Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii preluare, transport si eliminare finala a namolului, cu umiditate max 21% substanta uscata, rezultat la Statia de Epurare Ape Uzate a municipiului Bacau


Anunt de participare numarul 132078/14.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU SA
Adresa postala: Narciselor, nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600310, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN MURARU, Tel. 0334 401 796, Email: [email protected], Fax: 0234 551 175, Adresa internet (URL): www.apabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Soc.Com.cf.art.8, lit.d, din OUG 34/2006
Activitate (activitati)
Altele: APA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii preluare, transport si eliminare finala a namolului, cu umiditate max 21% substanta uscata, rezultat la Statia de Epurare Ape Uzate a municipiului Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: raza municipiului Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 9, 538, 600RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui acord-cadru pe o perioada de 4 ani pentru servicii de preluare, transport si eliminare finala a namolului, cu umiditate maxima de 21% substanta uscata, rezultat la Statia de Epurare Ape Uzate a municipiului Bacau.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90513700-3 - Servicii de transport al namolului (Rev.2)
90513800-4-Servicii de tratare a namolului (Rev.2)
90513900-5-Servicii de eliminare a namolului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord ? cadru:
Cantitati minime: 51.100 m.c.Cantitati maxime: 73.000 m.c.Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent:
Cantitati minime: 12.775 m.c.Cantitati maxime: 18.250 m.c.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 538, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 95.000, 00 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere de operatori economici conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a ofertantului:
-Declaratie privind eligibilitatea - Completare F 12A
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - Completare F 12B
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006 - Completare F 13
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Completare F 15
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale:
-Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Completare formularul C
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor prestatii similare inultimii 3 ani - Completareformularul 12 E- Declaratie pe propria raspundere privind dotarea cu utilaje/ echipamente/ instalatie - Completareformularul 12 H- Autorizatie de functionare si profil de activitate- Autorizatie de mediu- Licenta de transport
- Certificat ISO 14001
- Standard de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Modul de desfasurare al procedurii: Offline cu faza finala de licitatie electronicaL.E. se va desfasura intr-o singura runda. Pretul unitar face obiectul procesului repetitiv de ofertare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8401
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.12.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2012 10:00
Locul: S.C. COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU S.A. ? Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Oferta financiara va prezenta pretul unitar ( P.U. lei/m.c), fara TVA, si trebuie sa includa preluarea, transportul si eliminarea finala a namolului.Pretul unitar, pe care operatorul economic l-a prevazut in propunerea financiara si pe baza caruia se va determina pretul fiecarui contract subsecvent, va fi ferm si nu va putea fi modificat pe toata perioada derularii acordului ? cadru, respectiv 4 ani (48 luni).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Constestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel. 0234-513926, Email: [email protected], Fax: 0234-514275, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspx?idInstitutie=110
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU S.A. ? Serviciul juridic
Adresa postala: Str. Narciselor, nr.14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600310, Romania, Tel. 0334-401796, Fax: 0234-551175, Adresa internet (URL): www.apabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2011 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer