Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii postale de distributie a corespondentei


Anunt de participare numarul 115123/08.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala a Finantelor Publice Constanta
Adresa postala:  B-dul IG Duca nr. 18, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900697, Romania, Punct(e) de contact:  IG Duca nr. 18, Constanta, Tel. 0241488010, In atentia:  Elena Rada, Email:  [email protected], Fax:  0241488011, Adresa internet (URL):  www.mfinante-ct.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii postale de distributie a corespondentei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: IG Duca nr. 18, Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii postale de distributie a corespondentei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 064, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 20000 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor datorate bugetului consolidat alstatului, eliberat de Administratia Finantelor Publice unde are sediul ofertantul cu max. 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor.
- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Serv. Taxe si impozite al Primariei unde are sediul ofertantul, in termen de valabilitate inainte de deschiderea ofertelor.
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala
- Certificat constatator emis de Registrul Comertului de pe langa Tribunalul de resedinta, privind toate datele inregistrate in Registrul Comertului pana la data solicitarii lui de catre ofertant, in termen de valabilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale(Formular10)2.Bilantul contabil la 30.06.2010, vizatsi inregistrat de organele competente, sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor, rapoarte de audit sau CAPACITATEA FINANCIARA A OFERTANTULUIemisa de D.G.F.P. de resedinta
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizatie ANCOM , conform prevederilor Ordonantei Guvernului nr.31/2002 si ale Deciziei presedintului ANRCTI nr.2858/2007 cu modificarile si completarile ulterioare.
- Ofertantii trebuie sa fie inscrisi in Registrul public al furnizorilor de servicii postale disponibil pe pagina de internet a ANCOM.- Fise/fisa de informatii privind experienta similara, lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.
- Resurse umane: declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu de personal angajat in ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, calificarea colaboratorilor care vor fi atrasi in indeplinirea contractelor.
- Documente de certificare ale sistemului de management al calitatii pentru ofertant (in original sau copie legalizata), valabile la data deschiderii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv:
2.CERTIFICAT ISO 9001;
2.CERTIFICAT ISO 27001;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatiile privind organizarea licitatiei electronice sunt prevazute la pct IV.2 din fisa de date a achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2011 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2011 12:00
Locul: B-dul IG Duca nr. 18, Constanta, CP 900697
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 01.02.2012-15.02.2012
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Plata facturii reprezentand contravaloare serviciilor prestate va fi efectuata in intervalul 24-31 al lunii, dupa efectuarea receptiei serviciilor.Pretul prestatiei include toate costurile aferente operatiilor de: preluarea corespondentei de la sediul autoritatii contractante si a unitatiilor subordonate; completarea si atasarea confirmarilor pentru fiecare trimetere cu confirmare de primire in original; returnarea corespondentei nelivrate; returnarea borderourilor completate cu numerele de inregistrare ale scrisorilor recomandate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al DGFP Constanta
Adresa postala:  IG Duca nr. 18, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900697, Romania, Tel. 0241488010, Fax:  0241488011
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2011 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer