Licitatie Publica - Servicii postale si de curierat rapid intern si international
Anunt de participare numarul 141303/28.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE STAT PENTRU CONTROLUL IN TRANSPORTUL RUTIER
Adresa postala: bld. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, intrare poarta G, parter, la Registratura ISCTR.Atentie! A nu se confunda cu Registratura Ministerului Transporturilor., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: CHRISTIAN BRUNO ZALUPCA, Tel. +40 756141499, Email: [email protected], Fax: +40 213116680, Adresa internet (URL): www.isctr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica pentru controlul in transportul rutier
Activitate (activitati)
Altele: controlul in transportul rutier
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii postale si de curierat rapid intern si international
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: La sediul central ISCTR, la sediile agentiilor teritoriale ISCTR si terti (persoane fizice sau juridice)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 586, 000 si 3, 350, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se vor incheia contracte subsecvente cu valabilitate de maxim 12 luni.Valoarea estimata minima a unui contract subsecvent este de 586, 000 RON iar valoarea estimata maxima a unui contract subsecvent este de 837, 600 RON.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curierat rapid intren si intrenational pentru transmiterea coresponentei ISCTR
Tarifele unitare pe segmentele de greutate ale serviciilor aferente acordului -cadru vor fi cele declarate in oferta financiara si nu vor fi modificate pe parcursul derularii intregului acord-cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64120000-3 - Servicii de curierat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Cantitatea minima estimata a unui contract subsecvent este de 76.000 trimiteri interne pe segmentul de greutate 0-0, 5 kg
- Cantitatea minima estimata a unui contract subsecvent este de 8.000 trimiteri interne pe segmentul de greutate 0, 5-1 kg
- Cantitatea minima estimata a unui contract subsecvent este de 2.300 trimiteri externe pe segmentul de greutate 0-0, 5 kg
- Cantitatea minima estimata a unui contract subsecvent este de 200 trimiteri externe pe segmentul de greutate 0, 5-1 kg- Cantitatea maxima estimata a unui contract subsecvent este de 100.000 trimiteri interne pe segmentul de greutate 0-0, 5 kg
- Cantitatea maxima estimata a unui contract subsecvent este de 20.000 trimiteri interne pe segmentul de greutate 0, 5-1 kg
- Cantitatea maxima estimata a unui contract subsecvent este de 3.300 trimiteri externe pe segmentul de greutate 0-0, 5 kg
- Cantitatea maxima estimata a unui contract subsecvent este de 300 trimiteri externe pe segmentul de greutate 0, 5-1 kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 586, 000 si 3, 350, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei: 67.008 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 90 de zile si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: scrisoare de garantie bancara, ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO38TREZ7015005XXX013386 Trezoreria sector 1, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Neprezentarea in documentele de inscriere la procedura a garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei. Ofertantul care solicita reducerea garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr. 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.- urilor. In masura in care, Consiliul National de Solutionare a Constestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va respecta prevederile art. 278ยน din OUG nr.34/2006. 5% din valoarea fara TVA aferenta contractului subsecvent. Se va constitui pana la semnarea contractului subsecvent astfel: ordin de plata, scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare trebuie prezentat in original, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante, obiectul contractului de achizitie publica, valabilitatea pentru care a fost constituita, parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire a contractului de prestari sevicii sunt:
Inspector de stat sef -Gabriel Adrian STEFANESCU, Director Achizitii Publice si Administrativ ? Valeru RADUCA,
Sef Serviciu Financiar Contabilitate ? Eugen BIRAU,
Sef serviciul juridic- Lucica BOTA, Comisia de evaluare:
Christian Bruno ZALUPCA ? Presedinte cu drept de vot;
Mihai GHEORGHITOIU ? Membru;
Roxana DOVLEAC ? Membru;
Radu Anton BOBOS ? Membru;
Stefan ENE- Membru.membrii de rezerva ai comisiei de evaluare: Daniela Andreea STOICAN
Ciprian George OLEA
Corina DULGHERU
Membrii Consiliului de Conducere al ISCTR: Presedinte: Gabriel Adrian STEFANESCU;Membrii: Laszlo Sajtos;Rusanovschi Valentin;Jelea Bogdan;Bizinchie Adrian
Cerinta nr. 4
Declaratii privind calitatea de participant la procedura
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Cerinta nr. 5
Certificat de participare la licitatia deschisa cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 - Formularul nr. 5 Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane
a) Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei publice, numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori. In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata in cazul in care s-a prezentat , ,copie conform cu originalul?.
Cerinta nr. 2
Persoane juridice/fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si prestatorul roman in tara in care prestatorul strain este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu 1.675.200 lei
Se va completa Formularul nr. 6. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecb.eu).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista a principalelor prestari de servicii in domeniul achizitiei efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii, se confirma prin prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Recomandarile pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata notarial sau copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina.
Se va completa Formularul nr. 7
Informatii privind subcontractantii.
Se va completa Formularul nr. 13.
Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent. Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent. Nu se accepta declaratii prin care se atesta ca operatorii economici sunt in curs de auditare in vederea obtinerii certificatului solicitat mai sus sau a celor echivalente. Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea. NOTA: Documentul solicitat se poate prezenta in urmatoarele forme: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata pe fiecare pagina.Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.02.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2013 12:00
Locul: Sediul ISCTR- Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma clasamentului stabilit conform criteriului de atribuire ?oferta cu pretul cel mai scazut?, se constata existenta a doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, clasate pe locul I (respectiv cu pretul cel mai scazut), pentru departajare, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: bld. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 374930814, Email: [email protected], Fax: +40 213116680, Adresa internet (URL): www.isctr.mt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2012 11:39