Licitatie Publica - SERVICII POSTALE DE DISTRIBUIRE A CORESPONDENTEI
Anunt de participare numarul 139915/25.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Calea Victoriei nr. 19, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030023, Romania, Punct(e) de contact: Dorina Mihai, Tel. +40 213131200, Email: [email protected], Fax: +40 213136161, Adresa internet (URL): http: //b.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Str. Candiano Popescu, nr. 59 ? 61, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040581, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul de Logistica - Biroul Achizitii, Tel. +40 213131200, In atentia: Mihai Dorina, Email: [email protected], Fax: +40 213136161
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Calea Victoriei, nr. 19, sector 3+40 213112021 int. 23292/23233, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030023, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul de Logistica - Biroul Achizitii, Tel. +40 213112021-23292, In atentia: Cirstea Adrian, Fax: +40 213136161
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII POSTALE DE DISTRIBUIRE A CORESPONDENTEI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
4 - Transport de corespondenta pe uscat si aerian
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 600, 005RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii postale de distribuire a corespondentei, in conditiile respectarii cerintelor din Documentatia de atribuire (Fisa de date si Caietul de sarcini).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64110000-0 - Servicii postale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati - estimari ale cantitatilor minime si maxime care vor face obiectul:
?acordului cadru : minim 5.000 trimiteri postale - maxim 151.900 trimiteri postale
?unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: minim 5.000 trimiteri postale ? maxim 12.700 trimiteri postale
Valoarea estimata fara TVA: 600, 005RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumulgarantiei pentru participare este de 6.000 lei: ?Perioada de valabilitate a garantiei de participare : cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.?Modul de constituire a garantiei pentru participare : potrivit art. 86, alin. 1 din H.G.R. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta- model formularul P.?Potrivit art. 16 din Legea nr.346/2004 Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.?In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, in momentul prezentarii garantiei de participare, acestia voratasa si Declaratia tip prevazuta in Anexa nr. 1 din Ordonanta de Guvern nr.27/2006.?Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, vor fi respinse la deschidere.?Instrumentele de garantie de participare se inapoiaza participantilor necastigatori sau celor care nu s-au prezentat, dupa semnarea acordului cadru cu ofertantul castigator. ?Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent fara T.V.A.?Modul de constituire a garantiei de buna executie: potrivit art. 90, alin. 1 din H.G.R. nr.925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original si care devine anexa la contract - model formularul nr. W.?Potrivit art.16 din Legea nr.346/2004 IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.?In cazul ofertantilor din categoria IMM, in momentul prezentarii garantiei de participare, acestia voratasa si Declaratia tip prevazuta in Anexa nr. 1 din Ordonanta de Guvern nr.27/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formularul A? Declaratie privind eligibilitatea - situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
2. Formularul B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
3. Formularul C ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314 /2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta
4. Formularul D ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr.34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare .
Toateformularelecompletate de operatorul economicvor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formulare solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.Certificatul trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele.
6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatul trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
7. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS). Certificatul trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Pentru a dovedi indeplinirea conditiilor solicitate la punctele 5, 6 si 7 se potprezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Documentele solicitate la punctele 5, 6 si 7 sunt acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
?In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana;
?Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
OBSERVATII:
?Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea acordului ? cadru .
?Daca din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil si/sau are datorii acesta va fi exclus de la procedura, cu exceptia cazului in care : - datoriile inregistrate sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor; sau- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform prevederilor legale.Persoanele cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire :
Conducerea unitatii : Director General ? Cornel Ciocoiu, Adjunct al Directorului General ? Nelu Lupu, Contabil sef ? Laurentiu Ararau, Sef Serviciu Logistica ? Octavian Balan, Comisia de evaluare: Cirstea Adrian, Jingan Eduard-Nicolae, Constantin Andreea, Mihai Dorina, Gogioiu Constantin. ?Pentru persoanele juridice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate / administratori, precum si faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate prestarea de servicii din categoria celor care fac obiectul achizitiei (valabil la data deschiderii ofertei) .
?Pentru persoanele fizice/juridice straine: - Documente edificatoare prin care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.
?In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana;
?Documentele solicitate in cadrul acestei sectiunisunt acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
?Ofertantul clasat pe primul loc dupa incheierea fazei finale de licitatie electronica va a prezenta obligatoriu autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.- Certificat-tip de atestare a dreptului de a furniza servicii postale pe baza regimului de autorizare generala, in termen de valabilitate, eliberat in temeiul art.16 alin.(4) din Ordonanta Guvernului nr.31/2002 privind serviciile postale, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.642/2002, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Datele de identificare ale oferatntului, principala piata a afacerilor precum si cifra de afaceri pe ulitimii 3 ani.Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul mediu de schimb euro/lei comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv, astfel: ANUL CURS EURO
2009 4, 2373
2010 4, 2099
2011 4, 2379
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat lei in euro vor utiliza cursurile de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (a se consulta in acest sens site-ul oficial www.ecb.int).
Modalitatea de indeplinire:
- ofertantul va completa Formularul E ? Fisa Informatii generale.
Verificarea capacitatii economice a ofertantului.Modalitatea de indeplinire:
Ofertantul va prezenta Bilantul contabil aferent anului 2011, vizat si inregistrat de organele competente, in copie certificata, pentru conformitate cu originalul. Certificarea pentru conformitate va fi facuta de catre reprezentantul legal al ofertantului (sau semnatarul ofertei imputernicit de acesta) prin inscrierea pe fiecare pagina a mentiunii ?CONFORM CU ORGINALUL? insotita de semnatura persoanei respective.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele servicii postale prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Modalitatea de indeplinire:
- ofertantul va completa Formularul U ? Lista principalelor servicii prestate.
Certificate de calitate, ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitate, emise de organisme acreditate in domeniu pentruprestatorul de servicii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: Pretul-?Pretul cel mai scazut, lei/bucata?, fara T.V.A., pentru corespondentatrimiterile postale)recomandate, cu confirmare de primire, avand treapta de greutate cuprinsa intre 0 - 20 grame.b)eventualele limite a valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite: Nu exista?Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una)?Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei?Durata unei runde: 1 (una) ziDupa incheierea fazei finale de licitatie electronica, operatorul economic situat pe primul loc, conform clasamentului afisat de operatorul SEAP, va transmite autoritatii contractante, formularul de oferta H si formularele H1- H3, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3297131
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2012 10:30
Locul: Sediul DGPMB din Calea Victoriei nr. 19, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Prezentarea documentelor inscrise la Capitolul III.2) CONDITII DE PARTICIPARE este obligatorie iar neprezentarea lor duce la descalificarea ofertantului.2.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la pct.III.2.1)-III.2.3, in conformitate cu art.11, alin.4 din HGR nr. 925/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere-Formularul F??Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare?, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis modul concret de indeplinire a cerintelor de la pct.III.2.1)- III.2.3).?Se vor prezenta si urmatoarele documente: - Scrisoare de inaintare?model Formularul 1- Imputernicire scrisa? in partea ofertantului, pentru persoana/persoanele desemnate sa participe la activitatea de deschidere a ofertelor, model Formularul K.NOTA: DEPARTAJAREA IN CAZ DE EGALITATE DUPA FAZA FINALA DE L.E.?In cazul in care dupa desfasurarea fazei finale de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Daca si in acest caz ofertele de pret sunt egale, va fi declarata castigatoare oferta al carui pret de pornire a fost cel mai mic.NOTA : Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti ? Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Victoriei, nr. 19, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030023, Romania, Tel. +40 213136161
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2012 09:58