Licitatie Publica - Servicii postale
Anunt de participare numarul 147750/06.11.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Adresa postala: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Sediul ANAF, Tel. +40 213872370 / +40 213871178, In atentia: Melania Cozma, e-mail: [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 213199676, Adresa internet (URL): www.anaf.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii postale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Coordonatele sunt mentionate in Anexele nr. 1-3 ale Caietului de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 19, 593, 986.4 si 140, 351, 855.84RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: anual, in functie de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii postale de colectare, sortare, transport si livrare la destinatari a trimiterilor postale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64110000-0 - Servicii postale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-cantitate minima/maxima pentru un singur contract subsecvent sunt prezentate in Anexa B
-cantitate minima/maxima acord - cadru: sunt prezentate in Anexa B
Cantitate minima/ acord ? cadru: 2.848.320 buc.trimiteri postale;cantitate max/acord - cadru: 41.227.088 buc.trimiteri postale
Serviciile postale se vor presta pentru urmatoarele autoritati contractante:
1.Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? lider, reprezentant legal al Asocierii
(sediul central, DGAMC, DGV, DGTICSV, DGAF, UIR)
2. Ministerul Finantelor Publice
3. Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Bucuresti
Coordonatele sunt mentionate in Anexele nr. 1-3 ale Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 19, 593, 986.4 si 140, 351, 855.84RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: pentru LOT 1 = 15.000 lei pentru LOT 2 = 15.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modalitatea de constituire cf art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul autoritatii contractante: RO26TREZ7005005XXX000860 deschis la Trezorerie Mun. Bucuresti. In cazul in care CNSC respinge o contestatie se va retine in raport cu valoarea estimata o suma in conformitate cu prevederile art. 278'1, alin. (1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prevederile art.278'1, alin.(1) din OUG 34/2006 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.In vederea evaluarii in mod unitar a cuantumurilor garantiilor de participare depuse in euro sau in alte valute, echivalentul in lei al fiecareia dintre acestea va fi calculat la cursul monedei nationale (RON) comunicat de BCE cu 5 (cinci) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta poate solicita din motive obiective extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din suma fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie se constituie fie: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (art.90, alin.1) din HG 925/2006 modificata de HG 834/2009); prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din HG 925/2006 actualizata se aplica in mod corespunzator; b) in cazul in care partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. - In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr.1045 din 19.10.2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat; virament (ordin de plata).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular 1).
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertulsustinator (dupa caz).
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Completare - Formular 2).
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).
3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completareFormular 3).
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUGnr. 34/2006
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completareFormular 4).
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Gelu Stefan Diaconu, presedinte, Octavian Teodor Deaconu, secretar general, Narcisa Stefania Bradeanu, director general, Directia generala de buget si contabilitate, Paul Soviani, director general adjunct, Directia generala de buget si contabilitate, Florina Lucretia Pasca, sef serviciu, Directia generala de buget si contabilitate, Lacramioara Golban, sef birou, Directia generala de buget si contabilitate, Anamaria Danalache, consilier superior, Directia generala de buget si contabilitate, Toma Costreie, director general, Directia generala juridica, Luiza Magdalena Geambasu, director general adjunct, Directia generala juridica, Gheorghe Gachi, director general, Directia generala de investitii, achizitii publice si servicii interne, Elena Giorgiana Nicoleta Hagi-Nicovici, director general adjunct, Directia generala de investitii, achizitii publice si servicii interne, Teodor Stan, sef serviciu, Directia generala de investitii, achizitii publice si servicii interne, Anica Lincu, sef birou, Directia generala de investitii, achizitii publice si servicii interne, George Nastase, consilier superior, Directia generala de investitii, achizitii publice si servicii interne, Mihai Marin, consilier superior, Directia generala de investitii, achizitii publice si servicii interne, Melania Cozma, consilier superior, Directia generala de investitii, achizitii publice si servicii interne, Ion Angelescu, sef serviciu, Unitatea de Imprimare Rapida Ramnicu Valcea.Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).
