fievalabile pe durata prestarii contractului.
Autoritatea contractanta, prin solicitarea indeplinirii acestor cerinte va urmari respectarea prevederilorLegii 211/2011 , Art. 32 , conform caruiatoti operatorii economicicare desfasoara activitati de tratare a deseurilor sunt obligati sa obtina o autorizatie/autorizatie integrata de mediu emisa de catre autoritatile competente pentru protectia mediuluiCertificatul constatator va fi prezentat in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul cu mentiunea ?conform cu originalul?, va prezenta acest document in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Cerinta minima de calificare pentru operatorii economici participanti: Sa faca dovada uneicifremedii anuale de afaceriglobala pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie cel putin egala cu 672000 Euro .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta 1.Prezentare Formular B2 din Sectiunea Formulare, sau alte documente edificatoare. Conversia EURO/RON se va realiza la cursul mediu anual stabilit de Banca Nationala a Romaniei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 2.
Lista principalelor
serviciiexecutate in ultimii 3 ani
Lista va contine contracte de servicii similare executate in ultimii trei ani, prin care ofertantul trebuie sa dovedeasca:
Experienta in servicii detratarea deseurilor periculoase si nepericuloase .
Cerinta 3.- Prezentarea a cel putin un contract de servicii similare de tratare slamuri (namoluri ) cu o valoare de minim 336.000 Euro .-Documente/certificate emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, prin care sa se confirme executarea serviciilor si care sa sustina experienta similara solicitata.
Cerinta 4
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de
conducere, in ultimii 3 ani
-Informatii privindstudiile, pregatirea profesionala, calificarearesponsabilului tehnic cu executia contractului, precum si apersonalului de operare
-Certificate emise de organisme autorizate care sa ateste ca ofertantul detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001.
-Certificate emise de organisme autorizate care sa ateste ca ofertantul detine un sistem demanagement de mediu ce indeplineste cerintele lui ISO 14001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta 2Prezentare Formular 12 E.Cerinta 3.Ofertantul vaprezentacel putin un document : - Contract, Proces Verbal de receptie a serviciilor, care sa confirme prestarea serviciilor in valoare de minim 336.000 Euro, in conditiile contractului insotit de- Documente/certificate emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, prin care sa se confirme executarea serviciilor si care sa sustina experienta similara solicitata.Cerinta 4- Formularul 12 I in original;
- Se vorprezenta diplome/ CV-uri , autorizatii, etcInformatiile referitoare la personalul de operare pot sa lipseasca in situatia in care operatorul economic opteaza sa foloseasca personalul Oltchim pentru operarea instalatiei.Certificate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??, valabile la data depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
100
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
50%
100
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a)In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primele locuri au preturi egale, pentru a departaja ofertele, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi;b) In situatia in care se solicita clarificari la propunerea de contract , acestea vor fi transmise in scris autoritatii contractante pana la data limita de primire a solicitarilor de clarificari;c) Raspunsul la solicitari de clarificari se va posta in SEAP intr-un document atasat documentatiei de atribuire. Raspunsurile la solicitari de clarificari fac parte integranta din documentatia de atribuire. Lipsa unor solicitari scrise din partea operatorilor economici constituie un angajament ferm de insusire a tuturor cerintelor din documentatia de atribuire;d)IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru toate cerintele prevazute la art. 16 alin.(2) din Legea nr.346/2004, respectiv pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cu conditia prezentarii ?Declaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM? ( Anexa nr. 1 la Legea nr. 346/ 2004).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile Art. 256 indice 2 din OUG 34/2006, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic autoritate contractanta
Adresa postala: Strada Uzinei, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel. +40 250735030, Email: [email protected], Fax: +40 250701200, Adresa internet (URL): www.oltchim.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2013 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer