Licitatie Publica - Servicii postgarantie sistem de avertizare alarmare.
Anunt de participare (utilitati) numarul 68007/05.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0213030572 int 149, In atentia: Cetatean Laurean, Email: [email protected], Fax: 0213032572, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii postgarantie sistem de avertizare alarmare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sucursalele de hidrocentrale ale Hidroelectrica
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 12, 580, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va atribui cate un contract subsecvent anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se urmareste realizarea service-lui instalatiilor de avertizare alarmare aferente sucursalelor SC Hidroelectrica SA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50300000-8 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotica, pentru echipament de telecomunicatii si pentru echipament audiovizual (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 12, 580, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 62.000 lei, garantie de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Suse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, 2.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, aflat in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, 3.Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului, din care sa rezulte C.U.I. si J00/00/00, 4.Certificat de intrgistrare fiscala in scopuri de TVA, emis de ANAF.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti
2) Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente. Bilantul contabil se va prezenta in copie, stampilata si semnata pe fiecare pagina pentru conformitate cu originalul .
3) Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 anisa fie de minim: - 9.435.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din gama oferita, (similar contractului ce urmeaza a fi incheiat) efectuate inultimii 3 ani, aplicabil numai pentru contracte incheiate si indeplinite.Lista trebuie sa contina cel putin: 1 contract cu valoare de min.: -3.145.000 lei
2)Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului3)Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, vor fi atasate CV-urile persoanelor desemnate pentru derularea contractului.
4)Autorizare pentru service si livrare produse, se va emite de catre producator sau reprezentantul autorizat al acestuia (importatorul), catre SC HIDROELECTRICA5) Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contracte finalizate.Se vor prezenta minim 2 (doua) recomandari, care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale privind prestarea de servicii similare in perioada 2006-2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In conformitate cu legislatia in vigoare si cu fisa de date a achizitiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2008 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul independentei, nr 5, sector4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40213195180, Fax: +40213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC Hidroelectrica SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu, nr.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel.+40213032500, Fax: +40213032564
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2008 14:15