5.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completareFormular 5).
6.Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.
7. Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.
In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic ofertant. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie cu mentiunea "conform cu originalul".
Informatii privind persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
2. Certificat-tip de atestare a dreptului de a furniza servicii postale pe baza regimului de autorizare generala, eliberat in temeiul art.7 din OUG nr. 13/2013 privind serviciile postale. Ofertantii trebuie sa fie inscrisi in Registrul public al furnizorilor de servicii postale, disponibil pe pagina de internet a ANCOM.3.Document care sa ateste calitatea de Operator de date cu caracter personal in conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita operatorului economic informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze.
Se va completa si prezenta formularul Declaratie pe propria raspundere cuprinzand subcontractantii - semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.
Experienta similara: se solicita operatorului economic sa faca dovada ca a prestat in ultimii trei ani, pana la termenul limita de depunere a ofertelor, servicii similare in valoare cumulata de cel putin:
- pt. LOT 1-7.624.905, 96 lei- pt. LOT 2- 41.000.000 lei in cadrul a maximum 3 contracte/lot. Experienta similara va fi sustinuta prin prezentarea unei Declaratii privind experienta similara si Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, pana la termenul limita de depunere a ofertelor si Detalii privind experienta similara.
Pentru dovedirea celor declarate, se solicita ofertantului prezentarea de Documente constatatoare/recomandari (copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).Documentele prezentate vor fi semnate, datate si stampilate de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea listei principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privindcapacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Nota : Persoana ce asigura sustinerea capacitatii tehnice nu trebuie sa se
afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire
conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG
34/2006
Pentru perioada aferenta anilor 2012, 2011, 2010 conversia monedelor in care este exprimat pretul contractelor se va efectua conform cursului de schimb mentionat la pct.III.2.2). Pentru anul 2013, se va utiliza cursul de schimb valutar euro/leu din data de 22.10.2013, respectiv 1 euro = 4, 4370 lei. Pentru perioada aferenta anilor 2012, 2011, 2010, pentru conversia altor monede decat euro sau leu, se vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana pentru respectivele monede
Informatii referitoare la capacitatea de expediere a corespondentei in toate unitatile administrativ ? teritoriale din tara solicitate de asocierea autoritatilor contractante
informatii referitoare la dotarile specifice.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine cel putin 100 autovehicule marfa si dotarile specifice (echipamente IT, soft licentiat specializat in procesarea si predarea corespondentei, alte dotari necesare pentru
indeplinirea contractului) necesare pentru sustinerea contractelor subsecvente acordului cadru.
Documente doveditoare pentru asigurarea unui nivel corespunzator al managementul calitatii(ISO9001 sau echivalent).
Sistem de management al securitatii informatiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 6Formularul nr. 7Formularul nr. 7aFormularul nr. 7b.Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul are obligatia de a face dovada asigurarii expedierii corespondentei in toate unitatile administrativ-teritoriale din tara prin prezentarea tuturor punctelor de lucru la nivel national in fiecare judet, municipiu, oras, comuna, deservite de angajati proprii sau prin contracte ferme de prestari servicii pentru toata perioada de derulare a acordului-cadru.Formular nr. 8Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii serviciilorce fac obiectul contractului (ISO 9001 sau alte documente echivalente, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei), in copie certificata conform cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legalDocumentele se vor prezenta copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat ISO 27001:2006 privind sistemul de management al securitatii informatiei sau echivalent, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei), in copie certificata conform cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1122990/22.10.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.12.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2013 11:30
Locul: Sediul ANAF, str. Apolodor 17, sector 5, Bucuresti, tronson VII, etaj 6, camera 25
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic! Programul este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.In cazul in care un ofertant uzeaza de prevederile art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in anexa care va insoti declaratia respectiva, acesta trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazutela art. 256 ^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne - ANAF
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 0213872370, Email: [email protected], Fax: +40 0213199676
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2013 14:18