Licitatie Publica - Servicii postale de distribuire a corespondentei
Anunt de participare numarul 133325/23.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala a Finantelor Publice Harghita
Adresa postala: Str.Revolutiei din Decembrie Nr.20, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530223, Romania, Punct(e) de contact: Erzsebet Csato, Tel. +40 266207849, Email: [email protected], Fax: +40 266207821, Adresa internet (URL): www.finanteharghita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii postale de distribuire a corespondentei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Directia Generala a Finantelor Publice a Judetului Harghita si unitatile sale teritoriale
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 040, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1 pe an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de distributie a corespondentei D.G.F.PHARGHITA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati-estimari ale cantitatilor minime si maxime care vor face obiectul: Acordul cadru: mimim 300.000 trimiteri postale ?maxim 360.000 trimiteri postaleUn singur contract subsecvent : minim 100.000 trimiteri postale ?maxim 120.000 trimiteri postale
valoarea estimate a acordului cadru estimate fara TVA: 1.040.000 lei
Sau intervalul intre 350.000 lei si 1.040.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 040, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de10.400lei-1%din valoarea estimata a contractuluiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare :60 de zile de la data depunerii ofertelor : Garantia de buna executie este exprimata la 2% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de sta/OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006
Certificate fiscale :
Certificat deatestare fiscalaprivind plata obligatiilor la bugetul general consolidat
Certificat de atestare fiscala privindimpozitele si taxele locale
Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta, cf. Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010
Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 691dinO.U.G. nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Persoana cu functie de decizie in cadrul D.G.F.P HARGHITAEc.Kedves Emeric-director executiv Certificate constatatoare din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Cel putino recomandare sau document constatator din partea altor beneficiari ai serviciilor similare prestate de operator din ultimii 3 ani.
Certificat-tip de atestare a dreptului de a furniza servicii postale,
Document care sa ateste calitatea de Operator de date cu caracter personal
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitateangajat si al cadrelor de conducere
Ofertantul va prezenta certificat ISO 9001/2008 sau altele echivalente pentru activitatea care face obiectul achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementulprocesului de reofertare : Pretul (pentru corespondenta [trimiterile postale] recomandate, cu confirmare de primire, avand treapta de greutate cuprinsa intre 0 - 20 grame), exprimat in lei/bucata, fara T.V.A.: Nu exista limite.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una)Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatieiDurata unei runde: 1 (una) ziInformatiile relevante referitoarein vederea participarii la licitatia electronica, conform art. 42 din HG 1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sau informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la www.e-licitatie.ro).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2012 10:00
Locul: Sediul D.G.F.P Harghita Biroul 211
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
n cazul in care se constata ca, in urma fazei finale de licitatie electronica, ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractantava solicita ofertantilorsa depunao noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Anuntul de participare se trimite la JOUE conform Regulamentului comisiei Europene nr.1251 /2011
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de cel mult 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala a Finantelor Publice Harghita?Serv.Juridic
Adresa postala: Strada Revolutiei din Decembrie nr.20, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530223, Romania, Tel. +40 266207819, Fax: +40 26-207821
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2012 09:05