Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii privind " taierea de corectie, elagarea si defrisarea arborilor din Municipiul Timisoara


Anunt de participare numarul 77768/20.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408453/408367, In atentia: Crenguta Oprea, Cristina Scutariu, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: bv.C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul pentru Consiliere Cetateni, parter, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii privind " taierea de corectie, elagarea si defrisarea arborilor din Municipiul Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: pe raza municipiului Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 12, 500, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de taieri de corectie, elagarea si defrisarea arborilor in municipiul Timisoara, de pe domeniul public, in cvartalele asociatilor de proprietari, aliniamentele arterelor de circulatie, din fata imobilelor, pe spatii verzi cu acces redus situate intre imobile si limite de proprietate, exceptie arborii din parcuri si scuaruri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77211300-5 - Servicii de defrisare (Rev.2)
77211500-7-Servicii de elagaj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de taieri de corectie, elagarea si defrisarea arborilor in municipiul Timisoara, de pe domeniul public, in cvartalele asociatilor de proprietari, aliniamentele arterelor de circulatie, din fata imobilelor, pe spatii verzi cu acces redus situate intre imobile si limite de proprietate, exceptie arborii din parcuri si scuaruri, conform cantitatilor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 250.000 lei; garantie de buna executie: 5% din valoarea contractelor subsecvente, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local; platile se efectueaza in perioada 24-30 ale lunii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz. asocierea.Sit. ec.-fin.si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 -Formularul 12A; 2)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006-Formularul 12 B;3)Certif. privind indepl. obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local(original/copie legal.);4)Certif. de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legal.);Certif. de la punctele 3) si 4) trebuie sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii procedurii.Ofertele op. economici care figureaza cu restante catre bugetul general consolidat al statului sau bugetul local, neachitate la data deschiderii ofertelor, vor fi excluse din prezenta procedura.5)Informatii gen.-Formular B2;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 3)-5) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va prezenta: 6) O declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;Certificat constatator O.R.C, valabil la data deschiderii ofertei-original/copie legal. nu mai vechi de 30 de zile), Cod CAEN 813, nu sunt mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilant contabil
2. scrisoare de bonitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente, cu rezultatul exercitiului financiar la 31.12.2008, pozitiv(Cont 121 SOLD CREDITOR)2.scrisori de bonitate din partea unei societati autorizate de audit financiar si contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Resurse umane
2.Dotare tehnica
3.Experienta similara
4.Inform. subcontractanti/asociati
5.standarde de asigurare a calitatii
6. standarde de protectia mediului si al sanatatii si securitatii ocupationale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.a)inf.ref. la personalul/org. tehnic de spec.de care dispune/al carui angaj.de participare a fost obtinut, preg. Prof. /calif. persoanelor resp. pt. derularea acordului-cadru.Pers. calificat: 1 ing. horticol;1 tehnician silvicultor si minim 10 muncitori.b)Pers. de specialitate considerat strict necesar pentru indepl. acordului-cadru va fi dotat cu echipament de lucru inscriptionat corespunzator -o declaratie pe propria raspundere.c)Pt. pers. cu sarcini de raspundere-CV (1 ing. horticol si 1 tehnician silvicultor) si copii CIM sau tabel nominal vizat ITM. 2. a)Decl. cu utilajele, mijl. fixe si dotarile de care dispune op.ec., (sau de la terti), considerate strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare aacordului-cadru-Form13, lista acestora, in conformitate cu cerintele de mai jos si modul de asigurare pe perioada derularii acordului-cadru (taloane, facturi de achizitie, contracte de inchiriere/comodat, etc.);b)minim dotari tehnice: PRB-1 buc;Macara-1 buc;Moto-ferastraie pentru taiere la inaltime-2 buc;Drujbe-3 buc;Scara telescopica-3 buc;Tocator de crengi-1 buc;Tocator de radacini-1 buc;Autoutilitara-3 buc;Autoturism-2 buc;Autocamion-1 buc. 3. in ultimii 3 ani uncontr.cu obiect prest. serv. similare cu ob. prezentei proceduri, cu valoare= 3.750.000 lei (fara TVA); anexa PV de receptie a serviciilor, semnate de comisia de receptie a benef. contract si recoman./certific. de buna executie din partea benef./client. Contractul-copie legal., recom.i PV de receptie a serv.-original/copii legal.Pt.contr. indepl. cu AC-Certif.priv. indepl. oblig.-art.36^1 din HG 925/2006.b)o recom. din partea altui beneficiar/client;c)oblig. contr. in desfasurare. 4.Decl. si lista cu subcontract.-Form. 12, acord subcontr. Form.15;Acord asociere-Form. 14. 5. ISO 9001/2001-copie certif.6. ISO 14001/2005, OHSAS 18001/2008-copie certif. daca op. ec. nu detine un certif. astfel cum sunt solicitate, se accepta orice alte probe/dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calit., al protect. mediului si siguranta si sanatatea angajatilor in ceea ce priveste executia serviciilor de taieri de corectie, elagare si defrisare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S95-136580 din 19.05.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2009 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara - sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contest. a actului invocat ca nelegal, atat la CNSC cat si la autorit.contract. sau in justitie conform L 554/2004;10 zile de la comunic.deciziei CNSC, in instanta-Curtea de Apel Timisoara;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408453/408367, Fax: 0256-408477/204177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2009 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer