Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii postale de distribuire a corespondentei


Anunt de intentie numarul 18055/12.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEVALCEA
Adresa postala:  RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240195, Romania, Punct(e) de contact:  Iulian Tomulescu, Tel. 0250737777, Email:  [email protected], Fax:  0250737620, Adresa internet (URL):  www.finantevalcea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Servicii postale de distribuire a corespondentei
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
4 - Transport postal, terestru sau aerian
Locul principal de livrare sau de executare : oficiile postale ale prestatorului si sediul Unitatii de Imprimare Rapida valcea
Cod NUTS: RO415 - Valcea
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 223, 607, 336.68RON
Servicii postale de distribuire a corespondenteiCantitati estimate, lunare: - trimiteri simple neprioritare 71.258- trimiteri cu confirmare de primire 65.683.763- trimiteri simple neprioritare cu serviciul suplimentar recomandat 9.758
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.05.2010
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Durata acordului – cadru este de 41 luni cu un singur prestator
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
- garantia de participare este de 1.000.000 lei;
- garantia de buna executie este de 10% din pretul fiecarui contract subsecvent incheiat, exclusiv TVA, prin virament in contul IBAN RO86TREZ6715005XXX000123, deschis la Trezoreria Municipiului Ramnicu Valcea, - limba de radactare – romana;
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia ?domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2010 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer