Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii privind deseurile medicale


Anunt de participare numarul 61577/19.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEANDE URGENTA SLATINA
Adresa postala: STR. CRISAN NR.9-11, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230013, Romania, Punct(e) de contact: NELU COJOCARU, Tel.0249418962, Email: [email protected], Fax: 0249418963, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii privind deseurile medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA SLATINASTR.CRISAN II , NR.9 11 .SLATINA OLTCOD POSTAL 230013
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 700, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii privind deseurile medicale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90122200-0 - Servicii privind deseurile medicale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate minima 5 000 kg /lunaCantitate maxima 7000 kg / luna
Valoarea estimata fara TVA: 2, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 27000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri alocate din contractele cu C.A.S.Olt
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Sesolicita legalizarea asocierii, inainte de semnarea acordului cadru de achizitie publica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - formular 12A ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - formular 12B;Certificat fiscal DGFP ;
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creante bugetare de plata catre bugetul local;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant financiar contabil la data de 31.12.2007 inregistrat la D.G.F.P. in xerocopie legalizata;Cifra de afaceri pe ultimul antrebuie sa fie de cel putin valoarea estimata a contractului .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii - formular 12E;AutorizatiaIntegrata de Mediu valabila pentru incinerator dedeseuri periculoase- categoria de activitat conform Anexei 1 la OUG nr . 152 / 2005 , aprobata de Legea nr. 84 / 2006 : Instalatii pentru eliminarea sau valorificarea deseurilor periculoase , definite potrivit prevederilor legislatiei in vigoare ;
-Aviz sanitar emis de Directia de Sanatate Publica teritoriala;
- Licentele si autorizatii necesare desfasurarii activitatii de transport;
- Certificate de atestare profesionala pentru soferi;
- Aviz Institutul de Sanatate Publica Bucuresti pentru mijlocul de transport deseuri ( referat tehnicavizat ISP) ;
-Sa detina certificate ISO 9001 :2001 , ISO 14001 :2005, ISO18001 :2004pentru urmatoarele domenii: 4941, 3812, 3822
Mijloc (mijloace ) de transport conform documentatiei de atribuire ;
Informatii privind subcontractantii, formularul 12G ;
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii , formularul 12H.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: [email protected] dovada achit. cval OP cont nr RO60TREZ5065041XXX000388, Trez. Slatina; numerar la casieria a.c. - rel tel 0249.418962.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2008 12:00
Locul: SPITALULJUDETEAN DE URGENTA SLATINA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova, Sectia Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Strada Nicolae Titulescu, nr 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 20188, Romania, Tel.0251.418568, Fax: 0251.415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun la CNSC in termen de 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Slatina - Oficiul Juridic
Adresa postala: strada Crisan 9-11, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230008, Romania, Tel.0249.431764/238, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.08.2008 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer