Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii prestate de laboratoare medicale COD CPV :85145000-7


Anunt de participare numarul 132860/02.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Orasenesc Gura Humorului
Adresa postala: Piata Republicii, nr.1, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Punct(e) de contact: Doru Semaca, Tel. +40 230235079, In atentia: Doru Malancraveanu, Email: [email protected], Fax: +40 230235078, Adresa internet (URL): str.Piata Republicii, nr.1, loc.Gura Humorului, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii prestate de laboratoare medicale COD CPV :85145000-7
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de prestare: sediul spitalului si sediul operatorului
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 60 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 786, 840 si 1, 149, 180RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anii 2012, 2013, 2014 un contract subsecvent, Anul 2015 un contract subsecvent, Anul 2016 un contract subsecvent.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Externalizarea serviciilor de laborator, specificatii tehnice conform caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85145000-7 - Servicii prestate de laboratoare medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sint conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 786, 840 si 1, 149, 180RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Operatorii economici participanti la procedura sunt obligati sa constituie garantie de participare in suma de 10.000 lei.Modul de constituire a garantiei de participare: a. garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - valabilitatea va fi de 90 zile de la depunerea ofertei;b. fie cu ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Suma va fi depusain contul autoritatii contractante, in contul .RO53TREZ5945006xxx001076............................................, deschis la Trezoreria Gura-Humorului, Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoareafara TVA a acordului cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte surse-venituri proprii si CJAS Suceava
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie: FormularVor fi descalificati ofertantii care:
nu prezinta formularul completat corect si integral
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 : Cerinta obligatorie: FormularVor fi descalificati ofertantii care:
nu prezinta formularul completat corect si integral A.Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: 1. certificat constatator emis de Oficiul Teritorial al Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor, din care trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii? original sau copieAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator, prezentarea documentului in original sau copie legalizata.2. certificat de inregistrare fiscala ? copie simpla
3. Autorizatie sanitara de functionare ?profil activitate de laborator, vizata la zi.
B.Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Vor fi prezentate:
1. un certificat, in traducere certificata, de la registrul in care este inmatriculat ofertantul in tara de origine, care sa ateste existenta societatii ? original sau copie2. actul constitutiv si statutul ofertantului in tara de origine, daca sunt continute in documente separate, impreuna cu toate modificarile acestor documente, in traducere certificata ? original sau copie; din acestea trebuie sa rezulte ca desfasoara activitati de executie in domeniul obiectului procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratie privind cifra medie de afaceri ? pentru anii 2008, 2009, 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O declaratie privind numele persoanelor care vor duce la indeplinire viitorul contract, calificarea profesionala, instruirea, experienta si competenta personalului
ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2012 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer