Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii privind elaborarea reglementarii tehnice in constructii in domeniul "Performantei energetice a cladirilor"


Anunt de participare numarul 83695/04.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Vlad Moaca, Tel.0372.111.478, In atentia: Chirca Alexandru, Email: [email protected], Fax: 0372.111.445, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii privind elaborarea reglementarii tehnice in constructii in domeniul "Performantei energetice a cladirilor"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii privind elaborarea reglementarii tehnice in constructii in domeniul "Performantei energetice a cladirilor": Ghid privind proiectarea si executarea lucrarilor de reabilitare termica a locuintelor colective
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructii - Performanta energetica
Valoarea estimata fara TVA: 279, 394RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 1400 lei. Mod de constituire: scrisoare de garantie bancara, sau ordin de plata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si taxe locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, Certificat de atestare fiscalaeliberat de organul de administratie fiscala privind plata la bugetul general consolidat, Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de minim 800.000 lei pentru oferta depusa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista cu principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani.
2.Lista de experienta similara
3.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajatin ultimele 12 luni.
4. Prezentarea de documente care dovedesc atestarea capacitatii de a desfasura activitati de cercetare dezvoltare si inovare, respectiv acreditarea ca unitati si institutii componente ale sistemului de cercetare-dezvoltare de interes national (in conformitate cu prevederile ordonantei nr. 57/2002 privind cercetarea stiintifica si dezvoltarea tehnologica, cu modificarile si completarile ulterioare.
5. Informatii privind subcontractantii
6.Informatii detaliate privind reglementarile in vigoare la nivel national referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, securitate si sanatate in munca, reglementari ce trebuie respectate pe parcursul indeplinirii contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finalizarea in ultimii 3 ani a unui contract sau cel mult trei contracte "de natura si complexitate similara"cu o valoare de 279.394 lei.Se va prezenta numarul si pregatirea persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului.Echipa va fi formata obligatoriu si din cercetatori stiintifici atestati si/sau cadre didactice universitare, cu o experienta in domeniu de minim 5 ani.Cercetatorii stiintifici atestati si/sau cadrele didactice universitare trebuie sa fi participat la cel putin elaborarea unei lucrari similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Asigurarea bazei de date si informatii privind practicile la nivelul UE
10%
Descriere:
2.
Descrierea modului de abordare si cuprinsul comentat al lucrarii
40%
Descriere:
3.
Pretul ofertei
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S10-013286 din 16.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2009 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate prin imputernicire scrisa ale ofertantului, care sa participe la deschiderea ofertelor.Persoanele imputernicite vor prezenta o copie de pe actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la documentatia de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro(anexat la anuntul de participare)pana la data de 01.09.2009 ora 13.00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 70-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021.332.12.40, Fax: 021.332.33.77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei - Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.0372.111.473, Fax: 0372.111.445, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2009 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer