Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii prestate de laboratoare medicale


Anunt de participare numarul 141959/14.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL MUNICIPAL GHEORGHENI
Adresa postala: Gheorgheni b-dul Lacu Rosu nr.16 jud. Harghita, Localitatea: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Romania, Punct(e) de contact: ec. Csilla Eman, Tel. +40 266364008, Email: [email protected], Fax: +40 266364071, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii prestate de laboratoare medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de prestare: Laboratorul prestatorului inchiriat de la Spital Municipal Gheorgheni in cladirea Spitalului
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 486, 106RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de laborator. Investigatii si analize conform Anexa 1 din documentatia atasata. Executare analize de laborator, asigurare personal 24 ore din 24, 7 zile pe saptamana pentru efectuarea analizelor de urgenta, asigurarea echipamentului pentru executarea analizelor cerute
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85145000-7 - Servicii prestate de laboratoare medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de laborator conform anexei 1,
Valoarea estimata fara TVA: 1, 486, 106RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1% din valoarea estimata pentru 1 an: 3715, 00 lei. Garantia de participare poate fi constituit prin Scrisoare de garantie bancara, fila CEC, prin OP in contul RO58TREZ3535041XXX001374 deschis la Trezoreria Gheorgheni, sau numerar in caseria Spitalului Municipal Gheorgheni. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 90 de zile. Garantia de participare se va restitui dupa semnarea unui contract de achizitii publice, pe baza unui cereri depuse in o0riginal de catre ofertant la sediul autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local finantat integral din venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Preluarea personalului, inchiriere spatiu, inchiriereechipamente de laborator
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii cinci ani, printr-o hotarare definitiva si irvocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, in activitati criminale. Se cere doveditor: Declaratie pe propria raspundere, cazier judiciar al operatorului economic, cazier fiscal. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nici o situatir de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa fie autorizata de autoritatile competente. Se cere ca act doveditor: Certificat constatator emis de oficiul registrul comertului, autorizatii speciale, necesare pentru functionarea laboratorului de investigatii. Documentele se cer in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006
Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare prin Legea 337/2006
Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF
Cifra de afaceri in ultimii 3 ani
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de primarie sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie pe propria raspundere, cazier judiciar.Declaratie pe propria raspundere pentru evitarea conflictului de interese cu semnatarii documentatiei de atribuire si cu comisia de evaluare: Dr. Jeszenszky Geza manager, ec.Gencsi Mihaly director financiar contabil, ec. Ferenczy Stefan membru comisiei de evaluare, jr.Gall Gyula consilier juridic, Eman Csilla membru comisiei de evaluare, Dombi Sandor Zoltan membru comisiei de evaluare.Original sau copie legalizata eliberat cu maxim 20 de zile inaintea datei licitatiei.declaratia pe propria raspundere semnat si stampilat de ofertantAdeverinta in original sau copie legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conectare la sistemul informatic pentru introducerea rezultatelor in sistemul informatizat al spitalului.
Chirie spatiu, echipamente preluate
Experienta similara
Preluare personal
Autorizatii de functionare
Resurse umane
Cerinte legate de personal
Resurse techniceCapacitatea echipamentelor folosite
Metode de lucru si acreditari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va asigura un terminal(calculator) cu un program compatibil cu programul INFOWORLD legat in retea cu sistemul informatic a Spitalului Municipal Gheorgheni, pentru transmiterea directa a rezultatelor pe sectiiin mod obligatoriu- Echipamentul detinut de Spitalul Municipal va fi preluat de ofertant si se va plati redeventa lunara care sa acopre cel putin amortizarea aparatelor.- Pentru spatiul utilizat de ofertant se va stabili o chirie lunara stabilit HCL Municipiul Gheorgheni pentru interes local, care va fi platita de ofertant lunar conform facturii emise de Spitalul Municipal Gheorgheni.- Toate utilitatiile folosite se vor factura pentru oferatant (apa, canal, incalzire, current electric, telefonie intrena al Spitalului, alte servicii conexe)- Ofertantul trebuie sa aiba o experienta similara (un contract de achizitii de servicii de laborator) de minim 8 ani vechimecu o unitate spitaliceasca de minim 500 paturi, ce va ficertificatade catre unitatea contractanta- Scrisoarea de recomandare trebuie sa aiba toate datele de contact al unitatii contractactante si acordul acestei unitati de a furniza date suplimentare pentru dovedirea experientei similare.- Scisoarea de recomandare trebuie sa fie insotita de o lista a analizelor contractate care la momentul incheierii contractului trebuie sa includa minim analizele cerute in caietul de sarcini.- Ofertantul trebuie sa preiaintregul personal din cadrul laboratorului Spitalului Municipiului Gheorgheni, cumentinerea drepturilor salariale, cu contracte de munca.Autorizatia sanitara de functionare (vizata la zi), copiePrezentarea documentelor care atesta standardele calitatii ISO 15189, pentru toate analizele ce se vor contracta.Certificat care atesta participarea trimestriala la control extern de calitateRENAR.-Ofertantul are obligatia sa prezinte schema expicita de organizare a laboratorului (incluzand numele personalului responsabil) care trebuie sa respecte Ordinul 197/23.02.2004.- Ofertantul are obligatia ca pentru fiecare persoana prezentata in schema de organizare sa prezinte urmatoarele documente justificative: -Contract de munca cu norma intreaga sau declaratie notariala ca persoana respectiva este dispusa sa lucreze la ofertant la puntul de lucru GHEORGHENI pe toata perioada derularii contractului cu norma intreaga-Aviz de libera practica emis de OAMMR, Colegiul Medicilor sau OBBCSSR din RomaniaCapacitatea echipamentelor sa respecte intocmaiNorma din 2007 privind functionarea laboratoarelor de analize medicale Publicat in Monitorul Oficial 617 din 6 septembrie 2007 (M. Of. 617/2007)
Capacitatea echipamentelor trebuie sa acopere cel putin :
Biochimie :1500 analize/ora
Hematologie :150 analize/ora
Imunologie :100 analize/ora
Ofertantul va efectua analizele de laborator urgente, asa cum sunt definite in Anexa 4 si va avea laboratorul(echipamente adecvate, personal si materiale) gata pentru functionarea optima 100%din timp, 24de ore pe zi, 7zile pe saptamana, inclusiv in perioada de sarbatori legale, pe durata contractului.In cazul lipsei de disponibilitate a echipamentelor, Prestatorultrebuie sa aiba acces imediat la echipamentele de rezerva.
Ofertantul va efectua analizele de laborator urgente, asa cum sunt definite in Anexa 4, in fiecare zi a saptamanii, 24 de ore din 24 si va comunica rezultatele in termen de 1 ora de la sosirea esantioanelor in laborator, in perioada 8 -22 si maximum 2 ore intre orele 22 ? 08., in timpul sau in afara Perioadei de Varf.
Ofertantul va efectua analizele de laborator, care nu sunt incluse in categoria analizelor de laborator urgente, de Luni pana Vineri, in intervalul de timp8 - 15.
Ofertantul va efectua analizele de laborator care nu sunt incluse in categoria analizelor de laborator urgente, si va comunica rezultatele in termen de12de ore de la sosirea esantioanelor in laborator, cu exceptia analizelor de laborator din domeniul imunologiei, virusologiei si endocrinologiei, care vor fi efectuate si rezultatele comunicate in termen de maxim3zile de la sosirea esantioanelor in laborator.In situatia in care Ofertantul trebuie sa foloseasca un echipament de rezerva toate analizele de laborator (urgente sau care nu sunt incluse in categoria analizelor de laborator urgente) trebuie efectuate in aceleasi perioade de timp ca si analizele efectuate cu echipamentele principale. (de baza
Asigurarea recipientelor pentru probele fiziologice, (vacutainere, ace vacutainer, recipiente pentru urina, coproculoare), cade in sarcina furnizorului de srvicii.Ofertantul trebuie sa prezinte dovada aplicarii stadardelor de calitate dupa cum urmeaza: -Acreditare RENAR conform SN ER ISO 15189 incluzand toate analizele cerute in caietul de sarcini.- Toate analizele sa fie verificate cu ajutorul controalelor extern de calitate, de la firme acreditate cel putin de 4 ori pe ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2013 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2013 09:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, b-dul Lacu Rosu nr.16 Gheorgheni, judetul Harghita, etajul 5.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ec.Ferenczy Stefan-presedinte, ec.Gencsi Mihaly-dir.fin., Dr.Nagy Agota-medic lab., Ec.Eman Csilla-secretar, Dombi Sandor-membru, jr. Gall Gyula-cons.juridic, ec.Kocsis Zoltan-supraveghetor ANAF
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Prin contract CNSAS
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2013 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer