Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii privind achizitionarea ?Studiului privind estimarea populatiilor de carnivore mari si pisica salbatica din Romania (Ursus arctos, Canis lupus, Lynx lynx si Felis silvestris) in vederea mentinerii intr-o stare favorabila de conservare si pentru st


Anunt de participare numarul 120042/19.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala:  B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040129, Romania, Punct(e) de contact:  sebastian tanase, Tel. 316.37.04, In atentia:  mihaela batrinca, Email:  [email protected], Fax:  316.37.04, Adresa internet (URL):  www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii privind achizitionarea ?Studiului privind estimarea populatiilor de carnivore mari si pisica salbatica din Romania (Ursus arctos, Canis lupus, Lynx lynx si Felis silvestris) in vederea mentinerii intr-o stare favorabila de conservare si pentru stabilirea numarului de exemplare din speciile strict protejate care se pot recolta in cadrul sezonului de vanatoare 2011-2012?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: pe teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii privind achizitionarea ?Studiului privind estimarea populatiilor de carnivore mari si pisica salbatica din Romania (Ursus arctos, Canis lupus, Lynx lynx si Felis silvestris) in vederea mentinerii intr-o stare favorabila de conservare si pentru stabilirea numarului de exemplare din speciile strict protejate care se pot recolta in cadrul sezonului de vanatoare 2011-2012?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii privind achizitionarea ?Studiului privind estimarea populatiilor de carnivore mari si pisica salbatica din Romania (Ursus arctos, Canis lupus, Lynx lynx si Felis silvestris) in vederea mentinerii intr-o stare favorabila de conservare si pentru stabilirea numarului de exemplare din speciile strict protejate care se pot recolta in cadrul sezonului de vanatoare 2011-2012?
Valoarea estimata fara TVA: 241, 935.46RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare invaloare de 4838.70 lei si garantia de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si certificare de participare la procedura de atribuire, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelor locale, original sau copie lizibila. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare.Actul constitutiv eliberat de Oficiul Registrului Comertului original sau copie lizibila valabil la data deschiderii ofertelor, certificat de participare la licitatie formularul 4.2.7
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si la 31.12.2009, cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 241935.46 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind contractele de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, Lista contractelor de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, Fisa experienta similara pentru contracte incheiate in decursul ultimilor 3 ani, Declaratie pe proprie raspundere privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani, Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta.Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, demonstrarea prestarii serviciilor similare prin prezentarea unui contract sau maxim 3 contracte de natura si complexitate similara cu o valoare totala de 241.935.46 lei, insotite de recomandari.ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2011 12:00
Locul: sediul MMP, B-dul Libertatii nr.12 sector 5, Bucuresti, Sala de consiliu, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cu imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului si copie dupa actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Bugetul de stat: valoarea estimata fara TVA: 241.935, 46 lei.Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP, pana la data de 05.05.2011, ora 17:00. De asemenea, documentatia de atribuire va putea fi descarcata de pe site-ul www.e-licitatie.ro incepand cu data publicarii prezentului anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile, in conformitate cu art. 256^2, persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterea dreptului pretins ori a interesului legitim.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala:  B-dul Libertatii nr.12, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  040129, Romania, Tel. 021.316.37.04, Email:  [email protected], Fax:  021.316.37.04, Adresa internet (URL):  www.mmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2011 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer