Licitatie Publica - Servicii privind asigurarile facultative pentru avarii si furt tip CASCO pentru autovehicule pentru anul 2011
Anunt de participare numarul 112598/06.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APASOMES TISA
Adresa postala: Vanatorului nr. 17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400213, Romania, Punct(e) de contact: RODICA GLIGAN, Tel. 0264-433028, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0264-433026
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii privind asigurarile facultative pentru avarii si furt tip CASCO pentru autovehicule pentru anul 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii anexe si auxiliare transportului
Locul principal de prestare: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA SOMES-TISA
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii privind asigurarile facultative pentru avarii si furt tip CASCO pentru autovehicule pentru anul 2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii privind asigurarile facultative pentru avarii si furt tip CASCO pentru autovehicule pentru anul 2011 - conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 95, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este: 1400lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Platile se vor efectua cu OP in contul de trezorerie al furnizorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze dpdv formal asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatator ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleFormular de oferta financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Scrisori de recomandare din partea unor clienti cu care s-au incheiat contracte cel putin egale ca si valoare cu valoarea alocata de catre ABAST pentru asigurari CASCO
- Certificat de inmatriculare in registrul asiguratorilor (copie);
- Autorizare emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor privind dreptul de a incheia asigurari facultative pentru avarii si furt tip CASCO.Ofertantul va prezenta indicele de solvabilitate din partea Comisiei de supraveghere a asigurarilor;
- Ofertantul va prezenta lista cu numarul de unitati, la nivel de tara, in care se face decontarea directa;
Certificat de atestare ISO9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Valoarea totala asigurata
30%
Descriere: Valoarea totala asigurata
3.
Nr unitati service- decontare directa
10%
Descriere: Nr unitati servicela nivel de tara
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.12.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2010 11:00
Locul: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA SOMES-TISA Str. Vanatorului nr. 17, 400213, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de catre ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Cluj
Adresa postala: str. Dorobantilor 2/4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel. 0264596110, Fax: 0264595844
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA SOMES-TISA
Adresa postala: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA SOMES-TISAStr. Vanatorului nr. 17, 400213, Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 40213, Romania, Tel. 0264433028, Fax: 0264433026
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2010 14:29