Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii privind elaborarea de activitati specifice de reglementare in domeniul "Cerinte functionale pentru constructii si fizica constructiilor" - program 1/2009


Anunt de participare numarul 81630/07.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Alistar, Tel.0372111478, In atentia: Alexandru Chirca, director, Email: [email protected], Fax: 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii privind elaborarea de activitati specifice de reglementare in domeniul "Cerinte functionale pentru constructii si fizica constructiilor" - program 1/2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Procedura de achizitie publica se va organiza pe loturi.
Serviciile care fac obiectul procedurii de achizitie sunt cuprinse in Programul 1/2009 privind elaborarea de activitati specifice de reglementare in domeniul constructiilor - cercetari (prenormative), studii, documentari, baze de date.Achizitia publica a serviciilor privind elaborarea de activitati specifice de reglementare in domeniul "Cerinte functionale pentru constructii si fizica constructiilor" - program 1/2009:
Lot nr. 1: Produse ecologice pentru constructii. Utilizarea si comportarea produselor pe baza de polimeri naturali si a produselor de finisare ecologica pe suprafete termoizolate cercetare (prenormativa);
Lot nr. 2: Comportarea fatadelor cortina in conditiile de solicitare si climatice din Romania cercetare (prenormativa);
Lot nr. 3: Investigarea si diagnosticarea starii de degradare prin coroziune acosurilor industriale din beton armat cercetare (prenormativa);
Lot nr. 4: Corelarea reglementarilor tehnice referitoare la limita indicelui de radioactivitate admis in produsele de constructii pe baza de ciment si adaosuri incorporate in acestea in conformitate cu standardele europene - cercetare (prenormativa);
Lot nr. 5: Exemplificari, detalieri si solutii de aplicare a prevederilor Normativului de securitate la incendiu a parcajelor subterane pentru autoturisme;
Lot nr. 6: Utilizarea produselor peliculogene cu proprietati de autocuratare pentru reabilitarea fondului construit - cercetare (prenormativa).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul - Constructii: Cerinte functionale pentru constructii si fizica constructiilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 375, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare constituita sub forma de scrisoare de garantie bancara, plata prin ordin de plata sau plata in numerar la casieria institutiei. Cuantumul detaliat in anexa B.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor catre stat, inclusive cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat; Certificat constatator si Certificat de inregistrare, eliberate de catre Oficiul National al Registrului Comertului; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilantul contabil la data de31.12.2006. 31.12.2007, 30.12.2008 in copie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani: minim 300.000 lei pentru oferta depusa pentru lotul 4, lotul 5 si lotul 6;minim 800.000 lei pentru oferta depusa pentrulotul 1, lotul 2 si lotul 3;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat.Se va prezenta numarul si pregatirea persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului.
2. Prezentareadedocumente care dovedesc atestarea capacitatii de a desfasura activitati de cercetare-dezvoltare si inovare, respectiv acreditareaca unitati si institutii componente ale sistemului de cercetare-dezvoltare de interes national (in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea stiintifica si dezvoltarea tehnologica, cu modificarile si completarile ulterioare).
3. Informatii privind subcontractantii.
4. Declaratie privind faptul ca ofertantula tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
5. Lista de experienta similara.
6. Incercarile se vor efectua in laboratoare acreditate. Se vor prezenta documente din care sa reiasa acreditarea laboratoarelor unde se vor efectua determinarile necesare, dupa caz, conform cerintelor caietelor de sarcini pentru fiecare lot in parte.7. Lisat principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Finalizarea in ultimii 4 ani a unui contract sau a cel mult trei contracte de natura similara, cu o valoare cumulata a contractelor de minim valoarea estimata precizata la punctul 3) din anexa B (a prezentului anunt) pentru fiecare lot in parte.2. Echipa care va realiza contractul va fi formata obligatoriu si din cercetatori stiintifici atestati si/sau cadre didactice universitare, cu experienta in domeniu de min. 5 ani. Cercetatorii stiintifici atestati si/sau cadrele didactice universitare trebuie sa fi participat la cel putin elaborarea unei lucrari similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Descrierea modului de abordare a lucrarii
50%
Descriere:
2.
Pretul ofertei (fara TVA)
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S10-013286 din 16.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2009 11:00
Locul: Sediul MDRL: Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sector 5 bucuresti - parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate prin imputernicire scrisa sa reprezinte ofertantul la deschiderea ofertelor. Persoanele imputenicite vor prezenta o copie dupa actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la documentatia de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, pana la data de 28.07.2009, ora 12:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei nr.70-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.(021)332.12.40, Fax: (021)332.33.77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor; Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, Latura Nord, Sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.0372111478, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2009 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer