Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii postale de distribuire a corespondentei


Anunt de participare numarul 139864/20.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEVALCEA
Adresa postala: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240195, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Tomulescu, Tel. +40 250737777, Email: [email protected], Fax: +40 250737620, Adresa internet (URL): www.finantevalcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii postale de distribuire a corespondentei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: acoperire nationala in toate judetelela nivelurban si rural.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 117, 394, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: doua contracte subsecvente anuale
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile postale de trimitere a corespondentei la nivel national in fiecare judet(urban si rural) vor fi prestate in conformitate cu specificatiile caietului de sarcini, pe durata valabilitatii contractelor subsecvente acordului-cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Perioada de derulare a acordului-cadru:
- contractul subsecvent nr. 1 in perioada 11.01.2013 - 10.01.2014;
- contractul subsecvent nr. 2 in perioada 11.01.2014 - 10.01.2015.
Valoareaminima estimataa contractelor subsecvente este de :
- pentru 2013: 31.937.700 LEI fara TVA
- pentru 2014:31.937.700 LEI fara TVA,
Cantitatea minima estimata pe durata intregului acord ? cadru este de:
Trimiteri din sfera serviciului universal
- trimiteri de corespondenta ? 24.000
- trimiteri infadres ? 12.000
- trimiteri de corespondenta cu serviciul suplimentar recomandat ? 1.920.000
Trimiteri din afara sferei serviciului universal
- trimiteri prioripost ? 12.000
- trimiteri prioripost marfa (colete)cu confirmare de primire - 24.000
- trimiteri de corespondenta neprioritara cu confirmare de primire ? 20.400.000
Valoareamaxima estimataa contractelor subsecvente este de :
- pentru 2013: 58.697.400 LEI fara TVA
- pentru 2014:58.697.400 LEI fara TVA,
Cantitatea maxima estimata pe durata intregului acord ? cadru este de:
Trimiteri din sfera serviciului universal
- trimiteri de corespondenta ? 48.000
- trimiteri infadres ? 36.000
- trimiteri de corespondenta cu serviciul suplimentar recomandat ? 2.400.000
Trimiteri din afara sferei serviciului universal
- trimiteri prioripost ? 24.000
- trimiteri prioripost marfa (colete)cu confirmare de primire - 48.000
- trimiteri de corespondenta neprioritara cu confirmare de primire ? 38.400.000
Valoarea estimata fara TVA: intre 63, 875, 400 si 117, 394, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare va fi valabila 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Valoarea garantiei de participare se constituie in conformitate cu art. 85 din HG 925/2006, in suma de 2, 347, 896 lei, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, iar valabilitatea ei trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.- scrisoare de garantie emis de o societate bancara sau o societate de asigurari prezentata in original, model - formularul nr. 12;
- ordin de plata in contul deschis nr. RO86TREZ6715005XXX000123 la Trezoreria MunicipiuluiRamnicu Valcea, pentru D.G.F.P. Valcea, CIF 2540783. La data depunerii documentatiei de participare, ofertantul trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de participare.Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executie, in conformitate cu prevederile legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru aceasta ofertantii trebuie sa depuna documentele necesare pentru a demonstra incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.- in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 12513.95 lei, in cond. art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. Garantia de buna executie se contituie in oricare din formele prevazute la art. 90 din HG 925/2006 si ale prevederilor HG 1045/2011, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Valoarea contractului se va determina prin cuantificarea cantitatilor din Centralizatorul de preturi, formular nr. 11, cu tarifele adjudecate de ofertantul desemnat castigator. Garantia de buna executie este irevocabila.Garantia de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract , daca Autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare asigurate de Ministerul Finantelor Publice
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, din care sa rezulteneincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.?Declaratie privind eligibilitatea? - formular 3. Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 181 lit a), b) si d)?
Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 181 lit a), b) si d)? ? formular4.Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 :
a) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea / persoana fizica autorizata ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .
b) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea / persoana fizica autorizata ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .
c) Pentrupersoane juridice / fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate impreuna cu traducerea legalizatain original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - - formular 5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUGnr. 34/2006. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Gogirnoiu Gheorghe, Hrebenciuc Ioan, Vlasceanu Veronica, Matulescu Carmen, Dragoi Daniela, Preda Valentin, Tomulescu Iulian, Balasoiu Constantin, Gidea Liviu, Petre Emilia, Busuioc Aurelian, Angelescu Ion, Colniceanu Maria.Declaratie privind respectarea OrdinuluiANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentrupersoane juridiceromane:
- sa aiba in obiectul de activitate al firmei activitati compatibile cu activitatea de distribuire a corespondentei.
Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de prestari servicii pentru categoria de servicii care face obiectul procedurii de achizitie publica. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea in limba romana.In cazul unei oferte comune, acest certificat/documenttrebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte. Document / certificat care sa ateste ca este furnizor de serviciu universal in domeniul serviciilor postale, conform art. 10, punct 25, din OUG 22/2009 privind infiintarea ANCOM.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani ? valoarea ei trebuie sa fie de minimum 50.000.000 de lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista cu pricipalele prestari de servicii, din care rezulta incheierea si indeplinirea, a minim 1, maxim 2 contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare.
Experienta similara.Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta efectuarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) a minim 1, maxim 2 contracte de prestari servicii postale de distribuire a corespondentei, la nivel national in fiecare judet (urban si rural), in valoare totala de cel putin 25.000.000 lei.
Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client din Romania trebuie sa fie insotita derecomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv.
Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursulderularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul derularii contractuluiau fost inregistrate neconformitati;Autoritatea contractantastabilileste, ca cerinta , prezentareaa minim 1, maxim 2 recomandari din partea unor clienti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretulInformatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor: - numarul participantilor la licitatia electronica-clasament**Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.**Durata unei runde: 1 (una) zi.- informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii pentruparticiparea la licitatia electronica a operatorilor economici care detin certificat digital valid pentru acces in sistem se gasesc la adresahttp: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.- atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
52225
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2012 12:00
Locul: Sediul DGFP Valcea, Rm Valcea, str. General Magheru, nr. 17, judet Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai operatorilor economici participanti la procedura, pe baza de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la eventualele solicitari de clarificari ale operatorilor economici vor fi publicate ca atasamente la anunt de participare pe www.e-licitatie.ro .Termenul limita de depunere a ofertelor precum si termenul limita de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in invitatia de participare publicat in SEAP.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
? 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal conformart. 256² din O.U.G. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul D.G.F.P. Valcea
Adresa postala: Ramnicu Valcea, str. General Magheru, nr. 17, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240195, Romania, Tel. +40 250737777, Fax: +40 250737620, Adresa internet (URL): www.finantevalcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2012 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer