Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii pentru urmarirea comportarii in timp a versantilor Deal Saligny, a calitatii si a nivelului apelor subterane de pe Valea Seimeni, Valea Cismelei si platforma CNE Cernavoda


Anunt de participare (utilitati) numarul 120847/09.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala:  Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010494, Romania, Punct(e) de contact:  CNE Cernavoda , Str. Medgidiei nr. 2; tel: 0241.80.18.02; fax: 0241.236.006 intre orele 7:30 si 16:00, Tel. 0241801802, In atentia:  Paul Rosoga, Email:  [email protected], Fax:  0241236006, Adresa internet (URL):  http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii pentru urmarirea comportarii in timp a versantilor Deal Saligny, a calitatii si a nivelului apelor subterane de pe Valea Seimeni, Valea Cismelei si platforma CNE Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii pentru urmarirea comportarii in timp a versantilor Deal Saligny, a calitatii si a nivelului apelor subterane de pe Valea Seimeni, Valea Cismelei si platforma CNE Cernavoda
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71315400-3 - Servicii de inspectare si verificare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 368, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE :7.000 leiGARANTIA DE BUNA EXECUTIE :10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA LA NOTARIAT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate; Declaratie de neincadrare in art 181 din OUG 34/2006; certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice ; certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale ; Certificat constatator emis de Oficiul Registrul comertului ? original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil anual : lichiditate generala = 90%;
Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala: 184.000 lei, Angajamentul ferm al persoanei invocate privind sustinerea financiara a ofertantului (daca este cazul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelorservicii similare efectuate in ultimii 3 ani
Autorizatie pentru acceptarea operatorului economic pentru lucru in intreprinderile operatoare, conform Ordin CNCAN nr.228/2002 sau angajamentul ferm al ofertantului ca va obtine aceasta autorizatie in maxim 30 de zile lucratoare de la data de adjudecare, daca este declarat castigator
Autorizatie ANCPI (Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara) conform Ordinului 107/2010, publicat in MOF nr.23/13.04.2010Certificat ISO 9001-2008Certificat ISO 17025-2005 sau contract cu un laborator de analize chimice acreditat ISO-17025-2005
Declaratia de conformitate
Angajamentul ferm al persoanei invocate privind sustinerea tehnica a ofertantului (daca este cazul)
Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TD 24864
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2011 13:00
Locul: CNE Cernavoda, str. Medgidiei nr.2, Pav.0
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Documentatia de atribuire este publicata in SEAP2.La etapa de licitatie electronica off-line pot participa numai operatorii economici care sunt inregistrati in Sistemul Electronic de achizitii publice (SEAP)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 5 zilede la luarea la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Achizitii
Adresa postala:  Str. Polona nr. 65, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010494, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2011 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer