Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii prestate de organizatii specializate in vederea efectuarii vizitelor de control la fata locului ale proiectelor finantate din F.E.D.R.


Anunt de participare numarul 88536/15.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica
Adresa postala: Mendeleev, 21-25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010362, Romania, Punct(e) de contact: Nicusor Nelea si Elena Ghise, Tel.021/311.35.50;021/318.30.59, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 021/311.35.50, Adresa internet (URL): http: //www.ancs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
AUTORITATEA NATIONALA PENTRU CERCETARE STIINTIFICA
Adresa postala: Str. Mendeleev nr. 21-25, sector 1DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE - SERVICII DE MONITORIZARE SI CONTROL este atasata in SEAP la anuntul de participare ., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010362, Romania, Tel.021/311.35.50, 021/318.30.59, In atentia: Nicusor Mihai NELEA si Elena GHISE, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021/311.35.50
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii prestate de organizatii specializate in vederea efectuarii vizitelor de control la fata locului ale proiectelor finantate din F.E.D.R.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: : Activitatile de verificare la fata locului se vor presta atat la sediul ANCS, Directia Generala Organismul Intermediar pentru Cercetare, strada Mendeleev nr. 21-25, sector 1, Bucuresti, cat si pe teren, in locatiile in care se implementeaza proiectele si la sediile beneficiarilor
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie prestarea de servicii de specialitate in vederea desfasurarii activitatii de verificare la fata locului (control) pentru sustinerea activitatii de control la fata locului al proiectelor finantate prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE, Axa Prioritara 2 -Cresterea Competitivitatii Economice prin Cercetare, Dezvoltare, Inovare, de catre Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica- Directia Generala Organismul Intermediar pentru Cercetare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71700000-5 - Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de management si control
Valoarea estimata fara TVA: 5, 087, 862RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.12.2009 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare- 6000 EURO;Garantia de buna executie este de 3% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile sa fie rambursate din FEDR prin Axa Prioritara 5 AT din POS- CCE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori economici sau asociere de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate si adresa actuala, in original sau copie legalizata;
- Certificat de inregistrare, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
Persoane juridice /fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistare/atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional, in tara de origine sau in tara in care acesta este stabilit.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimiitreiani - Formular nr.5 (Fisa de informatii generale)
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006modificata si completata.Ultima balanta de verificareDeclaratie pe propria raspundere care sa ateste faptul ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna), este cel putin egala cu 300.000 euro.
Media profitului net al ofertantului pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008) se impune sa fie pozitiva. In cazul in care ofertantul este o asociere, media profitului net pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiva pentru fiecare operator economic in parte.Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cuoriginalul (cu mentiunea Conform cu originalul, semnate si stampilate) de reprezentantul legalOfertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, conform Formularului nr. 6 din Sectiune III;
2. Fisa de informatii privind experienta similara (conform Formularului nr. 7 din Sectiunea III);Cerinte minime obligatorii:
- Experienta similara: A) Experienta similara generala: Maxim 5 proiecte de asistenta in management oferita persoanelor juridice/autoritatilor/ institutiilor publice centrale si/sau locale, cu o valoare cumulata de minim 200.000 Euro, finalizate in ultimii 3 ani de la data limita pentru depunerea ofertei in cadrul prezentei proceduri de atribuire.B)Experienta similara specifica:
Minim 2 proiecte de asistenta oferita persoanelor juridice/ autoritatilor/institutiilor publice centrale si/sau locale, care au avut / au ca obiectiv proiecte cu finantare europeana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Criteriul tehnic
60%
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
2.
Criteriul financiar
40%
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2009 14:00
Locul: AUTORITATEA NATIONALA PENTRU CERCETARE STIINTIFICA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor putea fi prezenti reprezentantii autorizati ai operatorilor economici care doresc sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul va fi finantat din Axa prioritara 5 Asistenta Tehnica (AT) din Programul Operational Sectorial Cresterea CompetitivitatiiEconomice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, sectia contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/ 3195180, Email: [email protected], Fax: 021/ 3195180, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AUTORITATEA NATIONALA PENTRU CERCETARE STIINTIFICA - CompartimentulJuridic si Contencios
Adresa postala: Str. Mendeleev, nr. 21-25, sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010362, Romania, Tel.021/317.19.81, Email: [email protected], Fax: 021/317.19.81, Adresa internet (URL): www. ancs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2009 17:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer