Licitatie Publica - SERVICII POSTALE CU CONFIRMARE DE PRIMIRE
Anunt de participare numarul 124329/22.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECTORULUI 1
Adresa postala: strada.Biserica Amzei nr.21-23 sect.1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010343, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN BOGDAN, Tel. 021.311.91.06 int. 113, Email: [email protected], Fax: 021.319.99.92, Adresa internet (URL): http: //www.impozitelocale1.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica de interes local
Activitate (activitati)
Altele: Stabilirea, constatarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitelor, taxelor si a altor venituri ale bugetelor locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII POSTALE CU CONFIRMARE DE PRIMIRE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
transmiterea la destinatar a trimiterilor postale cu confirmare de primire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64110000-0 - Servicii postale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 60.000 de trimiteri cu confirmare de primire
maxim 127.038 de trimiteri cu confirmare de primire
Valoarea estimata fara TVA: 507, 073RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 10.000 leigarantie de buna executie 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatetea;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;
Declaratie privind calitatea de participant;
Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta;
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal in a carei competenta de administrarese afla contribuabilul;
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent in administrarea impozitelor si taxelor locale;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;
Certificat-tip de atestare a dreptului de a furniza servicii postale pe baza regimului de autorizare generala;Ofertantii trebuie sa fie inscrisi in Registrul public al furnizorilor de servicii postale, disponibil pe pagina de internet a ANCOM.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
Fise experienta similara insotite de recomandari din partea beneficiarului;
Declaratie pe proprie raspunderecu privire la echipamentele tehnice aflate in dotare;Certificat privind sistemului de management al calitatii (al operatorului economic) ISO 9001 :2008;
Observatie: este acceptat si certificatul de management integrat (calitate ? mediu ? sanatate)
Certificat privind sistemul de management al securitatii informatiei ISO 27001 :2006, privind securitatea informatiei;
Declaratiepepropria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel. 021.319.51.83, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.97, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile - conform art.256 exponent 2 alin. b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Impozite si Taxe Locala a Sectorului 1 Bucuresti - Serviciul Juridic si Solutionare Contestatii
Adresa postala: Str. Biserica Amzei nr. 21-23, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010343, Romania, Tel. 021.311.91.06, Email: [email protected], Fax: 021.319.99.92, Adresa internet (URL): www.impozitelocale1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2011 12:56