Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII POSTALE


Anunt de participare numarul 135635/17.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul de Politie Judetean Prahova
Adresa postala: PLOIESTI, STR. VASILE LUPU, NR. 60-62, JUD. PRAHOVA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100166, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTIMENT MARKETING ACHIZITII, Tel. +40 244302145, In atentia: CURALEA DELIA, STANCIU CRISTINA, PANCU MIHAELA, Email: [email protected], Fax: +40 244519388, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII POSTALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
4 - Transport de corespondenta pe uscat si aerian
Locul principal de prestare: Ploiesti, str. Vasile Lupu, nr. 60-62, jud. Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 842, 716.63 si 938, 092.45RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: iulie+decembrie 2012, ianuarie-decembrie 2013 (val. estimata 470000 lei fara TVA); ianuarie-iulie 2014
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII POSTALE DE DISTRIBUIRE A CORESPONDENTEI IN CONDITIILE PREVAZUTE IN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATE MINIMA -243435
CANTITATE MAXIMA -270566
Valoarea estimata fara TVA: intre 842, 716.63 si 938, 092.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui prin modalitatile reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: RO71TREZ5215005XXX000090 Trezoreria Ploiesti.Se solicitagarantie de participare in cuantum de 1, 5 % din valoareaestimata a contractului, respectiv 14071, 38 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Garantia de buna executiese va constitui prin modalitatile reglementate de art. 90 din H.G. nr. 925/2006.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin virament bancar, suma se va vira in contul: RO71TREZ5215005XXX000090 Trezoreria Ploiesti.Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 10 % din valoareafiecarui contract subsecvent ce va fi incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatului de participare cu oferta independenta.a) Declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. decl. se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.
b.Certificate privind plata taxelor si impozitelor locale si catre bugetul de stat, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul local sau de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele. a)Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?), din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate prestarea de servicii din categoria celor care fac obiectul achizitiei.b)Certificat tip de atestare a dreptului de a furniza servicii postale pe baza regimului de autorizare generala, eliberat in temeiul art. 16 alin. (4) din OG nr. 31/2002 privind serviciile postale.
c) Persoane juridice straine: Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregitrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana, copie legalizata in limba romana sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cu prezentarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Valoarea cifrei de afaceri sa fie mai mica sau egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit, multiplicata cu 2, ca< 940000 lei(470000 lei x2).Daca din motive obiective, justificate corespunzator operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate , acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare;b) Ultimul bilant contabil documentul ce va demonstra situatia economica si financiara a operatorului economic, trebuie sa fie inregistrat la autoritatea financiara competenta.;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Lista principalelor contracte de servicii po?taledin ultimii 3 ani , continand valori, perioade de prestare si beneficiari.Suma contr. resp. sa fie mai mica sau egala cu val. est. a contr. cel mai mare, ce urme. a fi atribuit (?contracte< 470000 lei). Cap. teh. poate fi sustinuta si de o alta pers., sustinerea se poate dovedi prin prez. unui angaj. ferm.In cazul in care un grup de op.ec. depune o oferta comuna, cap.tehnica si prof. se demons. in cond. prev. mai sus.Nota.se va completa formularul privind subcontr. si specializ. acestora (daca este cazul).Ofertantul va preciza partile din contr. pe care are eventual intentia sa le subcontr. si datele de identif. ale subcontra.Subcontr. vor compl. decl. priv. calitatea de particip. la proc.- form. prez. in original. Contr. incheiate intre ofertant si subcontr. nominalizati vor constitui anexe la contr. de achiz. publ.Pe per. derularii contr. ofertantul nu va inlocui subcontr. nominaliz. in oferta fara acordul AC.
certificate de calitate ISO 9001 sau echivalent emise pentru ofertant in calitate de prestator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
NU exista limite ale val., cu respect.prev. art. 202 din OUG 34/2006.: SEAP va informa ofertantii cu privire la: existenta de preturi sau val, noi prezentate in cadrul LE, nr particip. la LE.AC va invita toti ofertantii care au depus oferte admis. sa prez. preturi noi.Invitatia se trans. simultan, tuturor ofertantilor respectivi.Invitatia de participare si notif. de incepere a LE vor fi generate si transmise automat de catre sistem la adresa de e-mail inreg. in sistem ca adresa de contact si vor fi disponib.in sectiunea ?Notificari de sistem?.Nr.de runde ale LE: 1.LE va incepe dupa doua zile lucr. de la transm. invit., Durata unei runde: 1 (una) zi, resp. 24 ore.inf.relev.referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: in vederea particip.la LE op. ec. sa fie inregi.online si sa detina certif.digital valid pT acces in sistem.Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
315061
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2012 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2012 12:00
Locul: Inspectoratul Judetean de Politie Prahova, Ploiesti, str. Vasile Lupu, nr. 60, Jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite din partea operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma derularii etapei de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL JUDETEAN DE POLITIE PRAHOVA
Adresa postala: STR. VASILE LUPU NR. 60-62, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100018, Romania, Tel. +40 244302145, Email: [email protected], Fax: +40 244519388
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2012 16:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer