Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii prestate de laboratoare medicale


Anunt de participare numarul 114779/01.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
Adresa postala:  Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Localitatea:  Miercurea-Ciuc, Cod postal:  530180, Romania, Punct(e) de contact:  Bene Hajnalka, Tel. 0745-630251, Email:  [email protected], Fax:  0266-372133, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii prestate de laboratoare medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: Spitalul Judetean de Urgenta M-Ciuc
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 8, 062, 539RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii prestate de laboratoare medicale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85145000-7 - Servicii prestate de laboratoare medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
NR. ANALIZE CERUTE/pentru 4 ani
1559560 de analiza de laboratoare medicale.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 062, 539RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.04.2011 pana la 06.04.2015
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 80625.39/Ron-garantie-1% din valoare estimativa fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI DIN CONTRACTUL DE PRESTARI SERVICII INCHEIAT CU CASA DE ASIGURARI DE SANATATE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
cu asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Biochimie :2500 analize/oraHematologie :250 analize/oraImunologie :100 analize/ora
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: -Completarea formularului nr. 5 (datat, semnat si stampilat, in original), anexa la fisa de date a achizitiei in sectiunea formulare prezentarea certificatului fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat (eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat, in original, cu valabilitate la data limita de depunere a ofertei) din care sa reiasa ca operatorul economic nu se afla in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G nr. 34/2006.(original/copie legalizata)
-Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei ? valabil la datadeschiderii ofertelor-procedurii-original /copie legalizata-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte atat faptul ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei, in original/copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.(copie legalizata)-C.U.I(copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea situatiei economice si financiare se vor prezenta urmatoarele documente relevante:
-informatii generale despre ofertant - datat, semnat si stampilat in original
Bilantulcontabilpentruexercitiul financiarladatade 31.12.2010 avind rezultat pozitiv, vizat si inregistrat de organele competente, in copie conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizatia sanitara de functionare ( vizata la zi)
Prezentareadocumentului reprezinta o cerinta obligatorie.
-Prezentarea documentelor care atestaStandardele Calitatii ISO 15189 pentru toate analizele care se vor contracta.
-Certificat care atesta participarea trimestriala la control extern de calitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
-Acreditare RENAR conform SN ER ISO 15189 incluzand toate analizele cerute in caietul de sarcini.-Aviz de libera practica emis de OAMMR, Colegiul Medicilor sau OBBCSSR din Romania
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2011 09:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta M-Ciuc
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos Nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (021) 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta M-Ciuc
Adresa postala:  Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Localitatea:  M-Ciuc, Cod postal:  530180, Romania, Tel. 0266/324193, Email:  [email protected], Fax:  0266/372137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2011 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer