Licitatie Publica - Servicii postale de distribuire a corespondentei
Anunt de participare numarul 110799/09.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEVALCEA
Adresa postala: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240195, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Tomulescu, Tel. 0250737777, Email: [email protected], Fax: 0250737620, Adresa internet (URL): www.finantevalcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii postale de distribuire a corespondentei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
4 - Transport postal, terestru sau aerian
Locul principal de prestare: punctele de lucru ale prestatorului stabilite de comun acord cu achizitorul si sediul Unitatii de Imprimare Rapida din Ramnicu Valcea, str. Stolniceni, nr. 49
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 127, 291, 970RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anul 2011 - 63645985 lei anul 2012 - 63645985 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii postale de distribuire a corespondentei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64110000-0 - Servicii postale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati estimate pentru 24 de luni:
Trimiteri din sfera serviciului universal
- trimiteri de corespondenta ? 984.000
- trimiteri infadres ? 100800
- trimiteri de corespondenta cu serviciul suplimentar recomandat ? 240.000Trimiteri din afara sferei serviciului universal
- trimiteri prioripost ? 12.000
- trimiteri de corespondenta neprioritara cu confirmare de primire ? 43.200.000
Valoarea estimata fara TVA: 127, 291, 970RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantia de participare este de 1.000.000 lei fara TVA, garantia de buna executie este de 10% din pretul fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere cu obligatia legalizarii ei, in cazul in care oferta este desemnata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificate de atestare fiscala din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat al statului (formulare - tip eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice) si bugetele locale (formulare - tip eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale sau Consiliul Local) in termen de valabilitate, original sau copie legalizata;
- Cazier fiscal-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice in termen de valabilitate, original sau copie legalizata;
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale
- Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, termen maxim intre emitere si data limita de depunere a ofertelor ? 30 zile, original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la 31.12.2009, inregistrat la organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea cifrei de afaceri medie pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.000.000 lei din activitati de trimiteri postale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta in domeniul serviciilor postale de distribuire a corespondentei.Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita derecomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv.
certificat de participare la licitatie cu oferta independentaRecomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursulderularii contractului respectiv;b) definirea experientei in distribuirea corespondentei postale atat din sfera serviciului universal cat si din afara serviciului universal, cel putin pentru gama de trimiteri solicitate prin caietul de sarcini.
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt in vigoare la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea uneirecomandari din partea unui client, (autoritate publica sau operator economic), pentru derularea de contracte de servicii postale cu acoperire nationala.- volumul trimiterilor de corespondenta intr-un an, pe unul sau mai multe contracte sa fie de minimum 1.200.000.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare este pretul; nr. de runde 1 (una); alte informatii conform cap 4.2 din Fia de date a achizitie
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
55596/ 02.11.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S93-139433 din 14.05.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.12.2010 12:00
Locul: sediul Directiei Generale a Finantelor Publice a Judetului Valcea, str. General Magheru, nr. 17, Ram
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite/reprezentatii legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- aviz al ordonatorului principal de credite cu nr. 1104029 din 26.10.2010- ofertele se depun la registratura Directiei Generale a Finantelor Publice a Judetului Valcea, str. General Magheru, nr. 17, Ramnicu Valcea, in termenul si conditiile impuse prin documentatia tehnica;
-deschiderea ofertelor se va face la sediul Directiei Generale a Finantelor Publice a Judetului Valcea,
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: strada Calea Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel. 0248219374, Fax: 0248223828, Adresa internet (URL): www.justitie-ag.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic al Directiei Generale a Finantelor Publice Valcea
Adresa postala: str. General Magheru, nr. 17, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240195, Romania, Tel. 0250737777, Fax: 0250737620, Adresa internet (URL): www.finantevalcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2010 15:17