Licitatie Publica - servicii postale- serviciul confirmare de primire
Anunt de participare numarul 97190/30.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Fiscala Brasov
Adresa postala: str. Dorobantilor nr. 4, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500009, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Benga, Tel.0268 / 474440 int 124, Email: [email protected], Fax: 0268 / 410540, Adresa internet (URL): www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Fiscala Brasov - Birou Sinteza, Analiza si Registratura, parter
Adresa postala: str.Dorobantilor nr.4, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500009, Romania, Tel.0268474440, Email: [email protected], Fax: 0268410540
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie publica de interes local
Activitate (activitati)
Altele: stabilirea, colectarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitelor si taxelor locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii postale- serviciul confirmare de primire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
4 - Transport postal, terestru sau aerian
Locul principal de prestare: Corespondenta se va preda zilnic de catre autoritatea contractanta la sediul sau din Brasov, str. Dorobantilor nr.4 in intervalul orar 11.00 13.00.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii postale- serviciul confirmare de primire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64110000-0 - Servicii postale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie servicii postale - serviciul confirmare de primire .
- Expediere corespondenta internain plicuri (0g 2 kg), Numar estimat de plicuri :
- in medie 350 trimiteri postale inregistrate cu confirmare de primire / zi cu exceptia termenelor de plata cand pot fi expediate in medie 5000 plicuri /zi pana la data de 30.10.2010
Valoarea estimata fara TVA: 222, 689.08RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.05.2010 pana la 29.10.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 4.453, 78 lei (2 % din valoarea estimata a contractului fara TVA, ce urmeaza a fi atribuit);
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- certificat constatator emis de oficiul registrului comertului(original sau copie legalizata si copie); (certificatul este valabil 30 zile de la data eliberarii)
- certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul / ofertantul este rezident) respectiv:
Certificat de neurmarire fiscala eliberat de Directia Fiscala a municipiului/orasului etc pe raza careia isi are sediul ofertantul in original sau copie legalizata si copie, din care sa reiasa ca agentul economic nu are datorii la bugetul local; (1 - Certificatul de atestare fiscala se emite in termen de cel mult doua zile lucratoare de la data depunerii cererii de catre contribuabil si poate fi utilizat de contribuabil pe toata perioada lunii in care se emite. Certificatul de atestare fiscala emis in intervalul 25 a lunii - finele lunii este valabil pe toata perioada lunii urmatoare emiterii. Pe perioada de utilizare, certificatul poate fi prezentat de contribuabil, in original sau in copie legalizata, oricarui solicitant.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ISO 9001 sau alt certificat in domeniul calitatii
- sa faca dovada ca este autorizat sa efectueze servicii postaleprin detinerea certificatului-tip de atestare a dreptului de a furniza servicii postale pe baza regimului de autorizare generala, eliberat in temeiul art.16 din OG. Nr.31 /2002 privind serviciile postale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-va avea o singura runda se va desfasura in data de 28.04.2010, incepand cu ora 14.00, se va incheia in data de 29.04.2010 ora 14.00
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2010 13:00
Locul: 16.04.2010, Ora 13.00., sediul Directiei Fiscale, Brasov, Str. Dorobantilor nr. 4, et. 2, cam. 18.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 / 3104641, Fax: 021 / 3199759
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul contencios
Adresa postala: str. dorobantilor nr.4, etaj 2, camera 25 brasov, Localitatea: brasov, Cod postal: 500009, Romania, Tel.0268474440, Fax: 0268410540
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2010 12:59